Keyifli okumalarKoca bir hafta daha geçmişti ama hâlâ gelen giden yoktu. Neyse ki bir haber alabilmişlerdi ve ben de şuan bu haberi öğrenebilmek için askeriyeye doğru yol almış bulunmaktayım.
Adamları o kadar darlamıştım ki albay benden sıkılarak bazı bilgileri söylemeye karar vermişti.
Gidip öğrenecektim tabi bu yolculuğum bir telefon ile kesilmeseydi. Bilinmeyen numaradan gelen telefon beni gererken duyduğum ses daha beter bir hâle sokmuştu
"Merhaba istenmeyen."
"Numaramı nereden buldun?"
"Buldum işte bir şekilde onu bırak da ben seni çok özledim be Rüya."
"Ne saçmalıyorsun lan it!" Askeriyenin önünde duran araba ile albayın bu konuşmalara şahit olmasınu istemesem de içimden bir ses duyması gerektiğini bildirdiği için hızlıca içeri girdim. Kapıdaki asker beni daha önce gördüğü için geçmeme izin vermişti ama bir şey demeden hızla geçmem onu afallatmış görünüyordu.
"Kalabalık bir yerdesin galiba bekliyorum canım bir köşeye geç."
"Canını sökücem ben senin Hayal!"
"Aa çok agresifsin küçükken de böyleydi sen." Telefonun mikrofonunu kapattım ama kulağımdan çekmedim kapıyı tıklattım ve aldığım izin ile içeri geçtim.
Sabri Albay konuşacak iken telefonda olduğumu görüp sustu. Telefonu kulağımdan çekip mikrofonu açtım.
Telefonun yüksek sesinden dolayı konuşmalar biraz karşımdaki adama da ulaşabilirdi. İçimdeki ses hâlâ duymasını söylerken meselenin benimle ilgili olduğunu hatırlayarak ona duyurma fikrinden vazgeçtim
"Ne istiyorsun!"
"Sadece seni özledim ayrıca içinde ukte kalan şeyler var." Hüzünlü sesi dişlerimi sıkmama neden oldu.
"Ne uktesi lan ne diyorsun!" Yüksek çıkan sesimle Sabri Albay'a döndüm o ise bunu yadırgamamış sadece hoparlörü açmamı istemişti.
"Öğreneceksin Rüya az kaldı öğreneceksin ama sadece şunu söyleyebilirim başının ağırmaması ve ne istediğimi öğrenmen için yanıma gelmelisin." Yüzüme kapanan telefon ile sinirden titreyen ellerimi yumruk yaptım. Hoparlöre de gerek kalmamıştı.
"Kimdi o kızım bir sorun mu var?"
"Yok Sabri Bey buyrun sizi dinliyorum." Tabi ki buna şnanmamıştı ama fazla üstelemedi. Masanın karşısındaki koltuklara oturunca derin nefes aldı.
"Timden haber alamıyoruz ama bu bir çok nedenden olabilir Efe'ye geçen gün ulaştık fakat diğerleri uzun süredir irtibata geçmedi." Başlarına bir şey gelmiş olabilme ihtimali göğsümü sıkıştırdı.
"Hemen kötü düşünme önemli bir şey yoktur Efe ile pek konuşamadık ama sesi kötü gelmiyordu. Neyse ne içersin?" Daha fazla bilgi veremeyeceği için değiştirdiği konuya takılmadan küçük bir sohbetten sonra kalktım. Arabayı binerek çalıştırdım ve bir plan kurmaya başladım
Zira öğrenmem gereken şeyler vardı. Aynı numara tekrar arayınca sinirle telefonu açtım.
"Ne zaman geliyorsun canım?"
"Hiç bir zaman!"
"Demek öyle o zaman arkadaşlarını biraz daha misafir edeceğiz."
"NE ARKADAŞI LAN NE DİYORSUN!"
"Gelince görürsün Rüya'cım konum atıyorum bekliyorum." Yalan söylüyor olabilirdi
Oraya gitmem çok saçma olabilirdi ama bahsettiği şey önemli bir şey ise bunu bilmem gerekirdi ve gerçekten biri yanındaysa bu başı büyük dertte demekti. Bu yüzden tereddüt dâhi etmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncir Ağacı
Chick-Lit"Şuan istediğin her şeyi yapabilecek olsaydın ne yapardın" Kardeşinin gözlerinin içine baktı "İncir ağaçlarına çiçek açtırırdım" 2 yaşından beri şiddet gören Rüya 9 yaşında kardeşi ile birlikte ailesi tarafından terk edilir ve 8 yıl sonra geri gelip...