Medzitým....

3.2K 91 7
                                    

Pohľad Moniky: Dva dni po výlete

Ležala som v nemocnici a spamätávala sa z výletu. Posledná vec čo si pamätám je ako sme pili a ja som upadla do spánku. Zobudila som sa včera na pípanie nemočničných strojov. Bol tu so mnou aj William. Bál sa ,že keď idú po Dominike ,mohli by ísť aj po mne.
Chcela som sa na tom výlete Dominike zdôveriť ohľadom mňa a Williama. Že sa do mňa bezhlavo zaľúbil a nedokáže ma dostať z hlavy. Hoci je arogantný provokatér je ochotný sa kvôli mne zmeniť. Toto všetko som sa dozvedela týždeň pred tým osudným výletom. Bohužial som sa nechala jeho šarmom a krásou omámiť aj ja. Nechtiac som sa zaplietla do celej ich rodiny. Ich otca som stretla deň pred tým kedy Dominiku odviezli. Lenže som nemala žiadne právo im do toho niečo povedať. Ich otec by neváhal a zabil ma hneď akoby mal príležitosť. Celé sa to začalo už dávno. Ešte keď som ja nebola na svete. Vtedy sa ich rodina dostala medzi mafianov. Zistili aké to ma výhody lenže aj nevýhody. Predaj drog , nájomne vraždy. To všetko sa deje v našom svete už dlhu dobu. Neriešila by som niečo také ak by ma do toho nezatiahla moja láska ku osobe ,ktorá pri tom všetkom vyrastala. William síce nebol ich pokrvný syn ale našli ho opusteného na ulici. Ako plakal a žiadal o pomoc. Pán Viktor, teda jeho otec sa nad ním zľutoval a podal mu pomocnú ruku. Možno aj kvôli tomu všetkému sa niekedy správa arogantne a povýšenecky. Občas ma William pocit menejcennosti a tak má potrebu si to vybíjať na ostatných. On vie ,že to nieje správne. Pri mne sa ale snaží byť gentleman a veľmi ma neprovokovať. Hoci ostatným dokáže robiť poriadne napriek. Čakalo nás náročie obdobie.

Po týždni:
Ležali sme vo vani. Svojim chrbtom som sa opierala o jeho hruď a on môj krk obdarúval bozkavmi. Mala som privreté viečka a užívala si každý jeho dotyk. Vedľa svietili sviečky a po zemi sa povaľovali lupene od ruží. Tomuto hovorím krásny romantický večer.Končekami prstou prechádzal po mojom stehne.
"Si nadherná.."Zašepkal tesne pri mojom uchu. Pousmiala som a preplietla si s ním prsty."Čo sa bude teraz diať ďalej?"

"Počkáme kým nás môj otec nezavolá ku Sebastianovi domov... Dovtedy.."Zamlčal sa a prstom prešiel po vnútornej strane môjho stehna. Bol príliš blízko pri nej. Už len pomyslenie na to čo bude ďalej ma vzrušovalo."Môžeme..."Šepkal a začal mi vytvárať maličký cucflek na ramene. Začal ma ukazovákom pomaly dráždiť po mojom najcitlivejšom mieste. Pootvorila som ústa a slabo sa pousmiala.
"Už začínaš?"Prehovorím a zakloním hlavu.
"Mojko.. Ešte som ani neskončil."Skusol mi ucho a jeden prst do mňa celý strčil.Vyhŕkla som a stlačila jeho dlaň. Pridal ďalší prst a ja som sa nechala unášať tým skvelým pocitom. Vzdychala som a stonala. Netrvalo dlho a už som sa blížila ku vrcholu ale zastavila som ho."Počkaj..."Vydýchla som a on zo mňa vybral prsty. "Čo sa deje?"Opýtal sa.Rýchle som sa nadvihla a sadla si naňho obkročno. Vsunula som si jeho penis dnu."Ahh..."Vzdychla som.
"Milujem ťa."Povedal a prirazil mi ho hlbšie dnu. Trochu to zabolelo ale bolesť rázom nahradila neopísatelná slasť.Drtila som mu rameno a pomalymi pohybmi prirážala oňho. Ešte som si na to celé iba zvykala. Ísť rýchlejšie pre mňa bolo teraz naročné. "Láska.. Nepojdeš.. trochu.. rýchlejšie?"Prehovoril a pohladil ma po líci. "Pomôž mi... S tým prosím."Zavzdychala som a on sa do toho bez zaváhania oprel. Začal prirážať zo spodu rýchlejšie zatiaľ čo ja som mala pomalšie tempo.
"ahh.."Vzdychy opúsťali moje ústa a ja som stále túžila po niečom viac..
Po niekoľkých prírazoch som sa nakoniec urobila a aj on.. V tom začal zvoniť jeho mobil.Vydýchla som si. Ešte ,že sme to stihli..
"Do pi*i..."Zanadával a schmatol mobil z umyvadla."Prosím?"Z telefónu som započula hlas jeho otca.
Nakoniec sme sa museli obaja osušiť a obliecť. Mali sme sa čo najskôr stretnúť s jeho otcom.
Bohužial nebolo všetko krásne a rúžové vždy. Boli aj chvíle kedy som mala pocit ,že sa naozaj zrútim.. Hlavne keď Vám tá daná osoba povie do očí ,že s vami nechce byť. Všetko ostatné však bolo super a skvelé . Lenže nie každý sa dokáže oddeliť od svojej škrupiny a začať niečo čo už od začiatku nevyzerá nádejne. Vo vzťahu totiž riskujú obaja nie iba jeden. Keď sa stane niečo zlé vždycky za to môžu obaja. Možno som bola až príliš naivná keď som si o ňom myslela ,že ma chce a ľúbi. Asi si len chcel ukľudniť svoje túžby a ja som sa mu hodila do náručia. Našťastie po pár preplakaných nocí sme si to obaja ujasnili a udobrili sa. Stále si niesom ísta tým čo robím ale už som sa do ich rodiny zaplietla. Nieje cesty späť.
Sedela som oproti Pánovi Viktorovi a odpíjala si z pohára vína. Na sebe som mala jednoduché červené šaty.Vlasy som si zviazala do drdolu a predné pramienky si nechala rozpustené.
"Bol som dnes pozrieť Dominiku. Myslím si ,že by bolo najlepšie ak by ste sa k nim na chvíľu nasťahovali. Ale o tom čo je medzi Vami dvoma ,poviete sami."Povedal Pán Viktor.
"Sebastiana to veľmi nepoteší."Dodal Will a dopil svoj pohár vína."Ale ako si praješ.."Nemohol si odpustiť sarkaztický pod tón a preto som doňho trochu šťuchla. Pozrel na mňa ospravedlňujúcim výrazom. Chápem ho ale mohol by sa trochu krotiť.
"William. Už niesi dieťa. Takéto správanie by si si už mohol odpustiť čo nie?"Ozval sa jeho otec a postavil sa zo stoličky. Mala som pred ním obrovský rešpekt.Nedokázala by som mu takto odpovedať ani keby veľmi chcem. V tomto som možno trošku Willa obdivovala. Dokázal si povedať to čo chcel nech by to bol ktokoľvek.
Nakoniec sme sa všetci traja vybrali k nim Dominike a Sebastianovi. Ak mám byť uprimná, bála som sa. Dominika ma zabije. "Poprosím ťa.."Prihovorím sa ku Willovi a chytím ho za ruku."Aby si na Dominiku nebol veľmi protivný a neprovokoval ju.."Poprosila som ho a silno mu stlačila ruku. On iba pretočil očami a chcel pokračovať v ceste lenže som ho zastavila. "Dobre.. pokúsim sa."Pohladí ma jemne po tvári a obaja sme nasadli do auta spolu s Pánom Viktorom. Čakala nás ta ťažšia časť. Vysvetliť pravdu.

Ohh...Where stories live. Discover now