Yeni Aile

3.4K 107 40
                                    

Rüya'dan

"NEE"

Duyduğum sesle merdivenlere döndüm.
"Ne demek öz değil ya ayrıca öz olmasa bile ablam o benim bırakmam ben onu ablamı gönderemezsiniz yoksa bende giderim." Babam vakit kaybetmeden cevap verdi.

"Ablan kendi ailesine gitmeli sende hiç bir yere gidemezsin henüz 13 yaşındasın biz izin vermeden gidemezsin"
Hemen Ece'nin yanına gittim

"Gel ablacım biz yukarı çıkalım"

"Abla gidemezsin"

"Hadi güzelim çıkalım"

Beraber yukarı çıkıp Ece'nin odası olduğunu öğrendiğim odaya girdik ve yatağa oturduk.

"Bak bebeğim ikimizde reşit değiliz ve onlar isterse ben gitmek zorundayım ama seni her zaman görmeye gelirim hem daha hiçbir şey belli değil ki ben öz ablan olmasam bile sen benim kardeşimsin ve seni asla bırakmam ne olursa olsun"

"Beraber uyuyalım mı?"

Yatakta kayıp uzandım Ece'de hiç beklemeden yanıma uzandı ve uyuduk
Sabah yanımdaki hareketlilikle uyandım Ece uyanmıştı saate baktın 6.59'du eğer değişmedilerse 1 dakika vardı.

"Rüyaaa uyan hadi"

Bir insan hiç mi değişmez ya 8 yıl oldu be.

"Kalk hastaneye gidiyoruz kardeşini de uyandır"

"Günaydın abla"

"Günaydın bebeğim hadi kalk bakalım"

Hazırlanıp aşağı indik.

"Hadi arabaya"

Yüzümde acı, ufak bir tebessüm oluştu eminim beni ilk kucaklarına aldıklarında bile bu kadar heyecanlanmamışlardı.

Arabaya binip hastaneye gittik.Üzerinde ki yazıya şok olmuş bir şekilde baktım.
'Ünlü Hastanesi' lan bunlar zengin mi oldu gerçi zengin olsa bile bu cimriler bu hastaneye gelmez ki hele benim için.Ben size açıklayayım bu hastane Ünlü ailesine ait adından da anlaşılıyor zaten ve bu aile adı gibi baya ünlü ve bu hastane tahmin edeceğiniz üzere özel bir hastane.

Tam içeri girecekken arkadan bana seslenen kişi ile arkaya döndüm.Mete hızlı adımlarla yanı geldi.
"Güzelim hayırdır hasta mısın"
Ben daha bir şey söylemeden bayan maydonoz araya girdi ve heyecanla,

"Rüya bizim kızımız olmayabilirmiş"dedi.

Mete onları yeni fark etmiş olacak ki şaşkın bir şekilde bakmaya başladı.

"Buse Teyze"

Yazık lan kardeşime ağzı açık kaldı çocuğun.

"Mete ben sana anlatim kardeşim"dedim ve olayı baştan sona anlattım.Annem

"Ay hadi geç kalıcaz"

Onlar önden giderken Mete yanıma geldi ve konuşmaya başladı.

"Belli etmesen de üzüldüğünü biliyorum ve bu huyundan nefret ediyorum duygularını sakladıkça sana ağırlık oluyor ve canını yakıyor seni tanıyorum Rüya ama unutma hep yanındayım kardeşim"

O bunları söylerken odaya varmıştık ona gülümsedim ve kapıyı çaldım ben galiba sadece Mete ve Ece'ye gerçekten gülümsüyorum o da nadiren gerisi yalan gülücükler işte neyse ki bu konuda yetenekliyim de Ece'yi üzmüyordum diğerleri içeri girmişti bile.

İçerde genç bir doktor,40'lı yaşlarında 1 çift,14 ve 20 yaşlarda iki çocuk ve benim yaşımda bir kız vardı.

"Hoş geldiniz buyrun oturun öncelikle sizden özür dileriz bundan 17 yıl önce hastanemizde bir karışıklık olmuş.Bundan bir ay önce bir kaza için Selma Hanım'a kan gerekmiş fakat aileden hiçbirinin kanı uymamış bu yüzden Metin bey kan tahlili yaptırdı sizinle birlikte doğan diğer kızı bulduk önce fakat onunda kanı uymadı."

İncir Ağacı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin