50. fejezet

177 20 8
                                    

Sakura:

Ino összezavart a képtelen magyarázatával. Miért akarna ilyen nevetséges indokkal bárki is megmenteni?

- Te nem közénk való vagy. Számunkra a hatalmi játszma és a véres velejárói mind hétköznapi számunkra. Lelketlen gyilkosunk vagyunk mindannyian.

- Épp ezért nem okozna lelkiismeret-furdalást a megölésem - Ino erre nem épp úgy reagált mint egy lelketlen gyilkos szokott. Volt valami áhítat a tekintetében.

- Mondd Sakura... hiszel Istenben? - a kérdése őszintén meglepett.

- Ha létezne ekkor ez a hely nem lenne - feleltem csípőből a válaszom.

- Isten megteremtett minket valamilyen célból a világra. Nem avatkozik közbe, hanem úgy éljünk az életünket ahogy akarjuk. Viszont a végítéletnél ő dönt a lelkünk sorsáról, aszerint, hogy miként használtuk fel az élet lehetőségét. Számodra van még kiút. Van lelked, törődsz másokkal, mert érdekel a sorsuk.

- Amennyi életet kioltottam, nem bizakodom semmiféle bűnbocsánatban.

- Lesz elég időd megbánni a bűneidet - A szőke csettintett és Shikamaru elnyomta a cigijét - Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy mivel jár az ha nem működsz együtt velünk. Shikamaru végig az árnyékodban lesz és tudni fog mindenről.

Persze mi sem természetesebb annál, hogy minden lépésemnél ott lesz a Nara örökös és bármikor képes lenne megfojtani álmomban.

- Shikamaru majd tájékoztat a továbbiakról - Ino a karórájára pillantott - Idő van, mennünk kell! - nézett rá a férfire, ki szavak nélkül is megértette őt. Dobbantott a lábával és olyan érzés volt, mintha egy trambulinon ugrottunk volna ki.

Egy másodperc sem telt el, már kint voltunk ketten Inoval a sikátorban előttünk a patkánytetemmel. Az árnyékomra pillantottam és megemeltem a lábam is. Semmi különbséget nem éreztem, csak hát a tudat, hogy az árnyékomban egy mutáns követi minden mozdulatom, kissé feszélyezett.

Ott lesz velem a hálóban, a fürdőben... mégis hogy végezze el az ember az alapvető szükségleteit így?! Az intimebb részeket már fel sem hozom.

Inkább nem is gondolok arra, hogy ettől rosszabb már úgysem lehet, mert mindig bebizonyosodik, hogy de.

- Shikamaru eléggé közömbös a dolgok iránt, nem fogja érdekelni, hogy mikor fekszel össze Sasukéval vagy ilyesmi - Az arcom teljesen elvörösödött erre, mire Ino nevetni kezdett - Bocs, az arcodra volt írva a gondolatod.

Ino ezek után nemes egyszerűséggel megfordult, az édes parfümje megcsapta az orromat.

- Jól válaszd meg, hogy melyik oldalon harcolsz, Sakura - köszönt el és tűnt el a sikátor sötétjében a szőke.

Fejem a téglafalnak támasztottam és kifújtam a levegőt. Utáltam ha bábként használnak ki. Az apám fegyverként használt és én meg azt hittem, hogy utódaként tekintett rám, de csak egy mintaalany voltam a beteg kísérletéhez. Uchiha Fugaku szemében szerintem még annyit sem érek mint az apáméban. Ino pedig általam akar közelebb kerülni az Uchihákhoz, mi több magához istenhez is. Egyedül Sasukénak számítok valamit, akinek több vagyok mint legalább egy báb, sőt mi több egy szeretőnél is többet jelentek.
Erre Ino játéka miatt hazugságra fogok kényszerülni Sasuke előtt is. Ráadásul nem bujkálhatok előle, így Shikamaruék előtt nem marad rejtve Sasuke búvóhelye, amit otthonomnak nevezhetek jelen pillanatban.
Sőt, ezen már nem is kell aggódnom ,hisz Ino mindent tud, így nyilván a rejtekhely koordinátái sem ismeretlenek számára. Valahogy azt kellene elérnem, hogy mostanában ne beszélgessünk a puccskísérletről. Már most törhetem azon is a fejem, hogy hogyan utasítsam el finoman Sasuke közeledését. Természetesen nem akarok a Narának egy ingyen 18 karikás showt adni.


Ellöktem magam a faltól és pillantást sem vetve a tetemre elindultam az ellenkező irányba. Kaptam egy telefont Sasukétól és tárcsáztam a számát. Alig tíz perc várakozás után meg is jelent a megbeszélt helyen és hazafelé vettük az irányt. Ez idő alatt volt időm kigondolni a történetem.

- Pedig reménykedtem, hogy láthatlak a pincérnős ruhádban - kacsintott rám Sasuke, mire én az  életfájdalomtól túlcsordulva forgattam meg a szemeimet - Hát ebben minden benne volt. Ki molesztált? - kapcsolt azonnal védelmező üzemmódba.

- Aki bepróbálkozott, az azonnal hátrább húzta agarait amint a késem egy bizonyos helyre szorítottam.

- Azért örülök, hogy mi nem így kezdtük el az ismerkedést - magamban azért elmosolyodtam.

- Csak azért mert nem volt nálam kés akkor. Szerencsédre.

- Szerencsémre - értett egyet Sasuke, majd letért a főútról - Szóval holnap is óhajt látni Ino vagy miénk a délután?

- Megnyertem az ügyünk mellé - kezdtem bele a hazugságháló szövögetéséhez. Végül is a hazugság akkor a leghihetőbb, ha féligazságokat is szövünk bele.

Sasuke kikerekedett szemekkel nézett rám.

- Ennyi idő elég volt neki?

- Fontos az első benyomás. Ino elég kiszámíthatatlan és a fene sem gondolta, hogy majd a ciklusunkról fogunk majd dumálni az interjú alatt. Igazából elég magányos és kellett neki egy "barátnő" aki nemcsak bólogat mint egy kutya, hanem őszintén felvállalja a véleményét. Ahogy én láttam a Yamanakák környezetében mindenki elég óvatosan fogalmaz, hisz ők "elvileg mindent tudnak". Ino szerintem meglátta bennem a vagány csajszit és na jó, valljuk be az Uchiha név sem egy hátráltató tényező. - Sasuke féloldalasan elmosolyodott.

- Jó de most komolyan... mi a biztosíték a Yamanakák szövetségéhez?

- Szerinted ez nem elég?! - kaptam a szívemhez a kezem.

- Jó-jó, én tudom a legjobban, hogy milyen fából is faragtak téged, de mi van ha átvert és kettős játszmát űz?

Lapos pillantást vetettem felé.

- Ino elvesztette az érdeklődését a Hyuugák iránt, amint nekünk sikerült túljárni az eszükön. Az Uchihák nagyobb falatnak bizonyulnak. Nyilván a támogatásukhoz apádnak majd ki kell kottyantania egy-két titkát. És az a gyémánt sem egy utolsó szempont - feleltem ridegen.

Szerencsére Sasuke megelégedett ezzel a válasszal.

A házba lépve elég hitelesen eljátszottam, hogy mennyire is kimerült vagyok, így Sasuke vette a lapot és nem kezdeményezett. Hamarabb mentem aludni mint ő, így volt időm átgondolni az egész életem. A legnagyobb vágyam, hogy kijussak erről az átkozott helyről Sasukéval együtt. Ino hiába kínált könnyebb utat a célom eléréséhez, én tudom, hogy Sasuke lesz az a személy aki segít kijuttatni és megtalálni a családomat.

Bebizonyítom, hogy Ino tévedett Sasukéval kapcsolatban!

...

Él még a sori 😅😆


 







A Bűn városaOnde histórias criam vida. Descubra agora