Osud to chcel inak

777 20 6
                                    

Myslím, že tento pocit pozná každý. Je to také malé nutkanie, ktoré vás núti robiť zlé rozhodnutia. Tentokrat som sa ním ale nenechala ovládnuť a išla som radšej do svojej izby.

Kecaaaaam. Samozrejme som si ľahla vedľa neho a otočila sa mu chrbtom. Pretože som cítila skôr pocit strachu. Strach o to, že to zachvíľku skončí. Veď predsa tu niesom navždy. Skôr či neskôr sa vrátim domov. Síce Adam tam bude stále ale stretávanie bude naročné. Pravdepodobne dostanem zaracha alebo niečo. Alebo ma budu sledovať cez GPS. "Bude ťa bolieť hlava keď budeš toľko premýšlať." Ozve sa za mnou. Ako to vie? Teda je to očividvné ale aj tak. "Sofia." Ozve sa znovu pretože som neodpovedala. Ja ho nechápem. Raz ano raz nie raz ano raz nie. Chalani sú fakt horší než dievčatá. "No?" Poviem trochu tichším hlasom. Otočila som sa k nemu. Navzájom sme si pozreli do očí. On sa snažil prečítať moje myšlienky a ja tie jeho. Položím ruku na jeho ústa. "Spi." Prehovorím skôr než stihne vôbec namietať. Opatrne chytí moju ruku. Da si ju dole z úst a venuje mi na ňu bozk. Potom začne bozkami postupovať vyššie. Až sa opäť ocitol nadomnou. Znovu sa mi rozbúšilo srdce. Ako to dokázal tak rýchlo? Vytáča ma a vzrušuje zároveň. Chytila som ho zozadu za krk a pritiahla si ho do bozku. Začala som ho vášnivo bozkávať a nalepila si ho bližšie na seba. Konečne neprotestoval. Prispôsobil sa mojmu tempu. Rukami prešiel prijamo na moje boky a prudšie si ich prirazil ku sebe. Vydýchla som v tej chvíli do jeho pier a opäť sa mu na nich nalepila. Z mojich bokov rukou zišiel nižšie na môj zadok a moju nohu si prehodil cez svoj pás. Využila som hneď príležitosť a sadla si na neho obrkočno. Pritlačila som ho o posteľ a odtiahla sa od jeho pier. Ruku som mala na jeho hrudi a usmiala sa. "Tentokrat z toho už nevycúvaš." Odpoviem a prestanem sa usmievať aby to zobral vážne. Nič na to nepovedal a len mi hľadel túžebne do očí. "Navyše jediný kto ťa môže zabiť. Som ja." Poviem odhodlane na čož sa len zasmial a pritiahol si ma do bozku. Jedným pohybom ma prudko položil pod seba a natlačil sa na mňa ešte viac. Ako ma znovu dychtivo bozkával si stiahol tričko a doslova strhol aj to moje. Po dlhšom vášnivom bozkávani  prešiel perami na môj krk. Parkrát som cítila ako ho skúsol. Samozrejme nezabudol venovať pozornosť každej časti na mojom tele. Bol v tom prekvapivo naozaj úžasný. Stiahol mi kraťasy rovno aj s nohavičkami. Bozkami sa dostal úplne až k nej. V tej chvíli som ale naozaj netušila aké úžasne to bude.

Pomaly pokračoval vo svojej práci. Mne medzitým ušlo pár vzdychov. Zaťahala som ho za vlasy a pritlačila si ho viac proti nej. Sama som nechápala kde sa to vo mne vzalo ale bolo to tak strašné úžasne. Nevedela som si pomôcť. Netrvalo dlho a ja som sa s hlasným vzdychnutím urobila. Odtiahol sa a víťazne sa na mňa usmial. Vrátil sa naspäť ku mne a pohladil ma po líci. Chcel ma pobozkať ale tesne pred mojimi perami sa zastavil a usmial. Natiahla som sa k jeho perám ale on sa odtiahol. Toto jeho správanie ma vytáča. Potom to urobil znovu a stále sa usmieval. Videl na mne, že ma to štvalo. Preto som zobrala jeho tvár do svojich rúk a nalepila sa na jeho pery. Konečne neprotestoval a vášnivé bozkávanie pokračovalo. Nalepil sa opäť znovu na mňa. Ani som si nevšimla kedy si stihol dať dole nohavice aj s nohavičkami. Kusol ma do spodnej pery a mooje nohy obmotal okolo môjho pása. Občas som cítila ako sa o ňu omylom obtrel ním. Bol to zvláštne vzrušujúci pocit ale nechala som ho viesť celú situaciu. Nachvíľku sa odtiahol od mojich. Zobral vankúš ktorý bol vedľa mojej hlavy a položil mi ho pod kríže. "Bude to pre teba príjemnejšie." Šepol tesne pri mojich perách a zahľadel sa mi do očí. Ešte si predtým nasadil ochranu. Dal mi bozk na čelo a na líce. Obmotala som ruky okolo jeho krku a snažila sa zachovať chladnú hlavu. Privrela som oči a čakala na to čo urobí.
"Otvor oči, prosím."Zašepkal.
Urobila som ako mi povedal. Pozrela som do tých jeho. Jeden malý nadých. Potom druhý.. a začalo to. Pocity v mojej hlave sa striedali a ja som nahlas zavzdychala. Zaryla som nechty do jeho ramena a on pokračoval. Zo začiatku veľmi opatrne, pomaličky a nežne. Lenže čím viac som si na to zvykla som po ňom túžila ešte viac. Privrela som oči a zaklonila hlavu. Nalepil sa perami na môj krk. Začal ísť rýchlejšie a prudšie. Mne sa to páčilo stale viac. Hlasnejšie som vykríkla. Hneď ako to počul sa nalepil na moje pery aby ma utíšil....

Ohh...Where stories live. Discover now