Prvá párty!

728 14 7
                                    

"Nie nie nie. Hlavne nech to nieje čierna." Povie Adam už svojej kamaratke. "Tak červená?" Navrhnem a pozriem na oboch. Ty len súhlasne prikývli. "Suhlasím. Si genius Sofia." Usmeje sa na mňa jeho kamarátka a hneď zoberie farbu. Naloží ju pekne do misky. Prikáže Adamovi aby to pomaly začal miešať. "Fuj to smrdí, Olivia." Zakňučí Ad ale mieša to ďalej. "Je to farba ta voniať nebude." Dodá jeho kamoška nad čím sa musím zasmiať. Tí dvaja boli podarení. Olivia mala krátke hnede vlasy a viac odvážnejší štýl. Teda pôsobila tak na mňa kvôli jej tetovaniam a piercingom v uchu a nose. Niekedy ma napadlo, že by som si dala tiež niečo. Kedže som ale nerozhodná tak by sa mi to po chvíľke asi nepáčilo.

Po dvoch hodinkách som už mala nafarbené vlasy. Zároveň aj umyté. Začala som si ich sušiť venom. Možno po pól hodinke som ich už mala suché. Prečesala som si ich a konečne sa na seba pozrela do zrkadla. Bola som prekvapená z tej zmeny. Uprimne to bol nezvyk ale pôsobilo to dobre. Páčilo sa mi to. Musela som sa na seba usmiať. Odtiahla som sa od zrkadla a obzrela sa po miestnosti kde som mala pripravené oblečenie. Prezliekla som sa a nasadila si aj nahrdelník s naúšnicami. Do toho ešte náramok a prstienky. "Wau.." Ozvalo sa za mnou. Už len podľa hlasu som vedela, že je to Ad. "Čo? Čo sa deje?" Opýtala som sa a otočila sa k nemu. Stretli sa nam obom pohľady. Čierne vlasy mam upravené do zadu. Jeho čierna košeľa obopínala každý kusok jeho hrude, ramien a rúk. Samozrejme mal rukávy trochu vyzdvihnuté po lakte. "Nič len vyzeráš skvelo." Povedal trochu viac sebavedomo a prekvapene, že to dokázal vysloviť. Doširoka som sa usmiala. Naozaj ma to potešilo.

"Hej. Ide sa!" Povie Olivia a začala nás oboch ťahať do auta.

Bar nebol veľmi ďaleko asi tak približne 20 minút od domu. Hneď ako sme vošli dnu tak ma zaplavil pach cigariet a alkoholu. Hudba hrala na plné pecky. Bol to naozaj zaujimávy pocit. Všimla som si aj niektoré pohľady. Trošku som sa cítila nesvoja. Väčšinou názory ostatných neriešim ale bolo to celkom nepríjemné. Sadli sme si trochu viac dozadu. Adam sa hneď oprel a usmial sa na pár dievčat v diaľke. Olivia ma len pohľadila po ramene a zbehla po drinky. Asi zo mňa musela cítiť trochu neistoty. Čož sa nedivím kedže som len stiahla nohy. Občas som sa pozrela okolo. Toto moje správanie si všimol aj Adam. Prisadol si bližšie ku mne a opatrne položil ruku na moje stehno. Venovala som mu trochu skôr vystrašenejší pohľad. Bola som naozaj dosť neistá. Ktokoľvek nás mohol spoznať. "Kľud dračica." Usmial sa a dal ruku z mojho stehna cez moje ramená. Privinul si ma k sebe. Zdvihla som k nemu viac pohľad ale od hanbi som radšej pozrela na dol. "Som v poriadku. Neviem prečo sa tak citím." Odpoviem trochu tichšie. Pustí moje rameno a Olivia na stôl položila drinky. "Tak nazdravie hrdličky." Zasmeje sa a napije sa z drinku ktorí doniesla.
Adam pokrútil hlavou. "Sex on the beach naozaj?" Nadvihne obočie ale napije sa. "Neboj zachviľku nám prinesú whiskey." Oznámi a uškrnie sa. "Sofi povedz mi niečo o sebe? Rada by som ťa lepšie spoznala." Venuje mi úsmev a pomaličky chlipká z pohára.
Radšej som sa napila tiež. Nápoj bol sladký ale potom som cítila tu príchuť vodky. "Uhm. No som jedináčik a moji rodičia su rozvedení. Teda nikdy neboli spolu. Vyrastala som ale s mojou nevlastnou mamou ktorá je úžasná. Miluje môjho ocka a on ju takže dúfam, že spolu budú. Hoci teraz viem aké su vzťahy komplikované. Teda. Nie len vzťahy ale život. Viem som ešte mladučká aby som chápala niektore veci. Teraz už trochu viac chápem o čom to je. Chcem viac spoznávať život a čo všetko to obnáša. Aspoň to som si uvedomila počas toho ako som teraz na úteku." Dopoviem to a Olivia sa tvárila veľmi chápavo a celkom asi šťastne. Myslím, že aj mne počas toho niečo došlo.
" Na úteku? To znie vzrušujúco." Napije sa a je úplne zapálena do toho aby som pokračovala."No až tak super to nie je ale zaujímavé to je." Tiež sa napijem a trochu si to zamiešam aby vodka nebola len na spodku. "Teraz je rad na tebe." Poviem a usmejem sa na ňu.
"Oh o mne toho veľa nieje. Bývam so svojou staršou sestrou. Rodičia zomreli pri autonehode a inú rodinu aj tak nemáme." Povie to celkom v kľude akoby to nebolo ani nič dôležité. "Tvojich rodičov mi je ľúto." Trochu zosmutniem keď to počujem. Musí to byť hrozné zostať na všetko sama. "No to je život. Prijať to a ísť ďalej." Hovorila dosť sebavedomo. Pozrela som nachvíľu na Adama. Bolo zaujimavé, že stále nepovedal ani slovo. V tom prišľa čašníčka a položila whiskey a colu na stôl. Mrkla na Oliviu a odišla k ďalšiemu stolu.
"Vidíš. Hovoril som ti, že ťa chce!" Konečne sa ozve Adam a kopne do seba prvý panák. Fíha ten teda neváha. On vlastne nič o sebe nepovedal. Úprimne by ma zaujímalo čo všetko si zažil. "Počkať ty si na dievčatá?"Prekvapene zamrkám a pozriem na ňu."Ano ano som." Nad mojou otazkou sa zasmeje a položí si nohu hore na kožený gauč. Vypije naraz pohárik a v tom padli obe ich pohľady na mňa. "Si na rade slečna." Lišiacky sa usmeje pán Adam a podá mi do ruky pohárik. Prijmem ho a poriadne sa nadýchnem. "Na zdravie!" Poviem to uplne najviac odhodlane ako som v tejto chvíli dokázala. Kopla som to do seba a čo najrýchlejšie sa to snažila prehĺtnuť. Zvráštila som tvár ako keby som vypila pólku citronovej šťavy. Počula som už len ich smiech. Rýchlo som tu chuť zapila colou. "Toto je horšie než tá tvoja!" Hneď zo mňa vypadne keď dopijem zvyšok Coly. Hneď moje bruško zalial horúci pocit. Keby nemám silnejší žalúdok asi by ma naplo. Adam zobral môj pohárik a nalial mi to do Coly. "Pravda. Deťom to trieba miešať." Potľapká ma po hlave. Pretočím očami a kopnem ho do lýtka. "Deti vedia aj kopať, idiot!" Zavrčím a napijem sa môjho zmiešaného nápoja. "Oh priznávaš, že si dieťa?" Vypíje ďalší pohárik. "To teda nie ale upozorňujem ťa aby si ma neprovokoval!" Pozriem mu prijamo do očí načož on si kusne do spodnej pery a priblíži sa bližšie ku mne. Znovu mnou prešiel ten zvláštny pocit kedy som dosť zneistela. "Ako mám prestať keď si tak roztomilá?" Usmeje sa a odtiahne sa. Len si odfuknem a založím ruky na hrudi. Čo je roztomilé na hneve? Raz ho zmlátim a hneď ho to prejde.
Olivia sa na nás pekne len zasmiala a takto sme pokračovali ešte takú hodinu. Hudba hrala a niektorí si to extremne užívali na parkete. Ako som ich videla chcela som si to skúsiť. Moja nervozita ustúpila a nahradila ju zvedavosť,túžba a menšie vzrušenie.
Olivia bola už pri bare a balila tu čašníčku. Adam mi hovoril o jeho vtipných zážitkoch ako raz rozbili okno v škole či vyhodili trošku laborku do vzduchu. Nevedela som, že bol taký nezbedník. V tom ma chytil za ruku. Zatiahol ma na parket a začal tancovať. Nemohla som si pomôcť a začala som sa smiať. Bol v tom celkom nemotorný ale ako sa snažil býť sebavedomí tak to nepôsobilo až tak hrozne. Po chvíľke malého vŕtenia a točenia som sa konečne odhodlala na lepšie tance. Síce to asi nevyzeralo tak dobre ako v mojej hlave ale snažila som sa. Tancovali sme tam pri sebe dlhšiu chvíľku. Hoci okolo nas boli ďalší ľudia cítila som sa s ním tak oddelene a dobre.
Naozaj som bola sama sebou a nemusela som čokolvek zakrývať. Alkohol mi ešte viac stúpol do hlavy. Priblížila som sa bližšie k nemu a tancovala tesne pri ňom. Adam bol nachvíľu zaskočený ale potom sa ku mne pridal. Položil ruky na moje boky a držal si ma tesne pri sebe. Odhodlala som sa dať ruky okolo jeho krku a pozrela som mu do očí. Toto bolo asi prvykrat kedy som sa pri ňom cítila tak blízko. Moje pocity boli zmiešané ale v tej chvíli som túžila iba po jednom. Moje vzrušenie sa zvýšilo. Hudba začala hrať hlasnejšie a ako nastal refrén pesničky. Prechádzala som striedavo z jeho pier na jeho oči. Chytila som ho zo zadu za krk a stiahla ho k sebe bližšie do bozku. Ucítila som jeho pery a ani som mu nedala chvíľku si uvedomiť čo sa deje. Prehlbila som náš bozk. Bol to naozaj neuveritelne úžasný pocit. Páčilo sa mi to a chcela som viac. Lenže každé malé čaro raz skončí. Nachvíľku sme sa od seba odtiahli. Mal opreté čelo o to moje a snažil sa nabrať dych. Jeho stisk na mojich bokoch zosilnel. Snažil sa držať a neurobiť nič prudko a nečakane. Váhal a bolo to vidieť. Pozrel mi do očí. Pevne zovrel sánku ale potom sa len zasmial. Chytil ma opatrne za líce. "Tomu hovoríš bozk?" Dodal svoje slová na ktoré som sa síce zamračila. Ale hneď sa nalepil na moje pery. Na nič nečakal tentokrát on. Prehlbíl náš bozk a začal používať aj jazyk. Trochu ma to zarazilo ale neváhala som ako on. Opakovala som pohyby po ňom a viac sa na neho nalepila. Nechcela som medzi nami nechať ani jeden volný priestor.Usmial sa do bozku a druhou rukkou skúmal moje boky a chrbát. Tento pocit bol omnoho úžasnejší než s Filipom. Bolo to tak odvážne, silné a trochu aj romantické hoci to slovo nemusím. Kam to teraz ale povedie ďalej? Nedokážem prestať. Chcem viac.

Šťastné a Veselé Vianoce!! Prajem príjemny zvyšok nového roka. Pokúsim sa vydávať častejšie. Tak úživajte a vidíme sa pri ďalšej časti.
Enjooy. ❤️
Prepáčte za chyby a preklepy.

Ohh...Where stories live. Discover now