Dominika
Nalievala som si do pohára biele víno a vtedy popri mne prešla Sofia."Kam si sa vybrala?"Zdvihnem k nej hlavu a usmejem sa. "Vonku."Odpovedala rýchlo a začala sa obúvať .
"Aha.. A s kým? Keďže s Filipom to určite nebude."Založila som ruky a on sa zamračila. Asi jej vadilo ,že spomínam jeho meno."Prečo si to myslíš?"Zdvihla sa a postavila sa oproti mne."Pretože kvôli nemu by si sa takto nevyobliekala."Pousmiala som sa a objala ju."Hlavne na seba dávaj pozor."Povzdychla si a tiež mi venovala úsmev."Dobre neboj. Ty si dávaj pozor na otca . Kto vie čo na teba ešte skúsi."Uškrnula sa a rýchle vybehla z domu. Pokrútila som nad jej slovami hlavou.Toto si rovno môže vymazať z hlavy . Tak ako som musela ja. Bohužiaľ medzi nami sa nebude konať nič viac než len pusa.Ľudské city sú naozaj zaujimavé.Myslíte si ,že dokážete prestať ale život Vám ukáže úplny opak. Je to ako facka z prebudenia. Nikdy nedokážeme vymazať svoje pocity ku niekomu. Občas sa samej seba pýtam či to naozaj bolo tak silné ako som si vždycky myslela. Pochybujem o tom ale keď už stál predomnou moje pochyby sa vyparia a ja myslím iba na neho. Je mi jasné ,že tie dni netrávil sám.Zabudol si totiž make upom zakryť maličký cucflek ktorý mu vytŕčal spod košele.Už niesom taká naivná ako som bola.Preto je ťažké mu odolať ale musím.Keby sa mu poddám tak by som sa opäť vrátila na začiatok. Viem ,že odíde.Prešlo už naozaj veľa času a on má stále nadomnou takú moc. Možno je to jeho šarmom alebo skôr našou slabosťou pre seba. Vždycky keď sa pozriem do jeho očí tam vidím seba.Pokúsila som sa ísť ďalej ale akoby sa moje srdce zastavilo v čase. Otvorili sa vchodové dvere ."Zase piješ?"Vo dverách stál Jacob a podišiel ku mne. Objali sme sa."Tiež ťa rada vidím."Poviem a napijem sa z pohára."Vraj sa vrátil Sebastian."Pozrel sa mi pritom do očí. On jediný vedel ako som trpela. "Je to pravda."Odpoviem a vyberiem pohár aj pre neho. Zoberem fľašu a nalejem mu. Nemusím sa ho ani pýtať vždycky si so mnou rád pripije."A.. Si v pohode?"Nachvíľu som sa zamlčala ale svoju neistotu som musela zakryť úsmevom."Jasné. Prišiel za svojou dcérou."Prikývol a obaja sme si štrngli s pohárom."Ako to zvláda Sofi? Určite je šťastná.Kde vlastne išla?"Oprel sa o linku kuchyne."To je.. A veľmi. Asi si našla nový objav."Oznámila som a on sa zasmial."Objav?"Nadvihol obočie.
"Vieš ako to myslím."Drgla som doňho a v tom z hosťovskej izby vyšiel Sebastian aj s Willom. Doteraz tam niečo riešili. Zaujímalo by ma čo ale ako vždy ma zo všetkého vynechávajú.Sebastian si s Jacobom vymenili pohľady. Začala tu byť napätá atmosféra. Preto som sa radšej napila.
"Ahoj.."Pozdravil Sebastian Jacoba . Nedalo sa nevšimnúť ako sa navzájom prepaľovali pohľadom.
"Dlho si tu nebol."Naozaj ho chce teraz Jacob provokovať? Bože ty dvaja si vždycky pôjdu po krku.
"Teraz som tu."Odpovedal rázne a Will sa zasmial. Určite si aj on všimol tu atmosféru medzi nimi.
"Kde je Sofi?"Spýtal sa a pohľadom prešiel na mňa."Išla von s kamarátom."Odpovedala som."Akým?"Trochu sa zamračil. Takže teraz sa bude hrať na ochranárskeho otecka? Zaujimavé. Je mu snáď jasné ,že Sofia je tvrdohlavá ako on? Tá bude počúvať jedine tak samú seba."Netuším."Mykla som ramenami a dopila vína ,ktoré mi ostalo v pohári.
"No dobre . Idem nachvíľu ku Willovi. Zatial sa majte."Ani som nestihla zareagovať a tí dvaja už boli fuč. Aspoň sa už nemusím báť bitky ,ktorá skoro nastala. "Kukneme si film?" Prešla som popri barovej linke do obývačka a sadla si na kožený gauč."Kľudne."Prisadol si ku mne aj Jacob. Pustili sme si úplne prvý film ktorý nás zaujal a pozerali.
YOU ARE READING
Ohh...
RomanceBolo to hneď ako vošiel do triedy. Bolo to ako blesk ktorý prebehol celým mojim telom behom sekundy. Bol vyšší , šál okolo krku a v ruke plechovka coca coli.Išla som sa postaviť zo stoličky ale vtedy oznámil."Sedte."Mávol rukou a vyzliekol zo seba...