Medya:Rüya
Onur'dan
Ege'nin dediklerini çok düşündüm bir yandan haklıydı aslında ama olmuyordu işte o kızın bize yaptıklarını unutamıyordum.
Rol yapma ihtimali beni düşündürüyordu aileme zarar gelmesini istemiyordum.
Annemler o kız yüzünden kardeşlerime çok kızmıştı o yüzden onlara da bir şey diyemiyorum.
Rüya'nın yanında belli etmek istemiyorum ama babamın o kız yüzünden bana attığı tokadı unutamıyorum ve ona hâlâ sinirliyim gerçekten amacı ailemizi dağıtmaksa ona koz vermek istemediğim için susuyorum.
Amacını öğrenmek için onu incelemeye karar verdim aslında aklımda bir plan var belki bu şekilde onun amacını anlayabilirim.Telefonda o Utku denen herife abicim diyince nedensizce sinirlenmiştim.
Yataktan kalktım ve aşağı inip yerime oturdum."Efe ablanı uyandır gel annecim"
Efe yukarı çıktı çok geçmeden Rüya'yla beraber geldiler ve yerlerine geçtiler.
Babam 'afiyet olsun' diyince yemeğe başladık Rüya'ya bakınca yemek yemediğini gördüm kaşlarımı çatıp izlemeye başladım."Rüya neden yemiyorsun annecim"
"Canım istemiyor"
"Neye moralin bozuldu"
"Önemli değil Aslı Hanım"
"Kızım söyle annenin ben senin"
Anne diyince Rüya'nın gözlerinde çok kısa bir süre hüzün gördüm.
"Utku abimi uzun zamandır göremiyorum daha yeni gelmişti zaten şimdi tekrar görev için başka bir şehre gidicekmiş ona moralim bozuldu biraz"
Gerçekten o herifi görmediği için bu kadar üzüldü mü. Yalın öne çıkınca yine konulacağını anladım.
"Ya sen onu 'Utku Abi' olduğuna emin misin yani bu kadar üzüldüğüne göre"
Olabilir miydi gerçekten bize Utku Abi diye kandırıp o adamla beraber olabilir mi?
"Açık konuş Yalın ne demeye çalışıyorsun"
"Tamam açık konuşayım o Utku'nun abi olduğuna emin miyiz belkide biz yokken 'aşkım' 'bebeğim' falan oluyordur o Utku"
"Yalın !"
"Ne var baba doğruları söylüyorum ben"
"Bana bak Yalın sakin olayım diyorum o kızla kötü anıları vardır diyorum ama ileri gidiyorsun ben yaşadığım ve senin yaptığın bunca şeye rağmen ılımlı yaklaşmaya çalışıyorum ama sen saçmalıyorsun sevgilim olsa direkt sevgilim derdim zaten"
"Ben sana sevgilin diye bir şey demedim Rüya Hanım"
"Kaşınma Yalın!"
"Doğrular ağır mı geldi"
Rüya sinirli bir şekilde sandalyeden kalktı o kalkınca sandalye geriye düştü ama umursamadan ve hiçbir şey demeden odasına gitti.
"Naptığını sanıyorsun sen kardeşinle nasıl böyle konuşursun"
"BABA SON KEZ SÖYLÜYORUM O KIZ BENİM KARDEŞİM DEĞİL"
(Öyle deme Yalın'cım kaderin benim elimde)
"SEN KABUL ETSENDE ETMESENDE O SENİN KARDEŞİN HEPİNİZİN KARDEŞİ"
"Yalın sen kardeşine hatta boşver kardeşi bir kadına nasıl böyle bir ima yapabilirsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncir Ağacı
ChickLit"Şuan istediğin her şeyi yapabilecek olsaydın ne yapardın" Kardeşinin gözlerinin içine baktı "İncir ağaçlarına çiçek açtırırdım" 2 yaşından beri şiddet gören Rüya 9 yaşında kardeşi ile birlikte ailesi tarafından terk edilir ve 8 yıl sonra geri gelip...