Čierna ovca rodiny

3.3K 101 34
                                    

Bola som momentálne po sprche a sedela za jedálenckým stolom. Dobre pochopím ,že tu som ja a Sebastian ale dopekla čo tu robí jeho nevlastný brat a otec.Ohh... V tom mi to docvaklo. Veď to hovoril pri bazene.Michael nám rozdával taniere s jedlom. Jeho brat sa usmieval popod nos a tváril sa akoby mu to tu celé patrilo. Nenavidím takýchto arogantných egoistov , ktorý nemyslia na nič iné iba na seba.Radšej som iba potichu jedla a nevenovala mu ani maličkatú pozornosť. "Zostaneme tu na pár dní."Prehovoril jeho otec. Po minulej skúsenosti netuším čo od neho mám očakávať. Skoro som zabudla na fakt ,že sú schopní zabíjať. Lenže keď sa na to pozriem z tej druhej stránky. Mohli zabiť aj mňa. Sebastian to ale neurobil. Zastal sa ma. Nech je to medzi nami akékoľvek. Urobil určite veľa zlých vecí. Ale nieje láska nahodou o tom milovať toho druhého aj napriek jeho zlej minulosti? Možno si to hovorím iba kvôli môjmu svedomiu ale tiež je to pravda. Doposial okrem pár klamstiev neurobil nič čo by mi fyzicky ublížilo. Teda až na ten sex.. V tomto mu ale nie povedať nedokážem. Je to hlúpe ale je to tak."V poriadku. "Odvetil Sebastian jednoducho a odpil si z pohára. To jedlo bolo výborné. Vychutnávala som si každý jeden kúsok.Nakoniec som dojedla a tanier aj s prázdnym pohárom odniesla ku umyvadlu. Vyšla som z kuchyne a odišla do svôjho atelieru. Radšej ich tam nechám samých. Kto vie čo všetko teraz budu riešiť.Vybrala som si plátno a farby. Začala som maľovať úplne prvú vec ,ktorá ma napadla.
Po hodine možno dvoch som už bola hotová keď v tom do atelieru vošiel jeho brat."Čo tu chceš?"Začala som a odložila farby vedľa na stôl.
"Len som sa prišiel pozrieť."Odpovedal a mykol plecami. Obzeral  moje dielo a uškrňal sa.
Založila som ruky na prsiach."Snáď by si to namaľoval krajšie?"Nadvihla som obočie a on sa na mňa zapozeral."Ja nie.. Ale poznám osobu ktorá áno.."Nechápala som kam tým mieri. Na koho naráža?
"Koho?"Opýtala som sa zo zvedavosti. Odhrnul moje vlasy za ucho a nahol sa k nemu."Čo takto Monika?"V tom sa mi nachvíľu zastavil dych."Určite ti už musí chýbať.."Povedal a ja som zobrala jeho tričko do rúk."Kde je?!"Vyhŕkla som. Zlosť vo mne vrela. Ak jej niečo urobil. Zabijem ho vlastnými rukami."Na bezpečnom mieste. Kde si s ňou môžem robiť čo chcem."Povedal tým najhorším hlas akým som kedy počula. Ten nadržaný koko*! Strelila som mu facku a začala ho biť."Okamžite ju pusti!!!!Hajzel!!"Kričala som a on mi silno chytil obe zápästia."Prečo by som niečo také robil?!"Hovoril cez zuby. Akoby som ho naštvala. To on je tu ten ktorý uniesol moju kamarátku!! "Pretože ona nieje tvoja vec!Je to moja sestra!"Snažila som sa vymaniť a v tom moje koleno vyletelo do jeho medzi nožia. Vydýchol a zakňučal. Pustil moje zápästia a klesol na zem."Ty mrcha!" Vybehla som z izby a snažila sa nájsť Sebastiana."Sebastian!!"Kričala som a stála na strede obývačky. Objavil sa zpoza kuchyne s vystrašeným pohľadom ku mne pribehol."Čo sa deje?"Opýtal sa ma a pohladil ma po tvári. Z očí mi vyhrkli horúce slzy ktoré stiekli po mojom líci. "O-On.."Hekala som od plaču a snažila sa dýchať."Drží.. Moniku.."Podarilo sa mi to zo seba dostať.Silno si ma ku sebe pritiahol a obial. Hladil ma po vlasoch a chrbte. Pokúšal sa ma upokojiť."Poviem mu aby ju priviezol sem.Dobre? Hlavne už neplač."Snažil sa ma ukľudniť a utieral moje tečúce slzy. Zrazu sa pri nás objavil jeho brat. Sebastian ma musel pevne držať za ruku aby som po ňom zase nevyštartovala.Vraždila som ho pohľadom. Hnusák!!"Okamžite ju sem prines!!"Povedala som keď v tom sa do toho oprel aj Sebastian.
"Prečo si to nepovedal? Šibe ti. Tvojím hlúpym správaním si mohol ohroziť celú našu rodinu."

"Tak pardón ,že som poprvykrát v živote urobil to čo som naozaj chcel!"Obraňoval sa jeho brat. Podľa mňa to tým celé iba zhoršoval.
"To čo chceš?! Unášať kamarátku mojej priateľky je to čo chceš?!"Zvýšoval hlas Sebastian . Úplne som cítila ako sa zlostil. Nevedel o tom ani on.
"Prekvapuje ma ,že ti Monika o tom nikdy nepovedala."Hovoril teraz pre zmenu na mňa. "Akože o čom?"
"O nás..."Povedal to tichšie s pohľadom zaboreným do zeme."Počkať. Čo?"Momentálne som sa cítila najviac prekvapene ako sa dalo. Tento egoistický hajzel je s Monikou?!!! A tej už úplne preskočilo!
"Kde je?!"Po tých slovách čo o nej hovoril mi to prišlo naozaj neuveritelné. Rozprával o nej ako o nejakej veci. Nie o osobe s ktorou trávi čas.
"Čaká hore v mojej izbe...."Odpovedal.

Tak. Nakoniec ste sa dočkali tak ako ja . Ďakujem za minule komentáre a hviezdičky! ❤️❤️Mám na Vás takú maličkú otázku.

Chcete aby som napísala pár častí(max 2) z pohľadu Moniky a ako to bolo naozaj medzi ňou a Sebastianovým bratom?

Je to len na Vás :D ak nie tak budem pokračovať iba z pohľadu Dominiky. :) Vopred ďakujem za odpovede! ❤️❤️

Ohh...Where stories live. Discover now