Keyifli okumalar
Yeni gelen davanın dosyasını incelemeyi bitirip kapağını kapadım. Dosyayı çantama koyup yerimden kalktım. Burada ki ikinci iş günümdü ve kızların zorlaması üzerine bugün bir mekanda buluşacaktık. Diğerlerini de çağırmışlardı ama biz erken gidip kız kıza sohbet edecektik.
Davanın üstünden tekrar geçmek için eve gidecek sonra hazırlanıp kızlarla buluşacaktım.
Dava taciz edilen bir kızın davasıydı. Ailesinin yeterli parası olmadığı için kendilerine avukat bulamamışlardı. Ne büyük şanstır ki bu konuşmaya denk gelmiş ve onlara yardım edebileceğimi söylemiştim.
Dava klasik bir davaydı ve karşı tarafın yapacağı savunmaları tahmin edebiliyordum. Müvekkilimin gece dışarıda olduğunu söyleyeceklerdi. Böyle davalarda indirimler çok olduğu için elimden geldiğince bu indirimleri çürütecek bir savunma yapmam gerekiyordu.
Bunu daha sonra düşünmeye karar vererek arabamın kapısını açtım. Çantayı yolcu koltuğuna bırakıp sürücü koltuğunu geçtim. Arabam abim sayesinde dün gelmişti ve işe giderken motor yerine araba çok daha iyi oluyordu.
Arabayı park edip çantamı aldım. Hızlı bir şekilde apartmana girdim, merdivenleri çıkıp daireye girdiğimde bizimkiler yine bir aradaydı.
"Abicim hemen çıkacak mısın sen."
"Evet abi hazırlanıp çıkıyorum!"
Geç kalmamak için hızlı hareket ediyordum. Dünden hazır olan kıyafetlerimin yanına iç çamaşırlarını çıkardım. Hızlıca banyo edip terli halimden kurtuldum.
Duş sonrası vücut spreyimi sıkıp yaraları kapattım. Önce iç çamaşırlarını sonra çıkardığım göğüs dekolteli ince askılı siyah cropu,krem rengi pantolonu üstüne geçirdim. Siyah kemerini de yaktıktan sonra saçlarımı kabarması için düzleştirip tepeden at kuyruğu yaptım.
Hazır olduğuma emin olunca ne kadar sporlarını giymek istesem de kızlarla konuşurken yaşadığımız küçük tartışmada özellikle topuklu gitmemi istemelerinin nedenini anlamasam da onlara uyup siyah topuklu ayakkabılarımı ayağıma geçirdim.
Pantolon ile aynı renk olan çantamı da alıp salonun kapasına gittim.
"Ben çıkıyorum öptüm sizi görüşürüz." Hızlı hızlı el sallayarak aşağı indim. Arabaya binip attıkları konumu arabada ki ekrana yansıttım.
Konuma gelince hızlı hareket ettiğim için kapıda durup kendimi toparladım. Uzun zamandır okul,iş,taşınma derken arkadaş ortamına gidememiştim ve bu bende yersiz bir heyecana sebep oluyordu.
İçeri girdiğimde kızlardan başka kimse yoktu. Küçük bir buluşma için mekanı kapattırmış olamazlardı değil mi?
"Hoşgeldin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncir Ağacı
ChickLit"Şuan istediğin her şeyi yapabilecek olsaydın ne yapardın" Kardeşinin gözlerinin içine baktı "İncir ağaçlarına çiçek açtırırdım" 2 yaşından beri şiddet gören Rüya 9 yaşında kardeşi ile birlikte ailesi tarafından terk edilir ve 8 yıl sonra geri gelip...