Hudba hore je len ako zo srandy. Môžte si to pustiť ku čítaniu. Klip s týmto nema nič spoločne ^-^ Bye. Užite si to. Hlavne TY ! ^-^
Bola 3 hodina a ja som už nedočkavo čakala.
Po pár minútach prišiel do triedy môj najobľúbenejší učiteľ.
Sedela som a sledovala ho odkedy prišiel z dverí.
Keď zapísal hodinu požiadal Kate aby mu podala zošit. Priala som si aby niekedy opýtal aj odomňa zošit. Lenže len by sa sklamal. Pretože som lenivá a nezapisujem si všetko..
Začal diktovať a vysvedtľovať látku. Samozrejme spolužiačky vykrikovali. Preberali mi ho.. Žiarlim a ani neviem prečo. Žeby sa mi až tak zapáčil?
Vždy keď som chcela niečo povedať ,ostatné dievčatá to už zopakovali štyrikrát.Bolo to nahovno.
Preto som si iba kreslila do zošita a ignorovala to. Tak ako celý polrok.
Smutné.
"Dominika."Prehovoril učiteľ priamo na mňa.
Zdvihla som hlavu."Áno?"
"Mohla by si na internete vyhľadať čo je babie leto?"Spýtal sa a pozeral na mňa tými svojimi zeleno-hnedými očami.
"Dobre ,Pán učiteľ"Rozžiarila som sa a rýchlo schmatla do ruky mobil.
Našťastie sme s ním mali aj ďalšiu hodinu ale teraz už bez ostatných dievčat. Nikto mi ho už nebude preberať.
Medzitým som na internete našla odpoveď na jeho otázku.
Tešila som sa. Nebolo to z dôvodu toho ,že dostanem jednotku ale skôr ,že ho poteším.
Po prestávke prišiel opäť na hodinu. Konečne bol pokoj od ostatných dievčat.
Na dejepise sme sa rozprávali o cirkvi. Bolo to super. Mohla som vyjadriť svoj názor bez toho aby na mňa niekto nakričal. Úplne som zabudla na tu úlohu.
Blížil sa koniec hodiny.
"Kedže je dnes deň učiteľ tak som vás neskúšal."Pousmial sa.
Preboha!
"Všetko najlepšie ku dňu učiteľom , Pán Učiteľ. Akú maté rad čokoládu?""Nemusíte mi nič kupovať."
"Akú?"Pýtala som sa stále dookola. Bol trvdohlavý.
"Nepoviem Vám to aby ste mi ju nekupovali.""Ale Pán Účiteľ."Doliehala som.
Začal sa obliekať. Musela som proste vedieť aká je jeho obľúbena čokoláda.
"Dobre. Ale poviem vám to len z dôvodu aby ste to vedeli nie aby ste mi ju kúpili. Oriešková Milka."
Yes."Dobre . Ďakujeem. Dovidenia ,Pán Účiteľ.Užite si prázdniny!""Ďakujem aj Vy."Povedal a odišiel.
Ja ho tak milujem. Zasnila som sa.Po obede sme čakali na učiteľku. Mali sme ísť do knižnice na film či čo.
Ako sme tam len tak stáli prechádzal o kus ďalej aj On.Sledovala som ho a v ten moment sa na mňa pozrel aj on. Stretli sa nam pohľady a mojím teľom prebiehal nádherný pocit. Bolo to niečo čo som ešte nezažila. Pousmial sa a odvrátil odomňa pohľad. Vtedy mi došlo pár podstatných vecí.
"Dievčatá on je tak sexy!!"Povedala som nahlas a usmievala sa od ucha ku uchu. Dievčatá si mysleli ,že srandujem ale ja som z neho nespúšťala oči. Vošiel do budovy a ja som sa vrátila do reality. Ale môj úsmev nezmizol.
Raz... Určite.Zažijem čo je to milovať nie len mysľou ale aj srdcom..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ohh...
RomantizmBolo to hneď ako vošiel do triedy. Bolo to ako blesk ktorý prebehol celým mojim telom behom sekundy. Bol vyšší , šál okolo krku a v ruke plechovka coca coli.Išla som sa postaviť zo stoličky ale vtedy oznámil."Sedte."Mávol rukou a vyzliekol zo seba...