z minúty na minútu...11

6.2K 105 10
                                    

Čupela som tam ako omámená.Moje srdce sa rozbúchalo ako o závod.Vyschlo mi v krku.Myslela som ,že moje srdce zachvíľu vyskočí z hrude.Svet okolo mňa sa zastavil.Zahmlel sa.Bolo to akoby som tam bola iba ja a TO čo sa odohrávalo predomnou.
Do očí sa mi natlačili slzy.Ktoré stekali po mojej tvári a dopadali na zem.Musela som sa nadýchnuť ale nedokázala som sa ani pohnúť.

"Dominika!Vstávaj! Sme tu!"Drgla do mňa Monča a uškrnula som.Natiahla som.Zaspala som v autobuse a našťastie sme boli už na mieste.
Spolu s Mončou a ostatnými sme vystúpili a pobrali si veci.Čakal nás trojdňoví výlet v chatkách.
Po 10 minútovej prednáške o bezpečnosti sme sa rozbehli priamo do našej chatky.
Vybalila som si veci a zvalila sa na tú tvrdú madracovú posteľ.
V tom do mňa začala drgať Monča.Ničila moja vzácnu chvíľku kde som mala byť Ja so sebou.Nikto iný.Zobrala som mobil do rúk ale nebol tu signál.Fuuck.Ako vážne.
Na dvere nám začal niekto klopkať.Monča sa neochotne postavila a otvorila dvere. Do chatky vstúpila naša triedna s jej falošným úsmevom na tvári.Fíha tak táto mi tu teda vôbec nechýbala.
Asi 20 minút sme s ňou museli viesť rozhovor.Spolu s Mončou sme museli predstierať záujem s úsmevom.Naša triedna sa totiž až príliš starala do našeho súkromia.
Za tú dobu čo sme ju ani jedna skoro poriadne nevnímali som stihla zaznamenať slová "Dnes bude malá párty."Rozžiarili sa mi oči  no Monča tomu veľa pozornosti nevenovala.
Nakoniec nám iba povedala aby sme sa správali slušne a odišla.Otrava jedna prťavá.Keby nieje naša triedna tak ju dávno pošlem do teplých krajín ku kačkám alebo ku čomu.
"Čo si obliekaš na tu párty?"Prehovorila na mňa Monča a začala sa hrabať vo svojom kufri."Uprímne nemám chuť na sukňu ale ani na rifle."Hovorila si ale veľmi som ju nepočúvala.
"Ja si asi dám niečo bordové alebo skôr ružové."Povedala som pomedzi jej slová.Iba si povzdychla a vybrala čierny crop-top. Možno si aj ja nejaký dám.
Po 2 hodinách sme už boli obe nachystané a pripravené na tu párty.
Spoločne sme vyrazili do hlavnej chatky kde sa to všetko malo konať.
Hudba už hrala a pár dievčat z našej triedy tam už bolo. Monča ma ihneď pritiahla ku stolu s občerstvením.
Naliala som si kofolu keď v tom nás   niekto obial okolo ramien.Marek.
"Nikomu ani slovo"Povedal a grgol si vedľa môjho ucha."No fuj.."Monika sa od neho ihneď odtiahla a napila sa z pohára.Zatvárila sa čudne a privoňala ku kofole."Čo ste do toho naliali?!"Vyhŕkla a napila sa znovu.Marek sa iba uškrnul ."Nikomu ani slovo."Zopakoval svoju vetu a vrátil sa naspäť ku svojej partií."No čo."Kopla do seba zvyšnú kofolu a naliala si znovu."Pokrútila som hlavou a tiež sa napila.Uprímne nechcem ani vedieť čo do tej kofoly naliali.
Našli sme si voľné miesta na sedenie a už len čakali na to čo sa bude diať.
Hudba hrala hlasnejšie.Len sme pozorovali ostatných ako sa viac a viac poddávali hudbe a alkoholu v krvi.Uprímne som si ešte nevšimla ani jedného z učiteľov.Najstarší žiak bol Marek s jeho partiou.Úžasné.
Dokonca to začínalo stúpať do hlávky aj mne a Monči.Marek nam  dal okolo krku kvetinoví nahrdelník a zatiahol nás tancovať.Cítila som sa neuveritelne trápne ale keď som videla Monču ako šialene tancuje bez obmedzenia, uvolnila som sa aj ja."Wooooohooou"Zakričala som a začala skákať.Diskotékové svetielka svietili , blikali ako o život .Dokonca bol na zemi aj dym.Všetky tieto vychytávky išli od Dja.Všetci sa začínali opúšťať.Sadli sme si na stoličky a poriadne vydychovali.Bol tu dosť vydychaný vzduch a to nehovorím o kombinacií cigariet a dymu z djovych vychytávok.Potrebovala som ísť okamžite na vzduch."Monči musím ísť na... vzduch."Povedala som a ona sa rozhodnuto postavila ,že pôjde so mnou.Svoje rozhodnutie oľutovala keď ju gravitácia stiahla opäť na stoličku."Nerob si starosti.Hneď som tu.Hlavne nikam nechoď."Postavila som sa a cez hromadu ľudí sa predrala von.Do nosa mi udrel pach z grilovania.Páni.Akože. Táto chatka huláka ako besná a niekto si tu griluje.Sa zbláznim.Vybrala som sa na druhú stranu od pachu z grilovania.
Kde je vlastne učiteľ?Napadlo ma.Preboha čo keď sa mu niečo stalo.A ja si tu tancujem a pijem.Vybrala som sa do jeho chatky.Bola už hlboká zamračená noc.Ledva som videla na krok.Našťastie mi svetlo z mobilu veľmi pomáhalo.
Ešte ,že som si vedela vybaviť farbu chatky.Zaklopala som na dvere chatky.Bolo zvláštne ,že sa v chatke nesvietilo."Pán účiteľ."Zakričala som a zaklopala znovu.Chcela som otvoriť dvere od chatky ale boli zamknuté.Achjo. Kde je? Zapla som mobil a naťukala jeho číslo.Bohužial tu nebol signál.Mojím telom prebehol veľmo zvláštny pocit.Dalo by sa to nazvať aj šiestym zmyslom.Obzrela som sa okolo.Všetky ostatné chatky mali rozsvietené ale mňa zaujala iba tá kde boli siluety ženy a muža.Zo zvedavosti som prišla bližšie ku chatke.Vyzeralo to akoby sa tá žena bránila a ten muž na ňu zaútočil .V tom sa z tej chatky ozval krik.Postavila som sa pod okno a nakukla dnu. V strede izby bola stolička ,ktorá mala na svojich nožkách priviazane laná.Z dverí vybehlo dievča a rozbehlo sa.Osud jej ale neprial ona celou vahou padla na travnatú zem.Pozrela som sa lepšie a vo dverách stál On.Učiteľ?Preboha!Čo to vystrája.Vypleštila som oči a prikrčila sa aby si ma nevšimol.Mala som strach.Netušila som prečo to dievča uteká.Zrazu sa pre niečo natiahol a behom okamihu ako sa to dievča chcelo postaviť po nej vystrelil.Dievča upadlo na zem a z hlavy jej začala vytekať krv.
Čupela som tam ako omámená.Moje srdce sa rozbúchalo ako o závod.Vyschlo mi v krku.Myslela som ,že moje srdce zachvíľu vyskočí z hrude.Svet okolo mňa sa zastavil.Zahmlel sa.Bolo to akoby som tam bola iba ja a TO čo sa odohrávalo predomnou.
Do očí sa mi natlačili slzy.Ktoré stekali po mojej tvári a dopadali na zem.Musela som sa nadýchnuť ale nedokázala som sa ani pohnúť.
Vykročil za ňou a ja som sa premohla aspoň schovať za roh chatky aby ma nevidel.Preboha..Nikto to nepočul..Nikto ju už nezachráni.Pretože na zbrani mal tlmič ktorý tu ranu utíšil.O môj bože!
Prerývane som dýchala.Musím sa vrátiť za Mončou a ostatnými.Pozbierala som všetku svoju odvahu a rozbehla sa ku chatke kde sa konala párty.Otvorila som dvere a bez zaváhania vtrhla dnu.Opäť som si na ústa položila ruku a snažila sa nedýchať."Bože.Nie.Nie Nie"Šepla som a krútila hlavou.

Ohh...Where stories live. Discover now