Arkadaşlar yorum ve oylar benim için çok önemli lütfen beğenirseniz oy verin
İyi okumaları 🙃Ne dedi gitmek istiyordu benim bebeğim beni bırakıp gidecek miydi ?
"Ece ablacım gitmek zorunda değilsin eğer bunu düşünüyorsan böyle bir zorunluluğun yok bak ben varım bakarım sana"
"Hayır beni kimse zorlamıyor ben annem,babam ve ablamla gitmek istiyorum ben artık ailem olsun istiyorum"
Ben ona aile olamamış mıydım
"Bide annem bir daha seninle görüşmemi istemedi ama ben ararım seni ablamla bazen gelicez Türkiye'ye söz verdi seni de görürüm o zaman"
Kandırıyorlardı benimle görüşmesine asla izin vermezlerdi onları bunu bilecek kadar iyi tanıyordum ama bunu Ece'ye söyleyemedim gitmesini de engelleyemediö zaten söylerken korka korka söylemişti eğer engel olmaya çalışırsam bana sinirlenip küsebilir bir daha konuşmak istemeyebilirdi daha küçüktü ve çok kolay kandırırlardı onu zaten benden uzaklaştırmaya çalışıyorlardı bu fırsatı onlara vermezdim.
"Tamam ablacım sen öyle istiyorsan"
Gözlerim dolmuştu ve ağlamamak için kendimi sıkıyordum onlarda bunu far etmiş olacak ki endişe ile yüzüme bakıyorlardı."Abla biz geldik ben uçağa binecem kapıyorum görüşürüz"
Son kez görme fırsatım bile yoktu.
"G-görüşürüz ablacım"
Telefonu kapattım ve ağlamamak için başımı yukarı kaldırdım ve bana bakan bir çift gözle karşılaştım.
"Abicim noldu kimle konuştun sen"
En sonunda dayanamadım ve hüngür hüngür ağlamaya başladım dizlerimin beni taşıyamadığını hissedince kendimi yere bıraktım Araf Abi'm beni sıkı sıkı tuttuğu için düşmemiştim ama o da ayakta duramayacağımı anlamış olacak ki beni kucağına alıp odama çıkardı ben hâlâ ağlarken yatağıma bırakıp kendisi de yanıma ayaklarını uzatarak oturup beni göğsüne çekti ben biraz sakinleştiren sonra hafif aşağı kaydı ve beni dizlerine yatırdı.
"Güzelim hadi anlat bana ne oldu"
Başımı kapıya çevirip bizi izleyen endişeli gözlere baktım.
O da benim baktığım yere bakınca herkesin orda olduğunu gördü başını eyip bana baktı ve tekrar kapıya dönerek
"Herkes dışarı çıksın" dedi.Annem gitmek istemeyince Efe kolundan tuttu;
"Hadi anne bırakalım konuşsunlar" dedi ama onunda gözleri dolu doluydu annem bize son bir bakış atıp dışarı çıktı."Hadi güzelim söyle kimle konuşuyorsun"
Gözyaşlarımı sildim ama pek işe yaradığını sanmıyorum.
"Ece'yle"
"Ece kim ?"
"K-kardeşim"
"Ne konuştunuz" tekrar ağlamaya başladım normalde ağlak biri değildim hatta nadir ağlardım ama yıllardır ailem olarak bildiğim tek kişi benden giderken sakin kalamıyordum.
"Üvey ailem yurtdışına yerleşicekmiş"
"Tamam güzelim ben ikna ederim üvey aileni kalır kardeşin burda"
Başımı iki yana salladım ve doğrulup abime sarıldım
"İstemiyor abi kalmak istemiyor yıllardır tek ailem dediğim kardeşim benim yerime onu bırakıp gidenleri seçiyor bir yandan hak veriyorum kim olursam olayım anne babası gibi olamam ama onu bu yaşına ben getirdim abi şimdiye kadar ben baktım konuşurken bana 'Rüya Abla' o kızaysa 'Abla' dedi ben annem babam ve ablamla gitmek istiyorum dedi gitmek istiyorum dedi abi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncir Ağacı
ChickLit"Şuan istediğin her şeyi yapabilecek olsaydın ne yapardın" Kardeşinin gözlerinin içine baktı "İncir ağaçlarına çiçek açtırırdım" 2 yaşından beri şiddet gören Rüya 9 yaşında kardeşi ile birlikte ailesi tarafından terk edilir ve 8 yıl sonra geri gelip...