Minulosť

1.3K 41 4
                                    

3.Osoba

Niektore veci vedia zbehnúť rýchlejšie než čakáte. Pretože jediný dôvod prečo bola naša štvorica uväznená, bola snaha vylákať ich rodinu. Zatiaľ čo Sebastian s Willom už boli na mieste a prehľadávali budovu. Našli iba zavretú Kristínu, Filipa a Peťa. Sofia tam už ale nebola. Sebastian ihneď vybehol pred budovu. Pršalo a tráva už bola kompletne nasiaknutá od dažďa. Presne vedel, kto mohol za únos jeho dcéry.
Položili ste si niekedy otázku. Čo znamená láska? Som si istá, že určite áno. Viete však ale správnu odpoveď?
Sebastian pevne zvieral zbraň a pustil ju na zem. Bol núteny dať ruky nahor aby na nich osoba pred ním videla. Čiernovláska sa uškŕňala medzitým čo držala Dominiku pod krkom, jej zároveň mierila zbraňov do hlavy.
V tento okamih tu ale prevládali dve druhy lásky. Prvá, kde sa naše postavy bez podmienečne milujú aj navzdory prekážkam, ktoré im život hádzal pod nohy. Druhá bola o dosť bolestivejšia. Bezmocná jednostranná láska. Existuje týhto druhov omnoho viac ale momentálne sa Sebastianovi odohrávali v živote tieto dve. Žena, ktorá ho ľubila bola opäť kvoli jeho chybám ohrozená na živote. Tentokrát to bolo vážnejšie. Podcenil lásku čiernovlasej ženy a to teraz môže stať Dominiku život.
Pomaličky sa približoval k čiernovláske a keď to najmenej čakala vytrhol jej zbraň a pritiahol si Dominiku k sebe. Tá však ale nemala v pláne utiecť. Táto jej tvrdohlavosť v tomto momente môže byť chyba..
Pretože čiernovláska nemala len jednu zbraň.Vybrala si ďalšiu zbraň a neváhala. Zazneli vystreli a obaja padli na zem. Čiernovláska sa začala smiať. Nepovedala však ani jedno slovo. Než stihla niečo povedať Sofia sa  ocitla za ňou a svojou silou ju zvalila na zem. Vždycky skôr konala než premýšľala. Schytila čiernovlásku pod krk a začala ju škrtiť. Snažila sa proti nej brániť. Zaryla nechty do jej ruk ale Sofia nepoľavila. Viac a viac zvierala jej hrdlo až kým sa vôbec nevedela nadýchnuť. Jej posledný pohľad padol na ležiaceho Sebastiana ako aj naďalej zvieral Dominiku pevne v naručií. Čiernovláske vytiekli slzy a naposledy si uvedomila, že nikdy jej nebol a už nebude..
Nikolas odtiahol Sofiu ale už bolo neskoro. Sofia sa akoby prebrala z tranzu a rychle pribehla k rodičom. Začali jej tiecť slzy a Nikolas už volal Michaelovi aby ich odviezli do nemocnice. Každá stotina bola dôležitá. Posledné slová, ktoré stihol Sebastian vysloviť boli milujem ťa.

Sofia

Sedela som schúlená v kresle prikrytá dekou. Podišiel ku mne Nikolas a podal mi horúcu čokoládu. "Už tu sedíš 3 hodiny.. Operácia už dávno skončila." Chytil ma opatrne za rameno
"Viem.. Doktorovi sa podarilo vybrať guľky ale.." Zamlčím sa a zapozerám na bielu podlahu predomnou. "Ale vraaj stihla napáchať veľa škôd... Otec to zvláda lepšie ale mama...."Znovu sa mi do očí nahrnú slzy. Len predchvíľou som prestala a znovu to na mňa prišlo." Zvládnu to obaja. "Snažil sa ma upokojiť ale ani on sám si nebol svojimi slovami istý. Videla som to na jeho rukách. Chvel sa tak ako aj ja." Ako si vedel, že mám rada horucú čokoládu? "Snažím sa zmeniť tému a trochu si z nej odpijem.
"Kto by ju nemal rád. "Pokúsi sa usmiať ale nepozrel sa mi do očí.
"Inak Filipa tiež stabilizovali. Vraj ho riadne zmlátili."Poškriabal sa vzadu na zátylku.Prikývnem." Chystali sa zmlátiť aj mňa.. Vlastne ma chceli aj znásilniť ale podcenili moje sily. "Prehltnem a pevnejšie zovieram pohár." Bolo to asi hodinu predtým než ste tam vtrhli. Odviedli ma od ostatných a zavreli. Prišla tam tá žena a spustila monológ ako veľmi miluje môjho otca. Jediné čo som chápala z jej slov bolo, že bola sobecká a žiarlivá. Nevedela sa zmieriť s realitou. Keď som jej to povedala, naštvala sa a chcela mi ublížiť iným spôsobom než je len bitka.Vtedy jej ale oznámili, že ste  tu. Tvárila sa akoby to celé mala naplánované.Odišla a mňa tam nechala s jedným nadržaným blbcom. Začal byť odporný a pchal ruky tam kde nemal tak som sa dostala z jeho zovretia a dokopala ho do krvi... "Vysvetlila som mu situaciu pretože vtedy na to vôbec nebol čas. Dopila som rovno aj čokoládu a prázdny pohár položila na stôl. V tento moment si prajem iba to aby sa z toho moji rodičia dostali....

Ohh...Where stories live. Discover now