Viaa Sofiaaa

1.6K 68 5
                                    

Sofia

Celá som sa červenala a snažila sa čo najviac vopchať do toho pleteného kresla. Cítila som sa naozaj trápne keď Peter s Filipom začali spievať tu starú pesničku Sofia. Akoby toho nebolo málo tak sa s k nim pridala aj Kristína. William s Monikou sa objímali a veľmi nám nevenovali pozornosť. "Notaak už stačí."Zakňučím.Neprešlo ani 5 minút a mňa to už prestalo baviť. Vstala som zo stoličky a radšej odišla do svojej izby. Chcela som pozdraviť otca a mamu lenže ich nechcem vyrušovať. Pochybujem ,že sa teraz hádajú. To by jeden z nich ,bol už dávno pri nás. Veľmi im to prajem. Zaslúžia si svôj šťastný koniec.
Zvalila som sa na madracovitú posteľ a pozorovala strop.Po niekoľkých minútach som sa rozhodla ,že si pôjdem dať kúpeľ. Vybrala som si potrebne veci z kufra a vybrala sa na chodbu kde sa nachádzala kúpelňa. Lenže keď som otvorila dvere. Naskytol sa mi pohľad na Filipa ako sa vášnivo bozkával s Kristínou. Zostalo mi sucho v krku a rýchlo som sa stiahla do izby. Určite si ma nevšimli. Teda dúfam. Snažila som sa normálne dýchať ale nedarilo sa mi. Netušila som čo to bol za pocit.Vždycky som Filipa brala ako svojho najlepšie kamaráta. Ochraňovali sme sa a držali pri sebe za každých okolností . Možno to je tou nečakanou pusou čo sme si dali na tom večierku.Nič viac medzi nami nikdy nebolo a nebude. Sme rodina. Síce nevlastná ale bolo by to čudné.V tom niekto zaklopal na moje dvere a ihneď vstúpil dnu. Peter sa na mňa ustarane pozrel. Vtedy som si uvedomila ,že mi slza stiekla po líci. Prišiel ku mne a pevne ma objal. Musím priznať ,že voňal veľmi krásne.Tak sladko a zároveň jemne. Úplne som sa naňho nalepila a utrela si slzy."Som v pohode."Šepla som mu do trička. "Dospeláci nam prikázali ,že máme zostať hore a nechodiť dole. Idú si spraviť párty a my si vraj môžme spraviť vlastnú hore. Lenže ako ťa tak vidím..."Rýchle som mu skočila do reči ."To nič nie je, kľudne si spravme."

"Počkaj tu. Prinesiem alkohol."Povedal s úsmevom a utrel mi slzu,ktorá stihla opustiť moje oči.
"Určite ti ho nedajú."Založím ruky na hrudi.
"Preto som si priniesol vlastný."Uškrnul sa a už bol z mojej izby preč. Sadla som si na postel a nahlas vydýchla. Kľud Sofia. Čím viac premýšlaš tým to bude horšie. Opakovala som si stále dookola .Po chvíli sa do izby vkradol Peter a v ruke držal dve flašky Nicolausky. Jednu som mu zobrala a obzrela si ju."Nikdy predtým som nepila.."Povedala a on sa iba zasmial."To ti bude riadne zle. Kedže nemám zapijatko."Ihneď ju otvoril a zhlboka sa napil."Spomaľ!"Chytila som ho za ruku a on sa kyslo zatvaril . "uhh ..Neboj veľa toho vydržím."Snažil sa ma ukľudniť ale radšej som tu flašku otvorila a trochu sa napila. Moje hrdlo zaplavila horká pachuť. Úplne ma to zvnútra rozohrialo a pošteklilo v podbrúšku.Skúsila som sa napiť viac. To ale bola chyba a mňa ihneď naplo."Urg...Blby napád."Zakňučala som a dala si ruku pred ústa. Peter ma ihneď vysmial a napil sa opäť.

"Piješ alkohol často?"Opýtala som sa ho a pila ďalej. Teraz už ale malinke glgy."Parkrát som zažil nejaké večierky a tak."Vysvetlil a štrngol si so mnou.Premýšľala som aká budem ako opitá? Budem nadržaná? Alebo ma tu vypne už po štvrtke flašky?S mojou vydržou to bude zachviľku. Chcela som sa napiť ale horkosť ,ktorá mi zostala v ústach mi v tom zabraňovala. Keby sa napijem nasilu asi by som utekala na záchod.
"Ty si sa sem prišiel opiť ,že?" Podpichla som doňho a sledovala jeho výraz.
"Jasné ,že nie.. "Buchol do mňa lakťom.

Netrvalo dlho a obaja sme začínali byť viac a viac opitý. Jeho flaška už skoro dochádzala a z tej mojej obúdalo čoraz viac.

Dominika

Vstala som z postele a obliekla si tričko a leginy. Započula som hudbu a preto som sa rozhodla preskúmať čo sa deje. Otvorila som dvere a pomalým krokom došla do obývačky kde Monika s Willom tancovali. Hudba bola hlasná a dokonca si tu doniesli aj disco svetlá."Vy ste retardi!"Zakričím aby ma počuli a Monika ma stiahla k nim do tanca. Do ruky mi dala pohár s alkoholom. "A čo deti?!"Stále som kričala aby ma cez tu hudbu počula."Prikázala som im aby boli hore a dole nechodili ak to nebude nutné. Kúpelňu tam majú a najedení sú. Už je na nich čo budu robiť."Odpovedala mi a ja som nad tým iba pokrútila hlavou."Aky bol sex so Sebastianom?"Povedala už trochu tichšie a blizko pri mojom uchu . Vtedy mi zaskočil ten alkohol a ja som začala kašľať."Dobre. Nič viac vedieť nepotrebujem."Zasmiala sa a začala sa točiť okolo Williama.Ten ju chytil za boky. V tom sa niekto vynoril priamo za mnou a objal ma. Rychle som so sebou trhla. "Sebastian.."Otočím sa naňho a on mi zoberie pohár s alkoholom."Ďakujem."Pousmeje sa a pojde ku pultu s alkoholom a minerálkami a doleje si."To mal byť moj pohár."Podídem k nemu a opäť mu ho ukradnem."Čo je tvoje je aj moje nie?"Uškrnie sa a radšej si zoberie vlastný pohár.Napijem sa a pokrútim očami. Radšej sa pridám ku tancovaniu.

Ohh...Where stories live. Discover now