Ad sa odomňa odtiahol. Myslela som, že sa len potrebuje nadýchnuť. Zapozeral sa mi priamo do očí. Ustúpil o krok ďalej. "Toto nieje dobrý nápad."
"To si nemyslím ale.." Chcela som ho pobozkať znovu ale akonáhle som sa k nemu priblížila. Chytil ma za zápästie. "Sofia, si opitá. Zajtra to celé oľutuješ." Povedal a ťahal ma ku stolom. "Ja to oľutujem?" Prekvapene pozerám a radšej si sadnem na gauč. "Príde mi, že ty si jediný ktorý to ľutuje."
"Áno. Pretože si v prvom rade vnučka môjho šéfa. Ak sa to dozvie. Zabije ma." Vysvetli mi a sadne si vedľa mňa.
"Šibe ti?? Schovaváš pred ním moju mamu a teraz riešiš blbý bozk?" Zovriem päste pretože som mu vážne chcela vraziť. Sťažka si vydýchol a nežne položil ruku na moju tvár. Pozerala som mu priamo do očí ako aj on mne."Z jedného bozku by to pokračovalo ty vieš kde. Mám vypite ako aj ty a ver mi. Ak nezastanem teraz.. Potom už vôbec." Končekom prsta ma pohladil. "Lenže ja Viktora neriešim. Nedozvedel by sa to. Nemá ani ako. Už aj tak dosť riskuješ kvôli nám. Ale zrazu odolávaš svojim pocitom?"
"Tvojej mame som to len dlhoval.. To je všetko. Toto s tým nemá nič spoločne."
"Aha. Čiže ak by som nebola jej dcéra ale random baba tak by si sa so mnou vyspal a neváhal o tom?" Pustil moju tvár a radšej sa napil. Len som sa nad tým zasmiala. "Takže je to mnou. Mojou rodinou."
"Sofia. Príliš to riešiš. Proste ani neviem kde sa toto v tebe vzalo veď ma nenavidíš a teraz so mnou chceš spať?"
"Každý ma svoje potreby."Myknem ramenami hoci som sa z časti cítila urazene.
"Aha takže by to nebolo tvoje poprvé?" Založil ruky na hrudi a sledoval moju tvár.
Len sa na neho pozriem a potom pozriem nadol. "Som opitá! Take veci opité babi neriešia." Poviem svoju chabú obhajobu. Zasmial sa nad tým.
"Myslel som si, že si múdrejšia." Položí ruku na moje vlasy. "Prepáč ale ja pre teba niesom správna voľba. Teraz si aj tak opitá. Zajtra budeš len rada, že sa to nestalo."
Odstrčím jeho ruku z mojich vlasov a radšej sa napijem coly. "Keď myslíš." Odseknem. Áno bola som trochu naštvaná ale mám na to právo!
"No dobre dobre. Vyhrala si. Ďalší drink je na mňa." Povie a trošku do mňa strčí lakťom. Zarazene na neho pozriem. "Akože, doteraz to bolo na koho?"Zamlčí sa a potom sa usmeje. "Na teba." Hneď ako to dopovie vstane a odíde ku barovému pultu.
Ja ho zabijem. Toto vôbec nieje vtipné! Najpr ma pobozká potom odmietne a ešte chce aby som platila?? Začínam realne ľutovať, že som prišla. Keby sme vo filme tak si to rozdáme na záchode alebo doma. Alebo.. Hocikde inde! Bohužiaľ. Realita je niekedy skutočne nahovno.Po niekoľkých prepitých hodinách nás jeho kamoška dostala zázrakom domov. Zobudila som sa ráno v posteli vedľa neho. Ležal vedľa mňa bez trička. Nemohla som si pomôcť ale zapozerala som sa na jeho tvár. Spala som s ním? Opýtam sa samej seba ale oblečenie som mala na sebe. Ad sa len pretočil na brucho takže mi neušiel sexy pohľad na jeho chrbát. Zobrala som vankúš a radšej sa ním buchla do hlavy. Bolesť hlavy ma ale dostala. Slabšie zakňučím načož sa Ad otočil naspäť ku mne. "Musíš byť taka hlučná ?" Povedal rozospatým hlasom. Zamračila som sa a trafila tým vankúšom aj jeho. "Veď nič nerobím!" Počula som už len vrčanie z jeho strany. "Keby nič nerobíš tak sa nezobudím!"
"ups?" Zatvárim sa nevinne za čo mi ten vankúš vrazí do tváre. Len sa zasmejem a obzriem okolo. "Uh... Pamätáš si na niečo?" Prehovorím po chvíľke ticha. "Hej. Neboj nič sa medzi nami nestalo." Odpovie a sadne si na okraj postele. Pozriem jeho smerom. Prečo sa z toho cítim smutne? Ja s ním nič nechcem mať. "Tak to je asi fajn."Odpoviem tichšie.
Prekvapene na mňa pozrel. Obzrel si ma celú od vrchu po spodok. "Asi fajn?" Pokrčil obočie a nechápvo sa na mňa pozeral.
"No?" Máchnem rukami a pozriem na druhu stranu od neho. Nevenovala som mu pohľad ale cítila som, že sa ku mne priblížil. "Pozri sa na mňa." Povedal rázne. Sťažka som prehĺtla ale snažila som sa tváriť sebavedomo. Nadvihla som trochu bradu a založila ruky na hrudi. Otočila som sa k nemu a urobila to či mi povedal. Nastalo ticho. Obrovské ticho! Znervozňovalo ma to až príliš. Zdvihol ruku a chytil ma za bradu. Tým sa ku mne dostal ešte bližšie. Bol tak blízko až som cítila jeho dych. Mala som pocit, že mi vybuchne srdce. Tlak na hrudi sa zvýšil na maximum. "Toto je zlé." Zašepká tesne pri mojich perách. "Naozaj je to zlé?" Zlomil sa mi hlas. V tejto chvíli som ho mala dávno skopnúť z postele alebo ho zabiť na mieste. Prečo to nerobím?? Hálo Sofia! To si ešte opitá alebo čo?! "Áno.Je to zlé. " Jeho pohľad hovoril za všetko. Konečne som sa ale zmohla aspoň položiť ruky na jeho ramena. Chcela som ho odstrčiť, zbiť, udrieť, alebo hoci vyhodiť z okna. Bohužiaľ. Nič z toho sa nestalo a on sa nalepil na moje pery. Začal ma vášnivo bozkávať. Zatlačila som na jeho ramená. Opätovala som mu každý jeden z bozkov. Pomaly mi ale dochádzal dych. Chcela som sa nadýchnuť ale nedovolil mi to. Položil aj druhú ruku na moje líce a pevne si ma držal pri sebe. Samozrejme nič dobré netrvá večne. "Ehm neruším?" Ozvala sa Viktoria , ktorá nás prekvapene pozorovala. Položila tácku s vodou na nočný stolík a čakala na našu odpoveď. Fuck fuck fuck!
Adam sa hneď odtiahol a utrel si pery chrbtom ruky. Ani na ňu nepozrel a otočil sa . "Nie. To.. Proste nerieš." Radšej sa rozhodol vstať a odísť do kúpeľne. Hajzel jeden ma v tom teraz nechal samú! Nevinne som sa usmiala na Viktóriu. "Nič sa medzi nami nestalo. Prisahám!" Povedala som na svoju obranu. Sadla si na okraj postele a zasmiala sa. "Verím ti ale proste si len dávaj pozor. Teda Adamovi verím ale skôr v tej druhej stránke." Usmiala sa. "Počkať. Nebudeš ma karhať? Nevynadáš mi? Žiadne poúčky?""Mala by som? Si dospelá. Predsa vieš čo robíš." Potľapkala ma po stehne a podala mi do ruky rovno vodu. "Radšej sa daj dokopy. Dnes s tebou mám veľké plány."
Príjmem to a napijem sa. "No dobre.."
Môžte poďakovať elektrikárom, že nam odjebali elektrinu. Inak by som sa k tomuto nedokopala. Enjoy a vidíme sa pri ďalšej časti.
😎❤️😎❤️
YOU ARE READING
Ohh...
RomanceBolo to hneď ako vošiel do triedy. Bolo to ako blesk ktorý prebehol celým mojim telom behom sekundy. Bol vyšší , šál okolo krku a v ruke plechovka coca coli.Išla som sa postaviť zo stoličky ale vtedy oznámil."Sedte."Mávol rukou a vyzliekol zo seba...