Dnes. Posledný deň kedy ho uvidím. Potom už su prázdniny . Žiadna možnosť sa s ním stretnúť. Možno ,že sa na mňa ani nepozrie..
Bilo mi srdce. "Juj dievčatá asi odpadnem..""Čo?"Pozerali na mňa prekvapene.
"Nedobre mi je.."Zvieral sa mi žaludok.
Vošiel do triedy. Srdce mi bilo.
Sledovala som ho aj on mňa.
Položil veci na stôl.
"Dominika prídeš mi s niečim pomôcť?"Opýtal sa.
"Eh.. Áno.."Zo stoličky som vstala rýchlo. Následovala som ho z von triedy a nakoniec aj z celej budovy. Prešli sme na druhú stranu a došli sme až do jeho kabinetu. S čím chce asi pomôcť..Počkať.. Nemyslel snáď?!
Zatvoril dvere a hneď ma o nich oprel. Priložil svoje pery na moje a začal ma bozkávať. Fuu to bolo rýchle.
Opatrne ma chytil okolo pásu a prirazil ku sebe.Nevedela som čo mám robiť. Sústredila som sa iba nato aby som ho bozkávala čo najlepšie viem ale dochádzal mi dych.
Zalapala som po dychu. Pousmial sa a moje ruky si obmotal okolo svojho krku.
Bol vyšší odomňa takže som musela ísť na špičky ale čo bolo horšie. Stresovala som ale zároveň ma to celé vzrušovalo. Bolo to neuveritelné. Držala som sa okolo jeho krku a ničomu sa nebránila.
Odtiahol sa a moje vlnité ,svetlohnedé vlasy mi odhrnul z krku.
Priložil svoje pery na môj krku a začal ma bozkávať. Nezažila som nič lepšie.Boli sme nalepený na dverách a vo mne sa odohrávali tie najlepšie pocity.
Potom sa opäť vrátil ku mojím perám. Nestihla som ani nabrať dych.Nestíhala som za ním.S rukami mi vošiel pod tričko. Cítila som jeho dotyk na mojej holej pokožke. Bolo na mňa toho tak veľa.. Všetko bolo tak skvelé.
Kiežby to nikdy neskončilo.. Po chvílke ale už muselo.
"Musíme sa vrátiť.."Povedal a vydychoval.
"Áno.. "Bola som sklamaná ale na rozlúčku pred prázdninami to stačí.Vrátili sme sa do triedy kde som si sadla. Snažila som sa čo najviac na sebe nedať ,že som vlhká až po uši.
Popravde.. Stále som cítila jeho pery a dotyky..
Po zapísaní hodiny nám začal diktovať novú látku. Bolo ťažké sa teraz sústrediť na písanie.
Hodina zbehla rýchlo.
"Bože ja ho tak milujem."Povedala som dievčatám a tie sa zasmiali.
Asi som to už hovorila..Viackrát.
"Domi , Domi. ""Hm?"Usmievala som sa. Bola som šťastná a žiadneho iného chalana už nepotrebujem.. Mám jeho.
YOU ARE READING
Ohh...
RomanceBolo to hneď ako vošiel do triedy. Bolo to ako blesk ktorý prebehol celým mojim telom behom sekundy. Bol vyšší , šál okolo krku a v ruke plechovka coca coli.Išla som sa postaviť zo stoličky ale vtedy oznámil."Sedte."Mávol rukou a vyzliekol zo seba...