Naruto:
Suigetsu volt kihangosítva, ő tartotta szemmel az Uchiha papát. Kinyitottam egy chipses zacskót és egy marékkal a számba tömtem.
- Naruto tudod milyen idegesítő hallani a csámcsogást a fülemben? - panaszkodott fojtott hangon Suigetsu.
- Bo-fi - mormogtam egy bocsit vissza, majd egy újabb marékkal vettem be.
Eddig minden a terv szerint haladt. Uchiha Papa belevetette magát az éjszakába és ahogy Sasuke megjósolta egy másik Uchiha tartotta szemmel őt.
- Ideje színre lépned, Naruto! - Kinyomtam a telefont, majd ellöktem magam a faltól. Az üres zacskót a kukába dobtam. Nyugodtságot erőltettem magamra és megindultam, hogy szembetalálkozzam Fugakuval.
Sasuke örege megállt, ahogy befordultam a hosszú sikátor másik végén.
- Fugaku-san! - biccentettem illemtudóan és megadtam a kellő tiszteletet, mely a legerősebb klán fejét megilleti.
- Uzumaki Naruto - köszöntött kimérten - Mit csinálsz egyedül távol a körletedtől?
- Csak kiszellőztetem a fejem. Az anyám felbosszantott megint - füllentettem a férfinek.
- Az anyák már csak ilyenek. Mindenen aggodalmaskodnak - felelte bölcsen Fugaku.
- És Fugaku-san mi járatban erre? Ritkán látni errefelé. - próbáltam húzni tovább az időt.
Sajnos innentől kezdve el kell térnem Sasukéék tervétől. Hinata gyomrában egy bomba ketyeg és emiatt elég készségesen segítek a Hyuugáknak. Elárultam, hogy mit tervez Fugaku és hogy mi miként próbáljuk ebben megakadályozni.
A Hyuugák pillanatokon belül lecsapnak. Hyuuga Hiashinak kell végeznie Fugakuval, és az Uchihák összes vagyona a Hyuuga klánfőre száll.
Mégis mi biztosíték van arra, hogy a puccs után visszakapom Hinatát egyben, s nem cafatokban végezve?Az égvilágon semmi.
Nyilván Hiashinak az lenne az érdeke, hogy a lánya és én is, mint az Uzumaki klán örököse holtan végezzem. Egyelőre csak a kivégzésünk időpontját tudtam eltolni. Addig életben maradunk, amíg hasznot lát bennem Hiashi. Ha Fugaku meghalt, akkor nyilván az összes Uchiha a Hyuugák ellen fog vonulni és megpróbálja megölni Hiashit, ami azt jelenti, hogy valószínűleg szembe kell majd néznem Sasukéval is.
Talán megérti majd a tetteim indítékát, de megbocsátani nem fog.
Hisz ez a Bűnök városa, nem a megbocsátásé.
Karin:
A három utcával feljebbi tízemeletes épület legfelső szintjéről távcsővel figyeltem, hogy a bátyám mikor fog jelezni nekem. Azonban az csak továbbra is jártatta a száját.
- Mégis mi a fenét művel? - morogtam magamnak.
A szobában a szende hercegnő volt mögöttem, aki idegesen dobolt az ujjaival a térdén. A szokásosnál is idegesebb volt.
- Már rég el kellett volna húznia a csíkot onnan. Miről diskurálhatnak? - morfondíroztam tovább.
A szék lába megcsikordult a régi fapadlón, ahogy Hinata felállt. Én továbbra is a távcsőre voltam rágyógyulva és egyre idegesebb lettem, ahogy a bátyámat figyeltem. Ebből a távból nem tudom a szájuk mozgását leolvasni.
Bár ne lennék szemüveges...
A következő pillanatban erős ütést éreztem a hátamon, amitől földre kerültem. A távcső kiesett a kezemből. Chakrát éreztem a lány tenyeréből áradni, majd mintha ezernyi áramütés érte volna a testemet.
YOU ARE READING
A Bűn városa
FanfictionKonoha mélyén egy sötét titok rejlik. A bűzös csatornafedők alatt nemcsak szennyvíz folyik, hanem egy komplett város húzódik a patkányürülékes alagutak alatt. A Bűn városaként elhíresült városban mindennapos tevékenységnek számít a gyilkolás, az erő...