Vieš na čo je čas? Na párty!

2.2K 79 16
                                    

Bol piatok a ja som sa chystala na párty. Samotný Jacob ma na ňu pozval so slovami "Potrebuješ sa odreagovať.Party pod mojím dohľadom ti iba prospeje." Presvedčil ma preto som na sebe mala čierne šaty s čipkovaným vrchom. Boli jednoduché a krátke. Krátke myslím tesne nad kolená. Vlasy som si zviazala do drdola a pár predných pramienkov vlasov nechala spustených. Samozrejme mi nemohli chýbať moje okuliare bez sklíčka. Na túto príležitosť ich aspoň využijem.Monika mi začala posielať fotky malého Filipa a Sofie. Nakoniec starosť o nich prenechal Sebastian im. Občas ich vraj navštívila Willova mama.Sebastian je stále vo svojom svete a nemajú o ňom žiadne informácie. Asi to tak nakoniec bude lepšie. Možno nám to naozaj nebolo súdené.

Jacob ma už čakal pred vchodom od internátu. Mal na sebe krásnu čiernu košeľu a džínsy. "Ideme sa zabaviť"Zvolal radostne a spoločne sme sa vidali na párty.

Z diaľky sme už počuli hudbu a párkrát okolo nás prešla skupinka dalších vysokoškolákov.
"Nečakal som ,že tu bude toľko ľudí."Skonštatoval zarazene Jacob. Preto som ho schytila za ruku a dotiahla dnu. Ruka v ruke sme došli ku nápojom. Naposledy som sa opila u Sebastiana doma. Je načase to zmeniť. Kopla som do seba hneď prvého panáka vodky. Jacob na mňa prekvapene pozeral.Radšej do seba kopol panáka aj on."Poďme tancovať."Zatiahol ma na parket a už sme sa obaja vĺnili do rytmu hudby. Po pár minútach sme sa opäť napili a takto to pokračovalo až do neskorého večera. Potrebovali sme pauzu a tak sme zaľahli na prvý gauč ktorý sa uvoľnil."Nevládzem!"Vydýchla som a Jacob sa zasmial."Takto som sa nezapotil ani pri cvičení..."Teraz sme obaja spustili obrovský smiech.Do oka mi padol jack daniels. Rýchle som ho zobrala do ruky a napila sa. Podala som ho aj Jacobovi ktorý ani sekundu neváhal a napil sa tiež."My budeme spitý..."Prehrabol si vlasy a opäť sa napil z flašky."Nevadí. Raz za čas to neuškodí."V tom sa ale vypla hudba a všetci začali nadávať.
"Sorry ľudkovia. Vypálili sa pojistky."Ospravedlnil sa majitel párty a tak sme sa spolu s Jackom Danielsom a Jacobom vybrali von."Poď pôjdeme ku mne.Nechcem aby ma ségra videla v takom stave."

"Platí."
Po ceste sme dopili celú flašku. Už nám ten alkohol riadne stúpol do hlavy všetko sa nám točilo a motalo. Akonáhle sme však došli na izbu. Dostala som úplny výpadok pamäte.

Zobudila som sa na otrasnú bolesť hlavy."Au..Au..Au..."Zakňučala som a snažila sa zaostriť miestnosť v ktorej som sa nachádzala. Vedľa seba som však uvidela polonahého Jacoba ktorý tvrdol spal.Dokelu!!!! To snáď nie. Až teraz som si uvedomila v čom som oblečená ja. Teda v čom som oblečená skôr nebola.Nie nie nie nie nemohlo sa to stať. To vôbec. Neverím. Nemohla som sa vyspať s niekym koho poznam týždeň! Bože! A ešte s Jacobom! Nehovorim nieje zlý. Nejakú časť zo mňa priťahuje ale toto prekročilo všetky moje hranice ktoré som si nastavila!Bože Dominika! Čo si to urobila!!!
Jacob sa otočil tvárou ku mne. Nachvíľu boli jeho oči zatvorené no napokon ich otvoril."Mmhh Dominika? Čo tu robíš?"Pretrel si oči a začudovane sa na seba pozrel. Obzrel si aj mňa. Rýchle som sa až po bradu zakryla paplónom. "Dofrasa..."Zanadával a pozrel sa vedľa postele. "Mám jednu dobrú správu a jednu zlú. Ktorú chceš počuť ako prvú?"
Zamračila som sa a on ihneď pochopil ,že na srandičky nemám náladu."Včera sme to prehnali a tak to vyzerá ,že sme spolu mali ehm.. sex.."
Prehltol a pokusil sa o úsmev. Toto situaciu naozaj neuľahčí.Cítim sa hrozne to sa nemohlo stať."Čo ak sme iba zaspali vyzlečení. Obaja máme výpadok ,nepamätáme si čo sa stalo."Snažila som sa to zachrániť. "Na zemi je kondóm a nevyzerá byť prázdny.To je aspoň ta dobrá správa."Naozaj sa to snažil nejako odľahčiť ale mne to veľmi nepomáhalo."Wau aspoň z môjho omylu nebude dvojnasobný omyl...."
Jacob vstal a ponaťahoval si kosti.Snažila som sa naňho nepozerať lenže môj pohľad párkrát skĺzol. Mal presne ten typ postavy čo sa mi vždy páčila."Idem sa osprchovať potom môžeš ísť ty ak chceš..."

"Nie nie pôjdem do svojej izby.."

"Ak to v takomto stave zvládneš..."Pokrčil ramenami a zmizol v kúpelni. Potom som už len počula zvuk tečúcej vody.
Pokúsila som sa posadiť ale bolesť mojej hlavy sa len zhoršila.Tak toto je 4x horšie než predtým. Rada by som vedela čo sa vlastne udialo ale keď sa tak zamyslím . Radšej to ani nechcem vedieť. Pomaly som sa doplazila na stranu postele kde spal on. Pozrela som sa na zem a to čo som tam videla mi vyrazilo dych."O môj bože!!!" Krabička kondómov bola celá roztrhaná a vedľa nej asi 4 použité kondómy.Naozaj sme si to rozdali až toľkokrát? Neverím tomu! To nieje možné! Mne už načisto preskočilo. Z kúpelne vyšiel osprchovaný Jacob. Ihneď si všimol môj zdesený výraz.Začal sa smiať a to celú situaciu iba zhoršovalo."Čo všetko si pamätáš z včerajška?!"Zavrčala som.Cítila som sa neuveritelne trápne.Takáto hanba.
"Pamätám si jedine to."Povedal."Že to bol ten najlepší sex aky som kedy mal."Po tých slovách som to nevydržala a hodila po ňom každý vankúš ktorý mi padol pod ruku.
"Ty jeden pervérzny idiooooot!!"Začervenala som sa. Prosím nech je to iba sen a ja sa ochvíľu zobudím z tejto nočnej mory. "Inak ďakujem ti za tie cucfleky.Mne za nich ďakovať nemusíš."Vypleštila som oči a chytila sa za krk. Máme aj cucfleky. Tak to je úžasné. Fakt najlepšia správa na svete!

Ohh...Where stories live. Discover now