Bölüm 18

25.9K 794 368
                                    

Selamlar :)
Bu sefer yan karakterlere bakalım istedim biraz, onlarda her karakteri ilgilendirecek gelişmeler oldu çünkü.
Keyifli okumalar.
Sınır: 110 Oy 90 Yorum

***

Yazardan


Müjdeli haberi abisine veren Batuhan, konuşmanın bitmesiyle telefonu ceketinin iç cebine koydu. Derince nefeslendi ve başını kaldırıp Yaradana şükürler etti. Silah tutmaktan yer yer nasırlaşmış olan elinin sırtıyla gözlerini sildi.

Az önce, karısının doktorundan, onun hamile olduğunu öğrenmişti.

Yine, yeni, yeniden baba oluyordu! Tarih tekerrür mü ediyordu yoksa? Umuyordu ki, etmezdi.

Karısının psikolojisini düşündüğü için test sonuçlarını tek başına öğrenmek istemişti genç adam. Bu sebeple doktor haberi verir vermez gözyaşlarını tutamamıştı işte. Baba olacaktı yeniden. İçindeki hüznü ve sevinci de ilk olarak abisine aktarmıştı. Her zaman yaptığı gibi. İlk zaman ki gibi.

Karısının kaldığı odaya doğru giden Batuhan, kapıyı bir kere tıklattı ve sakince içeriye girdi. Yatakta yatan Aden, hemen doğrulmuştu.

"Batuhan," dedi hemen. "Nereye gittin ben duymamışım."

Batuhan gülümsedi ve yatağın yanında duran sandalyeyi çekip oturdu. Yatağa yaklaştı. Karısının elini tutup, avuçlarına sıcak birer öpücük bıraktı. Ardından dayanamayıp bir de alnından öptü.

Kocasının bu sonsuz ilgisiyle oldukça mutlu olan Aden, keyifle gülümsedi. Şüphesiz ki genç adam her zaman ona böyle davranıyordu. Onu her zaman en değerlisi görüyor ve pamuklara sarıyordu.

Konuştu Batuhan. "Doktorun yanındaydım." diye açıkladı kendisini. Haberi yavaş yavaş vermeliydi. "Sana vitamin verdiler ya uyudun sen o arada.."

Aden 'ha..' diyerek başını salladı ve ardından boğazını temizledi "Eee?" dedi merakla. "Doktor ne dedi? Çıkmış test sonuçları?"

Batuhan derin bir nefes alıp verdi ve başını salladı. Ardından oturduğu yerden kalktı ve yan şekilde yatağa oturdu.

Karısının üstündeki çarşafı dikkatle sıyırdı. Ardından yavaşça üstündeki kazağı yukarı kaldırdı. Karısının karnı artık, çıplak şekilde görüş açısındaydı.

"Batuhan?" dedi Aden titreyen sesiyle. Sesinin titremesine mani olmamıştı kadıncağız.

Batuhan karısına bir cevap veremedi. Eğer o an konuşsaydı, sesi titrerdi. Yavaşça eğildi ve karısının karnına uzun bir öpücük bıraktı.

İçi sıcacık şekilde titreyen Aden, hıçkırıklarını tutamıyordu artık. "Batuhan.." dedi hıçkırıkları arasında. Genç adam yaşlarla bezenen gözleriyle eşine baktı. Gülümsedi. "Hamilesin.." dedi kısık sesiyle. Hıçkıra hıçkıra ağlamamak için kendini sıkıyordu. "Hamilesin benim güzel karım.."

Aden kollarını kocasının boynuna doladı ve başını boynuna gömdü. Artık hıçkıra hıçkıra ağlıyorlardı.

Dakikalar geçmez olurken Aden Batuhan'ın boynundan kollarını indirdi. Gözlerini silerken durdu bir anda. Eli karnına gitti.

"Batuhan," dedi hâlâ titremeye teslim sesiyle. "Güneş bize kızar mı?"

Batuhan sol yanağına doğru akan yaşı sildi ve zorla gülümsedi. Umuyordu ki küçük kızları onlara asla kızmazdı.

BADE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin