Naruto:
Mintha egy angyal suttogott volna a fülembe, de én folytattam volna még a békés szunyókálást, amikor olyat véltem kihallani az édes hangból amit pont nem szerettem volna hallani.
- Elkésünk...
Kipattantak a szemeim és elsőként Hinata aggódó arcát pillantottam meg. Hevesen kaptam a telefonhoz és a szívem majd kiugrott a helyéről, amint megláttam a pontos időt.
- ELKÉSÜNK! - realizáltam gyorsan a helyzetet és gyorsan kiugrottam az ágyból. Hinata takarót csavart a meztelen teste köré és a fürdőbe iszkolt.
Igen, az este elég sokáig fenn voltunk, aminek most isszuk meg a levét. Nem tehetünk ma az anyám előtt rossz benyomást!
Rekord idő alatt elkészültem, szerencsére Hinatára sem kellett sokat várnom. Berakta a kontaktlencsét, így szemei nem fogják elárulni a valós származását. Elég dögösen festett a mini fekete ruhában és a combig érő csizma láttán nagyot kellett nyelnem.
- Akkor úgy ahogy megbeszéltük! - mosolyogtam rá bátorítóan, de inkább idétlen vigyorba kúszhatott át a dolog.
Akaratlanul is lett egy hivatalos barátnőm.
- Hai! - bólintott magabiztosan.
Elővettem az ünnepi alkalmakra tartogatott kocsim kulcsát és néhány másodperc múlva már kétszázzal repesztettünk anyámék felé. Nagy fékcsikorgások közepette leparkoltam és a beépített GPS képernyőjére néztem.
- Megcsináltuk! - Az idő pont most váltott délre.
- Az ott Naruto-kun édesanyja? - mutatott Hinata a házunk előtt álló vöröslő ciklonra.
Anyámat valószínűleg furdalhatja a kíváncsiság, hogy mégis ki lehet a titokzatos barátnő, akiről még egy szót sem hallott.
- Essünk túl rajta - sóhajtottam, majd kiszálltam a kocsiból és Hinatának is segített kiszállni. Próbáltam gáláns úriemberként viselkedni, ahogy szüleim próbáltak neveltek.
Hinata belém karolt és éreztem, hogy egy picit megremegett.
- Semmi baj! Csak úgy ahogy megbeszéltük - suttogtam felé fordulva miközben egy hosszú tincset igazítottam neki hátra.
Az ajtó nyílt és Karin jött ki Suigetsuval az oldalán. Megkönnyebbült a tekintete, ahogy meglátott minket. Felsétáltunk a lépcsőn és megálltunk az Uzumaki klán örököse előtt.
- Szia anya! - köszöntöttem puszival, és ő nyilván egy csontropogtató ölelésben részesített.
- Ha még egyszer letiltod a számomat, kinyírlak - suttogta a fülembe és az ölelése még szorosabbá vált.
- Áhh, Naruto - nyílt ki az ajtó és lépett ki az apám megmentve engem anya halálos szorításából.
- Khm - köszörültem meg a torkom - Engedjétek meg, hogy bemutassam a barátnőmet, Atsuko Harukát!
Hinata illedelmesen meghajolt.
- Örülök a viszontlátásnak Kushina-san!
A drámai hatás nem maradt el. Anya arca elsápadt és még levegőt is elfelejtett venni annyira meglepődött.
- Atsu-Atsuko Haruka! Az nem lehet... hisz mindenkit lemészároltak az Atsuko klánból! -
- Ha bizonyíték kell, akkor meg tudom mutatni a hátamat - felelte határozottan Hinata.
ESTÁS LEYENDO
A Bűn városa
FanficKonoha mélyén egy sötét titok rejlik. A bűzös csatornafedők alatt nemcsak szennyvíz folyik, hanem egy komplett város húzódik a patkányürülékes alagutak alatt. A Bűn városaként elhíresült városban mindennapos tevékenységnek számít a gyilkolás, az erő...