-DUYURU -

6.6K 187 19
                                    

Herkese merhaba arkadaşlar, size birkaç tane haberim var. Öncelikle Pusula' nın kitaplaşması ile alakalı güzel dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim.

Kitap şuan da dizgiden geldi ve kapak tasarımıyla ilgileniliyor. Onun dışında Wattpad üzerinden eski bölümleri kaldırmayacağım ve yeni bölüm atma durumu ise halen daha muallakta.

Yayınevim ve benim yazma sürecimle alakalı bir durum bu. Bakalım ilerleyen zamanlarda yine sizi bilgilendireceğim.

Bir diğer önemli haberim ise, profilimde yer alan 'Beyaz Şehirde Aşk' kitabıma atacağım yeni bölümler. Her hafta 'Cumartesi' akşamı  bölüm geliyor arkadaşlar.

' Beyaz Şehirde Aşk ' kitabı 2 seri olacak ve tüm bölümlerini Wattpad üzerinden yayınlayacağım, ilk kitabının yazım süreci bitti bile. Yani başından sonuna kadar hep beraber olacağız.

'Tok Tiker' kitabımı sevenler için de güzel bir haberim var. ' Pazar ' akşamları da Tok Tiker'a bölüm atmayı düşünüyorum arkadaşlar. O serüvende de hep birlikte olacağız.

Bana kızanlarınız, sitem edenleriniz hatta hakaret edenleriniz bile olsa da ben hepinizi ayrı ayrı sevip, değer veriyorum. Arka plan da zor şeyler yaşıyorum ve anlayışınıza sığınıyorum.

Satır aralarında buluşmak üzere ❤️

PUSULAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin