Keyifli okumalar. ❤️
2 Gün Sonra
(Yazardan)
Elleriyle şakaklarını ovalarken herhangi bir teknik problem çıksın da müzik kesilsin istedi genç kadın. Mekana her zamankinden erken geldi fakat bu detaydan kaçamadı. Çok istediği bir şeye ulaşamamanın verdiği gerginliği iliklerine kadar hissediyordu. Bir yanı da üzgündü çünkü son günlerde işle ilgili yolunda gitmeyen durumlar vardı. O ilerlemeye, adım atmaya çalıştıkça yoluna taş atılıyor gibi hissediyordu. Uzun zamandır kalbinden bu hissi atamıyordu.
"Paşa gönlün üzgün mü?" diye soruldu. Karmen kendisine mi söylenildi emin olamadı. İlgisiz bakışlarını sesin sahibine çevirdi. Sorunun kendisine yöneltildiğini ve sesin sahibinin geçen gün burada sohbet ettiği kişi olduğunu fark etti. Elini yanağına yasladı.
Alkollü bir içecek istememişti ve yabancı önünde duran bardağa bakıp bunu fark edince şaşırdı. Kaşlarını havaya dikti.
"Meyve suyu mu içiyorsun? Şu an beni şaşırttın."
"Neden şaşırdın?" diye sordu. Çatık kaşları ve bıkkın bakışlarının aksine sesi son derece sakindi.
Havluyu omzuna atarken Karmen'e gülümsedi genç kadın. "Seni burada görmeye başladığımdan beri ilk kez alkolsüz bir şeyler içiyorsun. Bence şaşırmam normal."
"Bak sen," deyip kollarını masanın üstüne yerleştirdi Karmen.
"Ne zamandan beri burada çalıyorsun? Şimdikini saymazsak seni burada sadece bir kez gördüm."
"Yeni başladım diyebilirim. 5 gün oldu."
Çatık kaşları düzeldi. Suratına alaycı bir ifade yerleşti. Gülüşünü bastırmak için alt dudağını ısırdı. Bu surat ifadesi sinir olmaya çok müsait haldeydi.
Karşısında duran yabancının gözlerinin içine bakarak "5 gündür buradasın diye benim damak zevkimi çözdüğünü mü sanıyorsun?" diye sordu. Sarışın da onun gözlerinin içine bakmaktan geri kalmıyordu. Karmen'in alaycı tavrına aynı şekilde karşılık verdi.
"Kırıcısın demek isterdim ama hayatımda o evreye gelmek için çok yolun var," dedi. Dışarı yansıtmak istemese de şaşırıyordu Karmen. Karşısındaki kişiyi bir türlü çözemiyordu. Biri sorsa bunun için uğraşmayacağını söyler geçerdi ama içten içe bu kişiyi çözmek istediğini iyi biliyordu.
Öne doğru yaklaştı. "O evreye gelmek isteyen kim acaba?" diye sordu. Hiçbir zaman alttan alan taraf olmayı sevmez ve istemezdi.
"Sen de haklısın ama canının sıkıntısını başkalarından çıkarmaya çalışma," diyerek onun içeceğini tazeledi yabancı. Dudaklarında masum bir gülümseme vardı. Birkaç saniye boyunca Karmen'in gözlerine baktı.
"Kendine de yüklenme. Afiyet olsun," dedi. Havluyu tezgahın üstüne bırakıp kalabalığın arasına karıştı. İnsanların bıraktığı boşluktan onun masalardaki boşları topladığını gördü Karmen. Onunla daha fazla konuşmak istiyordu.
Sarışın genç kadın dönüp ona baktı. Tebessüm etti. Karmen bu tebessüme dalıp gitmeden evvel boğazını temizleyip kendini toparladı. Elini ceketinin cebine attı. Ödemesini yapar yapmaz mekandan çıktı.
Bugün arabayı kendisi kullanmak istediği için şoförü burada değildi. Park halindeki arabasına ilerlerken görmeyi beklemediği kişiyle karşılaştı. Rüya Hanım arabanın kaputuna dayanmış onu bekliyordu. Bu duruma gıcık olduğunu tek kelime etmeden bakışlarıyla belli etti Karmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATIRA KASIMPATI (GxG)
RomanceSöylenecek çok söz vardı aslında. Gidilecek yollar, aşılacak engeller vardı. Birlikte tecrübe edilebilecek birçok olay yaşayabilirdik. Hayata öfkeleniyorum ama öfkemin en büyüğü kendime, her suçu da hayata atarsak halimiz ne olur? Bir ömre sığdırma...