Bölüm 37

18.6K 580 681
                                    

Helö ben gelzziimm

Keyifli okumalar ziliyore..

Fazla kontrol edemedim, o yüzden yazım yanlışları için kusuruma bakmayın..

İlerlerde bir yerde kürtçe cümle kullanmam gerekti. Eğer kürtçeyi iyi bilen ve cümlenin yanlış olduğunu düşünen varsa uyarsın lütfen. Çünkü ben çeviri kullandım. Kürtçe bilmiyorum maalesef..

Ay çenem düştü iyi okumalar ğsmfğaödwşsş

***

Çağataylar gittiğinden beri bir o yana bir bu yana koşuşturan Behsat, ancak saat 02.15'e gelirken eve girebilmişti. Çok yorgundu. Acilinden sıcak bir duş almak ve şu pestili çıkmış bedenini yatağa atmak istiyordu.

"Canım çıktı anasını sikeyim ya." diye mırıldandı kol düğmelerini sökercesine çıkartırken. Ardından gömleğinin düğmelerini çözmeye başladı. Onu omuzlarından geriye sıyırdığı gibi yere bıraktı. Aynanın karşısına geçip kurşun yediği omzunu kontrol etti. Pansumanlarını aksatmadığı için herhangi bir sorun yoktu.

"Vücuda bak.." dedi aynada sağa sola dönerken. Sırtındaki kemer izlerine, kabuk bağlayan ama bir türlü geçmeyen, sürekli morarıp sararan diğer kurşun izlerine baktı. İç geçirdi. Şuan olduğu yere gelene kadar çekmediği acı kalmamıştı. Üstelik sürekli kafa karışıklığı yaşıyor ve olduğu durumuna sövüp duruyordu. Bir kadını sevmişti, Menekşe. O kadın ise onu, kardeşi dediği adam, kuzeni, ile sırtından bıçaklamıştı. Sadece birkaç hafta yaşadığı huzuru ve mutluluğu sevgi sanacak kadar da düşmüştü Behsat. Bade'nin ona gösterdiği en küçük ilgiyi dahi yanlış yorumlayacak kadar alçalmıştı kendi gözünde. Sinirle iç geçirdi yeniden.

"Huzuru aşk zanneden bir salaksın Behsat. Zaten abim bilse öldürür beni. Ne gerzek adamsın ya."

En çok kendine kızıyordu. Zaten anası babası yoktu. Anne baba yerine koyduğu teyze ve eniştesi de hiçbir türlü yetmiyordu kalbine. İçinde kanayıp duran o aile eksikliğini hiçbir şey tamamlayamıyordu. Behsat ancak gerçek sevgiyi ailesinde görüyordu. Velhasıl onlar da yoktu.

"Beynim zonkluyor."

Kendine ilaç içmeyi unutturmamaya çalışarak duşa girdi. Bedenine değen su ile biraz biraz gevşerken keyfini çıkara çıkara dinlerdi kendini. Beline sardığı havluyla duştan çıktı.

Kıyafet aldıktan sonra üzerini hızla giyindi ve hızlıdan bir ilaç içti. Üst bedenini çıplak bırakarak yatağa geçti. Etrafı hiç toplamak istemiyordu. Islak saçlarında birkaç tur havluyu gezdirdi ve onu da ardından banyo kapısına doğru fırlattı. Derince soluklanıp telefonunu eline aldı. Birkaç bildirim vardı. Aralarında bir tanesi ilgisini çekti.

denizzbahaar0 sizi takip etmek istiyor

Gülerek bastı bildirime. "Bu kadın ciddi mi ya?"

"Etsin bakalım.." diyerek isteği kabul etti ve geri takip etti. Zaten hesabında 19 kişiyi takip edip, takipleşiyordu. Hepsi de akraba ve iş arkadaşlarıydı. Ama şuan 20ye 20 olmuştu.

Geri takibin ardından bir bildirim daha aldı.

denizzbahaar0:
Geri takip için teşekkürler :)
(02:38)

"İşimiz var ha bu kadınla." dedi yarım ağız mırıldanarak.

Ehemmiyeti yok.
(02:38)

"Ehemmiyet ne la?" diye kendi yazdığı kelimeye güldü. Ardından bir mesaj geldi.

Olsunn
En azından silmedin

BADE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin