Sasuke:
" A kapcsolataimat addig tartom melegen, míg hasznom van belőle"
Hogy merészelt Naruto elárulni engem? Annyi szarság után, amin keresztül mentünk, ez a köszönet? Annyiszor kihúztam őt a pácból és most tőrt döfött a hátamba. Hatalmasat csalódtam benne, képes volt egy lángnyi szerelem miatt eldobni a sok éves....
Hogy is mondta Sakura?
Barátságunkat.
Sakura és Suigetsuék az egyetlenek akikben tényleg megbízhatok. Karin nem tudom melyikünk oldalára fog állni, habár a hűségét tekintve inkább hozzám fog pártolni, hisz ő sem csípte a Hyuugát.
Sakuráéknak hála sikerült szabad utat nyernem és rohannom az apám felé. Azonban nem sokat haladtam előre, hisz Naruto állta el utamat. Szemeim vörös izzását nem állta az Uzumaki, tekintetét a földön tartotta.
- Már a szemebe sem bírsz nézni. Egy ilyen lelkiismeretes árulótól nem is vártam kevesebbet - haragosan villámlottak égkék szemei felém.
Közvetlenül a szemembe nézett, a mentális védelme elég erős volt. Mutánsok ellen alapvetően nehéz illúziót használnom, de ha egy pillanatra sikerül áttörnöm a védelmén, akkor a csata az én javamra fog eldőlni.
- Az én helyemben ugyanígy cselekedtél volna -rótta fel felbőszülten.
Szemeim összeszűkültek erre a kijelentésére.
- Tévedsz. Én tudom mi a végső célom - Naruto egy pillanatra mögém nézett majd vissza rám. Ez a félrenézés pont elég volt ahhoz, hogy villámgyorsan közel hatoljak hozzá és gyomorszájba vágjam.
Vért köhögött fel.
- Szóval Fugaku megölését választanád Sakura élete helyett - törölte le a szája sarkából a vért.
Egy pillanatnyi habozás után válaszoltam.
- Igen! - válaszoltam az indulatoktól túlfűtve.
Ha nem ölöm meg Fugakut, akkor sohasem lehetünk szabadok.
- Értem... - szólalt meg egy vékony megtört hang méterekkel a hátam mögött.
A szívem kihagyott egy dobbanásnyit. Annyira Narutora koncentráltam, hogy a környezetemet teljesen figyelmen kívül hagytam.
Most Naruto használta ki a figyelmetlenségem.
- Nem is tudom melyikünk a nagyobb áruló kettőnk közül - köpött szembe az Uzumaki és erősen arcon vágott, úgy hogy Sakura lábai előtt végeztem.
A dühöm kétségbeesésbe fordult.
- Sakura én...
- Nincs min magyarázkodnod Sasuke. Téged csak a bosszú tart életben... soha nem is gondoltál arra, hogy mi ketten esetleg... - Sakura megacélozta a remegő hangját - Azok az édes szavak mind hazugságok voltak, nem igaz? El akartad nyerni a bizalmam, hogy hitet adtál ebben a reményvesztett világban és meg mint egy naív libaként követtelek téged - Sakura szúrós tekintettel nézett rám továbbra is, tekintete elvörösödött a visszafojtott könnyektől.
- Sakura nem érted! Ha nem ölöm meg Fugakut akkor mi sosem lehetünk szabadok!
- De ha választanod kellene, akkor magadat mentenéd, mintsem minket... - Sakura immáron már szánakozva nézett rám - Igaza volt - rázta meg hitetlenkedve a fejét egy halk kacaj kíséretében.
Mégis kinek volt igaza? Nem értettem.
- Menj és teljesítsd be a bosszúd! – felelte acélkeményen, smaragdjai szikráztak – Én lefoglalom Narutot.
ČTEŠ
A Bűn városa
FanfikceKonoha mélyén egy sötét titok rejlik. A bűzös csatornafedők alatt nemcsak szennyvíz folyik, hanem egy komplett város húzódik a patkányürülékes alagutak alatt. A Bűn városaként elhíresült városban mindennapos tevékenységnek számít a gyilkolás, az erő...