Özel Bölüm 3

10.1K 317 282
                                    

Selamlar aşk bahçemin en nadide çiçekleri.. Nasılsınız? Sizleri çok özledim. Umarım iyisinizdir..

Sizi bölüme alayımmm..

Bu özel bölüm iki kısımdan oluşuyor.. Okurken anlayacaksınız. Keyifli okumalar 🤍

Bu arada bu bir vedadır. Tarih öğretmenliği kazandım ve başka bir şehre gidiyorum. Odaklanmam için de bu kitabı burada bitiriyorum.. Daha özel bölüm gelmeyecek. Baba Olmak için de çok soru soran var, onun için sadece zamana ihtiyacım var.. Sizleri seviyorum. Bu kitabımı unutmayın, ara ara gelin ki sohbet edelim.

Ben sizi çok önemsiyorum, bunu da asla unutmayın.. 🤍










***












Çağatay Alazoğlu

Huzurun koynunda olmak benim için tamamen Bade'nin boynunu öpmekti, ellerini tutmaktı.. Önce kalbine, sonra da dudaklarına tutunmaktı.. Böyle bir huzur hiçbir yerde olamazdı.

"Sesli öpmesene kocacığım.."

Huysuz şekilde mırıldandım ve aynı yere çalışmayı bırakıp öpücüklerimin çapını ufak ufak arttırdım. Ellerim de rahat durmuyordu bir yandan.

"Sesli öpmüyorum ki hayatım."

Güldü ve bir elini enseme atıp okşadı. Bu hareketin köpeği olmuştum senelerdir. Başımı geri çektiğim an gözlerim göğüslerine kaydı. İki doğum ve uzun süreli bir emzirme serüveni derken göğüsleri biraz hırpalansa dahi aşırı leziz olmuştu. Benim güzel karım vakit geçtikçe daha da mükemmel oluyordu. Karımın her zerresine ölürdüm, ölürdüm..

"Gözlerinle yedin resmen, sapık!" dedi ve gömleğinin önünü kapatmaya çalıştı.

"Çok özledim hatun.." dedim omzunu okşayıp. "Ne kadar özlediğimi asla tahmin edemezsin."

"Çocuklardan vakit bulamadık.." dedi bana hak vererek. Haklıydık. Çocuklar oldu olalı cinsel hayatımızı askıya almıştık resmen..

"Ama abimlerle aqua parka gidecekler bu akşam. Doya doya vakit geçiririz."

"Biz de mi gitsek onlarla acaba?" dedim hazır konu açılmışken. "Çocuklar çok daraltır mı ki Batuhan'ı?"

"Yok hayatım. Abimle konuştum ben, problem yok. Bizim çocuklar Aden'e bayılıyor.. Zaten sizin bungalov evlerinin bahçesinde aqua park Çağatay. Her yer sizin, hiçbir şey olmaz."

"Sizin demek yok öyle, bizim." dedim uyarır şekilde. "Yıllar geçti bir öğrendin ha aşkım."

Omuz silkti. "Olsun.." dedi tatlı tatlı..

Ben de bu hallerine dayanamayıp, yeniden boynuna eğilecektim ki bir bağırış koptu aşağıdan.

"Ya Karan, git! Git dedim yanımdan!"

"Çağatay dur, canım.."

Derin bir nefes alıp verdim ve başımı geri çektim. Bade giydiği bluzun düğmelerini iliklerken yataktan kalktı. "Yine kudurdu bizimkiler."

"Vallaha ben de kudurdum yani, zor duruyorum hayatım..."

Bade bana hafiften ters bir bakış atarak kapıya yürüdü. Odadan beraber çıktık. Olaylar tam da tahmin ettiğimiz gibiydi. Karan yine ablasına deyim yerindeyse dünyayı dar ediyordu.

"Anne ya!" diye ağlamaklı bir sesle sol ayağını, sertçe yere vurdu Ayla. "Karan yine benim arkadaşım Burak'a saldırdı!"

"Yalan deme abla ya!" dedi Karan hemen. "O Buyak denen çocuu şevmedim işte! Şana dokunamaz! Ommaaaz! İcin veememm!"

BADE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin