Obchodný večierok

1.7K 65 5
                                    

"Predstavujem Vám moje dve najobľúbenejšie vnúčatá Sofiu a Filipa."Povedal Viktor a spolu s Filipom sme sa usmiali. Akcionár si ma obzrel od vrchu po spodok a podal mi ruku na pozdrav. Nútene som ju priala a snažila sa zachovať svoju milú nevinnú tvár.Jediná som tu vytŕčala z davu. Ostatné dievčatá vyzerali ako cukríky . Ja som mala čierne krátke šaty a vzadu plášť.Viem znie to hlúpo ale vždycky som mala tendenciu byť iná ako ostatné. Zato Filip vyzeral veľmi nádherne a sexy.Hoci na sebe mal iba bielu košelu a kravatu.Častokrát k nám pribehli staršie ženy a začali s ním flirtovať. Prečo tu vlastne nezobral Moniku a Willa? Určite by si to tu užili omnoho viac. Povzdychla som si a radšej sa išla schovať na balkón.Mala som výhľad na decké ihrisko. Práve sa tam hralo malé dievčatko so svojím ockom. Prečo mi ho všetko pripomína. Zapozerala som sa na prsteň a opatrne po ňom prešla ukazovákom.Písal v liste ,že sa čoskoro vráti lenže to jeho čoskoro trvá večnosť.Vydýchla som nahromadený vzduch  a jeden pramienok vlasov si schovala za ucho.V tom som sa prudko otočila a za mnou stál Filip.Nahlas sa nadýchola  prehrábol si vlasy."Konečne pokoj.."Povedal a oprel sa vedľa mňa o zábradlie."Čo sa deje ?"

"Tie ženy sú ako pirane.."Opäť si strčil ruku do vlasov . Trochu ma to rožčúlilo pretože mal pekný účes . Teraz to vyzerá ako strapaté hniezdo"Ty si idiot.."Šepla som a začala mu tie vlasy dávať na správne miesto. Zadivene sa na mňa pozrel ale potom sa usmial.Jeho pohľad však prešiel na dvere za nami.Chytil ma za pás a moju tvár si zobral do dlaní. "Čo robíš?!"Vyhŕkla som a on sa mi zahľadel do očí. Bol tak blízko až som cítila jeho dych. "Sleduje nás moja stalkerka."Šepol blízko pri mne a stále ma držal pevne za pás. Keď sa nad tým  zamyslím z toho druhého pohľadu to muselo vyzerať ,že sa bozkávame. Položila som dlane na jeho hruď a opatrne sa obzrela za seba. Stála tam a prepaľovala ma skrz na skrz. Mračila sa a v očiach mala slzy zmiešané s hnevom.Venovala som jej úsmev a  otočila sa naspäť na Filipa. Ten si ma pritiahol ešte bližšie. "Keď chceš aby odišla.. Musíme to zahrať presvedčivejšie."Chytila som ho opatrne za tvár a vtísla mu bozk. Na začiatku sa tváril prekvapene ale po chvíľke sa z malej pusy stal vášnivý bozk.Možno som sa do svojej role vžila až príliš. Nevedela som sa od jeho pier odlepiť . Filip to však dokázal . Obaja sme sa nadýchli a on pustil môj pás. Stále sa mi však pozeral do očí. Čo sa snaží nájsť? Ustúpila som o krok do zadu a víťazoslavne sa usmiala."Nemáš zač."Dodala som a snažila sa schovať to ako som z toho bozku nervózna.
"Máš to u mňa."Tiež sa usmial.

"O tom nepochybujem..Musím si odskočiť.."Hneď ako som to dopovedala som utiekla na záchod. Zapozerala som sa na seba do zrkadla a vynadala si. Netrvalo však dlho a za mnou sa objavila tá stalkerka."Čo chceš?"Vyskočila som na ňu hneď ako som videla jej vražedný výraz."Zomri!"Zavrčala a vrhla sa na mňa aj s nožom. Rýchle som zareagovala a uhla na stranu.Mávala proti mne akoby nikdy nedržala nôž v ruke. Schytila som jej zápästie kde držala nôž a silno jej ho stlačila. Moje nechty sa jej zaborili do pokožky."Au!"Sýkla a padla na kolená.Zápästie som jej stlačila omnoho silnejšie a čupla si oproti nej."Nikdy sa ma nepokúšaj zabiť. Toto je iba upozornenie. Mohla si dopadnúť ešte horšie."Povedala som vážnym tónom a jej vytiekli slzy. Snažila sa vytrhnúť z môjho zovretia.Stlačila som ešte silnejšie až sa moje nechty zaryli hlbšie a začala jej tiecť krv."Nepribližuj sa ku mne a ani ku Filipovi! Je ti to jasné?!"Pustila som jej ruku a ona začala prikyvovať."Vypadni."Dodala som ku koncu a ona sa rýchlo postavila a vybehla z miestnosti.Radšej som si upravila vlasy a umyla ruky. Za nechtami som mala jej krv.Je zaujímavé čo s ľuďmi dokáže urobiť láska. Lenže toto bola posadnutosť. Keby bola naozaj stalkerka vedela by že ja a Filip spolu nie sme . Zamilovala sa iba do jeho vzhľadu nie srdca. Odporné. Vrátila som sa opäť na balkon kde stál už aj starý otec. "Je čas vypadnúť."Oznámil."Konečne slová na ktoré som čakala." Založila som ruky na prsiach . Nasadli sme do jeho auta a on nás doviezol domov. Konečne si dám dole tie blbé opätky. Už ma nedostane na takúto akciu. Pre dnešok mám dosť. "Filip?" Otočila som sa naňho keď ma následoval do môjho domu."Vieš ,že tu nebývaš??" Zdvihla som obočie a opäť založila ruky na hrudi."Nejaké novinky pre mňa nemáš.. Napríklad čo ten bozk? Netušil som ,že ťa až takto priťahujem.."Uškrnul sa. "Ha ha ha.."Povedala som sarkazticky a došla do obývačky. "To skôr ja teba.Ty si s tým začal. Ja som ťa iba zachránila od únosu."Pozrela som sa mu do očí a čakala čo urobí. Mal na tvári totiž svoj  povýšenecký výraz. Naozaj si myslí ,že ho chcem? Tak to je chlapec na omyle. "Neklam. Ty ma nepriťahuješ." Zahral sa opäť na neviniatko.Začína ma štvať."Naozaj?" opýtala som sa a chytila svoj zips od šiat ,ktorý sa nachádzal na boku.Stiahla som ho dole a moje šaty spadli na zem.Snažil sa zo mňa spustiť oči ale nevyšlo mu to. Nedokázal ani nič povedať. "Veď v plavkách si ma už videl. Čo vystrájaš?"Podpichla som doňho a zodvihla svoje šaty zo zeme . Odišla som do svojej izby .Dámy a páni máme tu výhercu.

Ohh...Where stories live. Discover now