Keyifli okumalar
Yaptığım savunmayı tekrar ederek banyoya girdim yüzümü yıkayıp kuruladıktan sonra okumayı bırakmadan hazıe olan kahvaltı sofrasına oturdum.
"Abicim bari yemek yerken bırak şunu."
"Davam var dedim ya abi en ufak bir hatam her şeyi bitirir."
"Biliyorum güzelim ama çok yükleniyorsun kendine." Sesindeki endişe duymamak için sağır olmak gerekirdi. Ağzıma son lokmamı atıp dosyayı kapattım. Yerimden kalkıp önce yanımda oturan Efe'nin sonra Mete'nin en son da abimin yanağına bir öpücük kondurdum.
Kollarımı boynuma dolayıp onu rahatlatmaya çalıştım.
"İyiyim ben merak etme bu davayı alırsak çok daha iyi olacağım." Ne kadar içine sinmese de başını sallayarak beni onayladı, yanağımdan öpüp dikkat etmemi söyledi.
Odama geçip beyaz bir gömlek ve kahverengi takım giyindim siyah bir kemerle tamamlayıp çantamı alarak çıktım.
Ayakkabılarımı giyerken abim yanıma gelip bol şans diledi. Teşekkür ederek aşağı indim,arabaya binip sürmeye başladım.
Arabayı park edip hızlı adımlarla içeri girdim bana selam bir kaç kişiyi hafif bir baş selamı ile karşıladım. Odama girince her şeyin tekrar üstünden geçip ceketşmi çıkardım,astıktan sonra cübbemi giyerek mahkeme salonunun önüne geçtim.
Benden bir süre sonra Ela ve ailesi de gelmişti.
"Rüya abla çok korkuyorum!"
"Korkacağın bir şey yok Ela elimden gelen her şeyi yapacağım tamam mı? Burada utanması gerekende korkması gerekende sen değilsin. Anlaştık mı?" Başını sallayarak beni onayladı gergindi,farkındaydım ve bu çok normaldi. Bende en az onun kadar gerilmiştim.
İçeri çağırılmamızla Ela'nın omzunu sıvazlıyarak salona girdim.
...
Yarım saattir mahkemedeydik. Hakim Ela'yı ve karşı tarafı dinlemişti. Hakimin kadın olması bizim için büyük bir avantajdı tabi kişiliğine de bağlıydı bu durum.q Tecavüzün hiçbir nedeni olmayacağını kabul etmeyen karşı tarafım avukatı ise sürekli saçma şekillerde haklı çıkmaya çalışıyor ve bunu yaparken bana laf vurmayı da ihmal etmiyordu
Müvekkilinizin bir kadın olarak o saatte tek başına dışarıda ne işi vardı." Dönüp dolaşıp bu soruyla tekrar karşılaşmıştık. Bir kadın olarak ne demekti? Kadınlar insan değil miydi?
"Reşat Bey müvekkiliniz o gün saat gece 3 civarı dolaşmaya çıkmıştı değil mi?"
"Evet"
"Bir erkek o saatte dışarı çıkınca normal karşılanıyorda müvekkilimin dışarı çıkması size neden bu kadar yanlış ve hatalı geliyor. Diyelim ki bu davranış hatalı öyleyse müvekkiliniz o saatte neden dışarıdaydı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncir Ağacı
ChickLit"Şuan istediğin her şeyi yapabilecek olsaydın ne yapardın" Kardeşinin gözlerinin içine baktı "İncir ağaçlarına çiçek açtırırdım" 2 yaşından beri şiddet gören Rüya 9 yaşında kardeşi ile birlikte ailesi tarafından terk edilir ve 8 yıl sonra geri gelip...