Artık neredeyse her bölüm süre atlamaya başlayacağım size de eniştenizi gösterelim artık değil mi?
Keyifli okumalar
"Panik yapma tamam mı abicim? En iyi notu alacağına eminiz ama alamazsan da tekrar hazırlanırsın korkma." Başımı sallayarak onayladım
Şuan üniversite sınavı için okula gelmiş bekliyordum ve açıkcası çok gerilmiştim. En nefret ettiğim huylarımdan biri de sınavda tüm soruları unutmam idi. Mete ile aynı okula çıkmak için ettiğimiz dualar maalesef kabul olmamıştı üstüne inatmış gibi çok ters yönde okullar çıkmıştı.
Ece ile bu süre içinde hiç görülmemiştim sürekli arasam da telefonlarına asla bakmıyordu en son geçen hafta numara değişince de ona ulaşmak için bir yolum kalmamıştı.
"Kimliğin yanında mı kızım?"
"Yanımda Aslı Hanım bugün beşinci kontrol edişim." Aramız daha iyi olsa da hâlâ tam affetmemiştim.
Yalın'ın ben aileyle tam olarak kopmuşken ne hâle geldiğini anlatmıştı Efe bana anlaşılan farkında olmadan baya süründürmüştüm kendilerini. Efe bana her gece odasından ağlama sesi duyduğunu söylemişti. Hatta bir ara sigara içerken bile görmüş ve sigaradan nefret ettiğini de eklemişti.
Şuan da kendisini bir tık (!) kullanıyordum örneğin geçen gün üniversite için küçük bir alışveriş yapmış ve tamamını ona kitlemiştim. O ise beni resmen el üstünde tutuyordu tabi diğerleri de.
Yalın tıp Akın ise gastronomi kazanmıştı. Şuan da notları gayet iyiydi.
Telefon çalınca henüz 20 dakika olduğu için açtım arayan Aras'tı.
"Alo"
"Heyecanlı mısın güzelim?" Ve evet bir de bu vardı yaklaşık iki hafta önce sevgili olmuştuk ama Aras'ı neredeyse hiç göremiyorum sadece okulda görüşebiliyorduk.
"Evet Aras çok heyecanlıyım,korkuyorum ya yine her şeyi unutursam"
"Unutmazsın Rüya sakin ol sadece bir sınav olmazsa tekrar girersin canını sıkmaya değer mi?"
"Biliyorum biliyorum ama korkuyorum işte"
"Artık içeri geçmeniz lazım görüşürüz güzelim"
"Görüşürüz"
"Hadi abicim" herkese sarılıp sadece su kalem ve silgi alarak içeri girdim,sınıfımı ve sıramı da bulup oturdun. On dakika sonra kağıtlar dağıtıldı kitapçık kimlik no gibi bilgileri girip beklemeye başladım hocanın söylemesiyle kitapçığı açtım.
Mutlu bir şekilde okuldan çıkıp koşarak merdivenlerden indim. Sınavım korktuğumun aksine fazlasıyla iyi geçmişti şimdi geriye sadece sonuçları beklemek kalıyordu.
Herkese küçük bir açıklama yaptıktan sonra Mete'yi aradım.
"Nasıl geçti"
"Geçip geçmediği den bile emin değilim"
"Hep aynı şeyi söylüyorsun kazanacaksın"
"Pek sanmıyorum ama bakalım. Senin"
"Fazlasıyla iyiydi."
"O zaman sonuçlardan sonra küçük bir kutlama yaparız değil mi?"
"Yaparız tabi ama ben şimdi Aras'ı arayacağım sonra konuşuruz olur mu?"
"Olur güzelim"
"Bay bay" telefonu kapatıp bu sefer Aras'ı aradım sahilde buluşmak için anlaşıp telefonu kapattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncir Ağacı
ChickLit"Şuan istediğin her şeyi yapabilecek olsaydın ne yapardın" Kardeşinin gözlerinin içine baktı "İncir ağaçlarına çiçek açtırırdım" 2 yaşından beri şiddet gören Rüya 9 yaşında kardeşi ile birlikte ailesi tarafından terk edilir ve 8 yıl sonra geri gelip...