Sana Aşığım

804 40 0
                                    

Keyifli okumalar

Yanlarına yaklaşınca kadın bebeği diğer koluna oturtarak elini uzattı.

"Merhaba ben Melek." Elini tutup küçük bir tebessüm eşliğinde selamlaştım.

"Rüya,memnun oldum."

"Bende memnun oldum bu da oğlum Ekin." Dedi kucağındaki küçük beyi göstererek. Küçük tombul elini tutup öptüm gerçekten çok tatlı bir çocuktu.

"Memnun oldum küçük bey ne kadar yakışıklısınız." Gülerek yüzünü annesinin boynuna gömdü. Utanmıştı.

Bu tatlı haline kıkırdayarak gözlerimi salonda gezdirdim.

Ayaz ayakta durmuş bekliyordu gözleri gözlerimi bulduğunda göz kırpmasıyla kaşlarım çatıldı. Karısının yanında bir kadına özellikle de eski sevgilisi olan bir kadına göz kırpamazdı.

"Hoşgeldin"

"Hoşbuldum"

"Buyurun oturun." Elimle koltukları gösterdim herkes oturunca kimse az önceki şeyi görmüşler mi diye abimlere baktım. Efe görmemişti ama abimin kaşları derince çatılmıştı. Görmüştü.

"Abi Mete nerede?"

"İşi varmış dışarı çıktı." Kafamı sallayarak Melek'e döndüm.

"Ne içersiniz?"

"Hiç zahmet etme canım."

"Yok ne zahmeti olmaz öyle şey." Çay yapmak için kalkıp mutfağa gittim su kaynadıktan sonra çayı demledim. Adım seslerinden birinin yardıma geleceğini anlayınca beklemeye başladım. İçeri Aras gelip tezgahtaki temiz bardaklardan  aldı kendine su doldurup içtikten sonra gitmesini bekledim ama o gitmek yerine tezgaha yaslanıp bana döndü.

"Bir şey mi isteyeceksin?"

"Hayır"

"Niye buradasın o zaman?"

"Melek benim gerçek karım değil Rüya. Korumak için onunla evlendim çocuk da benden değil ve ben." Sustu derin bir nefes aldı.

"Ben hâlâ sana aşığım. Kerem'in de ne diyeceği zerre kadar umrumda değil o kardeşim olabilir ama her şeyimi paylaşmam sevdiğim kadını da paylaşacağım anlamına gelmez. Sen onu sevmiyorsun diye ben seni kaybedemem ben-."

"Kes!" Sesimin fazla çıktığını anlayınca ses tonumu ayarlayıp ona dönerek devam ettim.

"Senin ya da Kerem'in hisleri sizi ilgilendirir beni değil. Kerem bana karşı bir şey hissedebilir ama ben ona karşı bir şey hissetmiyorum. Sana gelirsek senin beni sevmeye hakkın yok! Ben ikinizi de sevmiyorum."

"Lisedeydik Rüya! Hata yaptım özür dilerim."

"Özür dilemen beni aldattığını değiştirmez değiştirse bile ben seni sevmiyorum Aras! İçeride karın varken bu konuşmayı yapmamız da ayrı bir saçmalık."

"Dedim ya gerçek karım değil diye!"

"Aras. Gerçek ya da değil herkes o kadını senin karın olarak biliyor sen böyle şeyler yaparak onun gururunu zedeleyemezsin! Bu yaptığın hem bana hem de o kadına saygısızlık."

"Onun senden haberi var kabul etti de bu saygısızlık değil." Kabul etti ne demekti ya? Hadi o kabul etti diyelim benim bunu kabul edeceğimi nasıl düşünürdü? Üstelik onu sevmediğimi söylerken.

"Aras defol git salona daha fazla sinirimi bozma benim. Ya sen hiç mi düşünmüyorsun diyelim ki seni seven birini buldun ve sevgili oldun ya biri görse Melek'e gidip söylese bu kadın ne diyecek? Bu kadının arkasından neler konuşulacak. Koruyacak derken daha beter hâle mi sokacaksın kadını. Benle senden zaten olmaz ama ayrılmadan başkasıyla da ilişki yaşayamazsın! Bu kadının onuru,gururu var senin aksine. Onu güvende olacağı bir yere yerleştirip ayrıldıktan sonra kimle ne bok yersen ye ama Melek hâlâ senin karınken biriyle görüştüğünü duyarsam mesleğinde en iyi arkadaşıma yönlendirir davayla yakından ilgilenir seni mahvederim Aras!"

İncir Ağacı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin