Keyifli okumalar
Şarkıyı kıyamadım maalesef ama yazıyorum.
Manga-Işıkları Söndürseler Bile
Ben senden vazgeçmem
lşıkları söndürseler bile korkuma yenilmem
Ellerim kollarım tutmasın isterse
Ben sensiz pes etmemBu kısım bana Rüya'nın Ece'ye karşı tutumunu hatırlatıyor
On dört gün. Koca iki hafta geçmişti ama hâlâ dönmemişlerdi. Efe ile en son geçen hafta konuşmuştum yoğun olduğu için sürekli arayamayacağını belirtmişti ve bu da yaralıların fazla olduğu ya da yaralarının ağır olduğu anlamına geliyordu.
Onda bir şey yoktu. Sesinden belliydi zaten ama orası ister istemez etkilemişti onu. Kimi etkilemezdi ki?
"Rüya Hanım!" Arkamdan seslenilen ismin ile adımlarım durdu. Yavaşça arkamı döndüm görüş açıma önce güvenlik sonra da elinde tasmasını tuttuğu köpek girdi.
Kaos.
Burada ne işi vardı yollayacaklarını biliyordum ama daha zamanı vardı. Aşıları bitmediği için veterineri getirmemizi istememişti.
"Oğlum." Beni gören koas daha da delirip tasmasını bırakmak için için güvenliğin elini ısırmaya çalıştı.
Şu kadarcık sürede çok büyümüş boyu uzamıştı. İyi bakmışlardı anlaşılan abim küçükken eğitmeye başlamak için kampa gönderecekti ben ne kadar hayır desem de kabul etmemişti.
Golden Retriever cinsi köpeklerin en belirgin özelliği dost canlısı olmalarıydı ama abim bunu kabul etmemiş beni koruyabilmesi için kampa göndermeyi aklına sokmuştu.
Güvenlik sonunda tasmasını bırakınca koşarak gelip üstüme atladı.
"Aşkım özledin mi anneyi?" Havlayıp başını saklamasını gülerek yerdeki tasmayı aldım. Güvenliğe teşekkür edip çıktım.
Arabaya bindikten sonra Kaos'u yolcu koltuğuna bıraktım. Allah bilir kaç saattir oradaydı.
Kaos'u biraz gezdirsem iyi olacaktı. Tek olmak istemediğim için kızları aradın onlardan da onay alıp çarşıya sürdüm.
Arabayı çarşıya biraz uzak bir kafenin oraya park ettim kızlarla burada buluşacak ve çarşıya gidecektik.
Onlar gelene kadar Kaos susuz kalmasın diye kafeden bir pet bardak ve su aldım suyu bardağa döküp Kaos'un önüne koydum.
Bebeğim sıcaklamıştı. Su içmesi bitince diğer bardağa da su doldurup kafenin kenarına bıraktım pet şişe de kalan az miktarda suyu dökecek yer olmadığı için su bittiğinde belki biri doldurur diye düşünüp şişeyi bardağın yanına bıraktım.
İleriden bize doğru gelen kızları gördüğümde çarşı o tarafta olduğu için durmalarını işaret etti ve su içmeyi bitiren Kaos ile onlara doğru yürümeye başladım.
Yanlarına vardığımda bana selam vermeyi es geçerek direkt Kaos'a yöneldiler. Benim tatlı oğlum ise üstündeki ilgiden memnun şekilde bir ona bir ona gidiyordu.
"Artık gitsek diyorum." Sesimi duyan kızlar bana hak vererek sonunda yürüdüler.
...
Sohbet ederek ilerliyorduk Elis çok istediği için Kaos'u ona vermiştim. İkisi de halinden gayet memnun duruyorlardı.
Yan taraftan gelen çığlık sesi ile bakışlarının o tarafa döndü. Bir kadın yere düşmüştü ve titriyordu. Ağzından çıkan köpük ile nedeni anlaşılmıştı. Epilepsi nöbeti geçiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncir Ağacı
ChickLit"Şuan istediğin her şeyi yapabilecek olsaydın ne yapardın" Kardeşinin gözlerinin içine baktı "İncir ağaçlarına çiçek açtırırdım" 2 yaşından beri şiddet gören Rüya 9 yaşında kardeşi ile birlikte ailesi tarafından terk edilir ve 8 yıl sonra geri gelip...