Çağatay'dan
Keskin fren sesinin bahçeyi doldurmasının sebebiydim. İndiğim arabanın kapısını bile kapatmadan benim için açılan büyük kapıdan içeri girdim.
"Abi."
Behsat'a elimle dur yaptım ve Bade'nin kaldığı odaya doğru merdivenleri ikişer üçer çıkmaya başladım.
Behsat peşimden gelmişti. Elimi kapı koluna attım ama açamadım. Kitliydi. "Hay sikeyim böyle işi."
"Kitledi kendini içeri, açmıyor abi kapıyı." dedi Behsat. Peşimden koştuğu için nefes nefese kalmıştı o da.
Derin bir nefes alıp verdim ve kapıya vurdum nazikçe. (!)
"Bade benim, Çağatay. Kapıyı açar mısın?"
Nefesimi kontrol altına almaya çalışırken Bade'den gelecek cevabı bekliyordum. Ama hiçbir ses gelmedi. Kendisine bir şey yapmış olma ihtimali beni delirtiyor. Psikolojisi yerinde değildi. Kapıya vurdum yeniden. "Bade."
"Abi." dedi Behsat. Ona baktım. Ardından yeniden özlüyorum kapıya kadar vurmaya devam ettim. "Balkona mı tırmansak bir?"
Ofladım ve sertçe kapıya vurdum. Balkona tırmanmak zor olurdu. Çünkü lanet olası oda üçüncü kattaydı. Ama yine de denemekten zarar gelmezdi. O kadar eğitim bir boka yarasın.
"Tamam sen git bir söyle denesin adamlar."
"Tamam abi."
Behsat gittikten sonra yeniden kapıya vurdum. "Bade açar mısın kapıyı lütfen? Bak ben geldim kimse bir şey yapamaz sana burada. Ben varıBade!"
Behsat'ı balkona tırmansınlar diye gönderdim ama bekleyecek zamanım ve kapıyı kırmaktan başka çarem yoktu. Üstelik sabırsız herifin tekiydim ben.
Kapıya omuz atmaya başladım. "Senin kapı gibi!" dedim ve attığım üçüncü omuz ile kapı kilidi kırıldı. Nefes nefese odaya daldım ve etrafa baktım ama boştu.
"Bade?"
Balkona baktım ama orada yoktu. Adamlara elimle durun yaptım. Odanın içinde olan banyoya gözüm gittiğinde tutkundum.
Hemen kapıyı açtım ve karşımda gördüğüm manzara resmen beynimde bir kasırga etkisi yarattı.
Küvet.
Su.
Kan.
Ve Bade."BADE!"
Üstümdeki ceketi yırtar gibi çıkarttım ve koluna tuttum. Hemen ardından ise bedenini küvetten çıkarttım.
"Ne yaptın Bade? NE YAPTIN!"
"BEHSAT ARABAYI HAZIRLA!"
Onu nefes nefese kucakladım ve ıslak bedenini, ıslanmış halimle evden çıkarttım.
Arabanın açık olan kapısından onu arka koltuğa yatırdım. Ve başını dizlerime aldım. Kolundaki ceketimi daha da sıktım.
Şoför koltuğuna Behsat geçti ve hızla bahçeden çıktık.
"Abi hastane tehlikeli olur adamsısız."
"Sikicem şimdi senin adamını! Kız ölse daha mı iyi Behsat?"
"Abi ben öyle demek istem-"
"LAF YAPMA BAS!"
"Abi belki de kan tutmuştur ya."
"Behsat seni ben bir tutarım görürsün."
"Pardon abi."
Bade'nin ufak yüzünü ellerim arasına aldım. Yüzü buz gibiydi ve dudakları morarmıştı. Kim bilir ne kadar o buz gibi suda kalmıştı. Yanaklarına hafif hafif vurdum. "Bade, Bade kendine gel. Ne yaptın sen ne yaptın!" Behsat aynadan bize baktı ve gaza daha da asıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADE +18
RandomBade Çakmak Çağatay Alazoğlu & Tek cadde, tek geçiş.. Ama onca kalabalığın içinde kadere boyun eğmiş olan, birbirinden habersiz iki insan.. Karışan telefonlar ile beraber peşi sıra gelişen olaylar silsilesi onları birbirine mahkum iki insan haline g...