27. fejezet

365 40 21
                                    

Sasuke:

- Levennéd a kontaktlencsédet? - Hinata ajkai kérésem után enyhén megremegtek, keze szintén átvette a reszketést.

Naruto és Sakura lélegzete is elakadt. A lány segélykérőn nézett gazdájára, akinek arcára zavarodottság ült ki.

- Mi ez az egész? - cikázott a tekintete kettőnk között.

- A lány egy Hyu... - a lány hevesen félbeszakított.

- Elég! - kezeit tördelte idegességében - Én nem olyan vagyok mint ők - suttogta, ahogy lelepleződött a kis titka.

- Én nem értek semmit - sült fel szőke barátom agya - Hinata? - a lány úrrá lett reszketésén és megfáradt mosollyal nyúlt a szeme fakó színét leplező lencséhez.

Levette a kontaktlencsét, Naruto megrökönyödött, ahogy felismerte, hogy a lány melyik klán tagja is. A Hyuugáknak hozzánk hasonlóan különleges szemképességük volt, mellyel a falakon keresztül is átláttak és érzékelték a betolakodók jelenlétét. Ezért a páratlan képességük miatt volt köszönhető a tökéletes védelmük. 

A nagy klánok közül most hatodik helyre kúsztak fel a Hyuugák, mivel a második klán megszűnt létezni a tökéletes tervem által.

- Honnan tudtad? - szegezte felém kérdését Naruto. Sakura közömbösen tekintett a kialakuló drámára.

- A napokban csak egy szerencsétlen szórt el annyi pénzt, amivel a világ harmadik legnagyobb gyémántját meg tudja venni a Hyuuga klán - magyaráztam neki.

Naruto csak a homlokát ráncolta.

- Hinata egy kupiban volt és el akarták árverezni. Miért tenne ilyet a Hyuuga klán? Azt sem tudhatták, hogy én aznap este ott leszek.

- Ryuuki Nao beköpött volna? - találgattam, ami egyre logikusabbnak hatott előttem - Ő beszélt rá, hogy segíts rajta.

- Nao-san sosem tenne ilyet! - kelt védelmére a Hyuuga lány.

- Meg akarod ölni Narutot, nem igaz? -  sétáltam egyre közelebb felé, a lány szeme kikerekedett a vádtól. A szava is elakadt és nekem ez elég volt ahhoz, hogy pisztolyt ragadjak.

- SASUKE! - kiáltott rám állatias hangon Naruto. Testéből vörös aura szabadult fel, ami beborította lassacskán egész alakját. Barátom kezdte elveszíteni a józan eszét.

- Sakura menj ki a szobából! - utasítottam a távozásra, hisz Naruto ilyenkor kiszámíthatatlanná válik és nem akartam, hogy bármi baja essen.

A rózsaszín hajú nemhogy kiment volna, hanem elsétált Naruto mellett, aki vicsorgott rá és ugrásra kész fenevadként követte a lépteit. Megtagadta a parancsomat, ami kissé felbőszített. Sakura épp mellém ért, és Naruto ezt a pillanatot választotta, hogy nekünk rontson. Szitkozódva megragadtam a derekát, amire ő kiütötte a fegyvert a kezemből, majd szabad karomat megragadva átdobott a válla felett és repülő testem pont eltalálta Narutot. Eltaláltunk az álló lámpát, mely csörömpölve tört ezernyi darabra, és csak a szemközti fal állított meg minket.

- Férfiak! - hallottam Sakura elégedetlen hangját, kezeit összepaskolta.

Naruto félrelökött, de elkaptam a bokájánál fogva és arccal a földre borult. Szék koppant, Naruto pedig a padlót kaparva akart közelebb jutni a lányhoz. Megállt a mozdulatában, ahogy a lányokra nézett.

- Beszélgessünk egy kicsit és hagyjuk, hogy ezek ketten lerendezzék dolgaikat - hallottam Sakura nyugodt hangját.

Felnéztem én is.

A Bűn városaМесто, где живут истории. Откройте их для себя