Bölüm 36

19.3K 559 482
                                    

Diğer bölümünden devam edeceğim bir kısmı. Okumanız gereken bir yer var :)

Keyifli okumalarrrr

Bu bölüm sizler için 🤍
gunaydinbacim Tkd_elanur

***

Çağatay gülümsedi ve Bade'nin saçlarını, sırtını ve omzumu okşayıp bir sürü öpücük kondurdu. "Ben de seni seviyorum güzel kızım." dedi içi kıpır kıpır olurken. "Seni her şeyden çok seviyorum."

"Hep sev.." diye mırıldandı Bade kısık sesle. Gittikçe gevşeyen bedeniyle an be an uykuya teslim oluyordu.

"Hep severim."

Bade uyumadan son kez, "Hep.." dedi ve uykuya yenildi.

Birkaç dakika sonra..

Bade tamamen uyuduktan sonra başındaki ağrı yüzünden gözlerini dahi yumamayan Çağatay, göğsünde uyuyan kadınını yavaşça sol tarafa bıraktı ve üzerini güzelce örttü. Yatağın kenarında fırlatılmış şekilde duran boxerını aldı ve bacaklarından geçirdi. Üstüne daha bir şey giymeye ihtiyaç duymadan komodine, ilaçlarına uzandı. Elleri titremeye başlamıştı.

"Hay sikeyim." diye mırıldandı sessizce ve beyaz plastik kutuyu açmaya çalıştı. Ama olmuyordu. Elleri titriyor ve kapağı avcuyla kavramasına asla izin vermiyordu.

"Bu hastalıktan daha güçlüyüm." diye yeniden kısık sesle mırıldandı ve çenesini kastı. Kapağı açtığı gibi ilaç kutusunu yere düşürdü.

Çıkan ses ile hemen Bade'ye baktı. "Siktir."

Neyse ki Bade'de çıt yoktu. Yere düşen ilaçlardan birisine uzandı ve üfledikten sonra direkt ağzına atmak istedi. Ama yapamadı. Gözleri viski dolabına kaydı. Gözlerini yumdu. "İçki yok, içki yok, içki yok.." dedi. Yeniden ilaca ardından dolaba baktı. O raf şuan ona öyle cazip geliyordu ki. "İçki içmek istiyorum." dedi derin bir nefes aldıktan sonra. "Şuan içmezsem olmaz." Ardından da kendisiyle çelişti. "İçte geber tamam mı amına koyduğum."

Derin bir nefes alıp verdi yeniden ve Bade'ye baktı. İlacı dudaklarının arasına yolladı ve su içti. Titreyen elleriyle bakıştı uzun süre. Ardından yataktan kalktı ve yere düşen ilaçları teker teker toplayıp yerine koydu.

Sonrasında Bade'nin açılan üstünü örttü. Omzuna küçük bir öpücük kondurup banyoya yürüdü. Kısa bir duş aldıktan sonra giyinme odasına gidip üstüne çamaşır aldı. Orada giyindikten sonra tekrar odaya döndü. Bade yeniden üstünü açmıştı. Gülümseyerek ilerledi oraya, of demeden yeniden örttü üstünü. Bu sefer saçlarından öptü. Geri çekildiği an Bade mırıldandı.

"Abi.."

Kaşlarını çattı Çağatay. Bade devam etti.

"Anne abim burada.."

"Bade?" dedi Çağatay gayriihtiyari.

Bade acı çeker gibi yüzünü buruşturup dudak büzdü. "Lütfen, baba.. Abim burada.."

Bu konuşmalarla oldukça üzülen Çağatay tam bir şey diyecekti ki sustu. Bade olan tüm olaylardan kolayca etkileniyor ve bilinçaltı yüzünden rüyalar görüyordu. Çağatay yumruğunu sıktı. Ardından Bade'nin saçlarını okşadı.

Bade gözlerini araladı. Gülümsedi sarhoş biçimde. Kollarını uzattı Çağatay'a.

"Çağatay.. Gelsene.."

BADE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin