45. fejezet

186 26 7
                                    

Sakura:

Mint egy hulla úgy szálltam be a kocsiba. Sasuke szótlanul vezetett a hazavezető úton.

- Szóval jól ment az interjú? - törtem meg a csendet.

Féloldalas mosolyra húzta a száját, de nem az elégedettséget tükrözte vele.

- A Sharingannak egyetlen gyenge pontja van. Aki kontaktlencsét visel arra nem lehet genjutsut bocsájtani - mordult fel elégedetlenül.

- Ohh. - Hirtelen csak ennyit tudtam kinyögni - Akkor kiszedett belőled mindent Neji halálát illetően?

- Csak a legszükségesebb információt adtam ki. Próbált részletekbe belemenni, de eléggé világosan fogalmaztam, hogy nem akarok válaszolni.

- És feladta ezek után?

- Úgy néz ki Yamanaka Ino akit ennyi eltántoríthat? - kérdezett vissza Sasuke. Nála volt a pont - Nyilván próbált más módszereket bevetni.

- Más módszerek? - szaladt ráncba a homlokom. - Remélem férjes asszonyként nem vetette rád magát - pillantottam rá laposan.

A mosolyába most már derű költözött.

- Féltékeny vagy? - A kérdésére mint egy durcás kisgyerek az ellenkező irányba néztem. Sasuke felnevetett - Nyilván próbált pár csábos pillantást bevetni, de ennél tovább nem ment. Pszichológiai trükköket próbált rajtam gyakorolni.

Tudtam én, hogy nem hiába éreztem úgy, mintha egy agyturkász irodájában lennék.

- Egyébként mi a Yamanakák különleges képessége? - tértem át másik témára, ami foglalkoztatott. Sasuke vállat vont.

- Senki sem tudja. Kifejezetten jól titkolják, vagy az is lehet, hogy nincs. Homály fedi a képességüket.

- Szóval az is lehet, hogy nincs? - elmélkedtem hangosan.

- Szerintem van. A legjobbak közé képesség nélkül nem lehet bekerülni.

- A Haruno klán akkor számodra egy vicc volt? - háborodtam fel.

Nem a klánom iránt érzett szeretetem miatt háborodtam fel, hanem hogy haladóként a mutánsok között is megálltuk a helyünket és erről Sasuke megfeledkezett.

- Jó Ti voltatok az egyetlen kivételek - adott kelletlenül igazat Sasuke - A Haruno klánnak volt egy megszállottja, mely őrült ötletével képes volt felvenni a versenyt velünk.

- A Yamanaka klánnak meg őrült jó besúgó hálózata van. A tudás is a hatalom egy formája - érveltem.

- Idővel minden titokra fény derül - vont vállat Sasuke.

Egy bandaleszámolás zajait hallottuk meg, de rögtön el is száguldottunk az autóval mellettük.

- A Narákkal sem érdemes ujjat húzni - jegyezte meg Sasuke - Képesek az árnyakat manipulálni és az áldozatokkal saját árnyékaik végeznek.

Elfintorodtam, ahogy elképzeltem miként kelne önálló életre a saját árnyékom.

- Itt nincs olyan, hogy szép halál - fűztem hozzá savanyúan. Nincs olyan, hogy végelgyengülésben halsz meg a szeretteid körében.

- A halál sosem szép - egészített ki az Uchiha - Ha főbe lőnek még egész szerencsésnek is betudható az eset.

- Pláne ha nem kínoznak meg előtte... - motyogtam magamban.

Végig az úton tartottam a smaragdjaim, de Sasuke tekintetét az arcomon éreztem. A beszélgetés elhalt kettőnk között.

Próbáltam valami másik témát felhozni, de az autóban nem akartam egy szót sem ejteni a kettőnk puccsáról. Azt csak szigorúan Sasuke otthonában szoktuk megvitatni.

- Kíváncsi vagyok Naruto hogyan élte túl a családi ebédet. - Sasuke közben behajtott a garázsba vezető útra.

- Karintól úgy is megtudjuk - parkolt le a többi drága kocsi közé.

Felmentünk a házába és leheveredtem a kanapén. Sasuke elővette a telefonját, majd homlokán egyre sötétebb ráncok jelentek meg.

- Mi a baj? - kérdeztem.

Sasuke a kezembe dobta a telefonját és a képernyőt bámulva nekem is a homlokom közepéig ért a szemöldököm.

- Ehhez nekem mégis mi közöm?! - akadtam ki magas hangon, majd elpusztulva előre borultam arccal a párnának.

Egyszerűen túl nagy kérés egy nyugodt nap a Bűnök városában?

Karin:

Az anyánk mindig is kemény kézzel bánt Narutoval, hisz ő az Uzumaki klán örököse. Uzumaki Kushina az egyetlen kivétel, aki nem veszítette el nevét és méltóságát, amikor hozzáment egy kisebb klán örököséhez. Az egyetlen nő, kinek nem az a feladata, hogy a választott klán örökösének alárendelje magát és potyogtassa a következő generációt.
Ehhez viszont szükség volt anya határozott jellemére és makacsságára is. A kiváló asszaszin képességei pedig odáig repítették, hogy olyan személyekből is tiszteletet váltott ki, kik csak a nőt fejős tehénnek tekintették. Anya bátyja halála után került az örökösödési lista legelejére, miután végzett Hyuuga Hayatoval, ezzel megbosszulva szeretett testvére halálát. A vörös ördögként emlegették őt és félték már a nevét is. Akkoriban már anya javában kavart az apánkkal és már terhes is volt Narutoval, így sikerült olyan házassági szerződést kicsikarni, amiben anya megtarthatta a nevét és lássuk be... ő is viseli azt a bizonyos nadrágszíjat. A családi bizniszt főként ő irányítja és amikor drágalátos elsőszülöttje eltitkol valamit, akkor az anya csőrét nagyon... piszkálja.
Anya tesztelni akarja Hinatát, hogy alkalmas-e hogy tovább vigye a családi örökségünket. Még engem is meglepett, hogy milyen határozottá vált az a nyuszi lány, amikor Narutoról volt szó. Suigetsu a saját bőrén tapasztalta meg, hogy ezeket a drámai jeleneteket, mit anya és fia le szokott vágni azt mindig jobb csendben végignézni.
Most sem volt ez másképp.
Apa, Suigetsu és én egy néma pisszenést sem adtunk ki, míg ettük anya főztjét és hallgattuk Hinata szívszorító áltörténetét. Anya bekapta a horgot, de a feltételével kiborította Narutot. Miután Hinata nem hátrált meg és anya látta a határozottságot tükröződni a tekintetében, egészen belelovalta magát a kiképzésbe. Kitalálta, hogy Naruto barátjának az újdonsült kis feleségét is hívjuk meg a buliba. Találkozni akart az Uchihák üdvöskéjével mielőtt a Bűn Lapból olvasná az Ino által szerkesztett interjút. Természetesen én sem bújhattam ki a kiképzés alól, nekem is részt kell vennem minden egyes nap Hinata tréningjén.
Gyorsan megírtam a részleteket Sasukénak és bele sem merek gondolni, hogy mit gondolhat most a családunkról. Anya nem kifejezetten szimpatizál az Uchihákkal, de a két klán megtűri egymást, viszont Sasukét kedveli.
Igazából anya három legyet üt egy csapásra. Találkozni akart már Sasukéval, mert régen látta, persze Sakurára is kíváncsi, arra a halandó lányra aki sikeresen elnyert egy Uchiha szimbólumot a hátára és persze Hinata kiképzése is fontos szerepet játszik a terveiben. Mivel Sakurával tudtuk az igazságot Hinatáról, így legalább könnyebb lesz fedezni, ha valami balul sülne el az edzésen.

Rezgett a telefonom és egy megkönnyebbült sóhajt hallattam, ahogy feloldottam a zárat.

Ott leszünk - állt az üzenetben és anya arcára egy elégedett mosoly ült ki.

Boldog karácsonyt kívánok minden kedves Olvasómnak!













A Bűn városaWhere stories live. Discover now