Môže to byť ešte krajšie?

3.3K 109 10
                                    

Začervenala som sa. Moja odvaha sa vyparila ako nič. Dobre niesom až taká drsňačka ako som si myslela.
"Ehm...Prí-prídem neskôr."Zakoktala som sa no v tom ma chytil za zápästie. Je so mnou koniec.
"Som k tebe uprimný."Povedal a ja som sa začervenala. Stál predomnou iba v boxerkách. Prehltla som slinu. Srdce mi buchálo akoby som zabehla maratón. Teraz nieje čas myslieť na perverznosti.  Nedalo mi to a ja som pohľadom prešla po celom jeho tele. Moju hruď zaplavilo milion pocitov.Snažila som sa nabrať dych. Bohužial mi to prekazil. Pritiahol si ma ku sebe a venoval mi krásny bozk na pery. Chcela som sa odtiahnuť. Čož ma donútilo priložiť dlane na jeho hruď.Vydýchla som nahromadený vzduch a on si ma pritlačil ešte bližšie. Mala som možnosť cítiť bitie jeho srdca. Nachvíľku sa odtiahol a usmial sa. "Bije iba pre teba."Zašepkal krásnym hlasom. Nemohla som si pomôcť ale vzrušilo ma to. Ako mám bojovať sama proti sebe? V takýchto chvíľach som sa nevedela ovládať . Akoby som to ani nebola ja. Jedine po čom som túžila bol on. Objať ho ,nepustiť. Cítiť teplo jeho tela . Bozkávať ho a obdariť ho tými najkrajšími vzdychmi a pocitmi ktoré v sebe uchovávam. Ukázať mu čo to znamená milovať a túžiť. Dokázať mu ,že na svete je ešte veľa krásy ,ktorú musíme obaja vidieť.Popritom všetkom rozmýšľaní som si ani neuvedomila ,že som skončila v spodnom prádle a pod sprchou. Pustil na nás oboch teplú vodu.Prestala som premýšľať nad tým čo bude  a užívala si každý jeden dotyk ktorým ma obdarúval. Držal ma nežne ako bábiku a pritom drsne akoby zo mňa chcel vyrvať dušu. Prikladal svoje pery na môj krk kde za sebou zanechával iba vlhké odtlačky, ktoré zmyla voda.Vtedy som ale ucítila ten najkrajší pocit. Opatrne položil svoje prsty na moje najcitlivejšie miesto a pomaličky pohyboval. Nedokázala som si pomôcť a z mojich úst vyšiel hlasitý vzdych. Zaryla som prsty do jeho chrbta a čelo oprela o  jeho rameno. Ak bude takto pokračovať určite sa zbláznim. Moje vzrušenie sa vystupňovalo ešte viac keď do mňa vsunul prst. Zalapala som po dychu a ešte viac zaryla prsty.......

Ano je to kratšie . Ale do ďalšieho dielu sa máte na čo tešiť :3 bude to plné lásky , vzrušenia a.... :D Veď viete <3 . Pokúsim sa aby diel vyšiel čo najskôr <3 Ďakujem za všetky komentáre a hviezdičky <3  Ste užasni <3 

Ohh...Where stories live. Discover now