62. fejezet

106 13 6
                                    

Suigetsu:

A nyitott ablakon keresztül rontottam be, de senki sem volt a helyiségben. Dulakodás nyomai szintén nem voltak felfedezhetőek, ezért kirontottam a folyosóra, ahol csak egy összetört váza és egy felborított asztal volt.
A padlón karcolás nyomait láttam meg, ami a lift irányába vezetett. Mintha valami nehezet vonszoltak volna felé. 

Puszta kézzel szétfeszítettem a lift ajtaját és leugrottam az aknáig. A lift teteje besüppedt alattam és riadt nyöszörgést hallottam meg bentről. Nem sokat kínlódtam a bejutással, gyorsan eltávolítottam a lift tetejét is és beugrottam a liftbe. Karin volt egy székhez láncolva ernyedten.

Azonnal kiszabadítottam az egyetlenem. Egész pontosan másfél perc múlva tudott Karin újra rendesen artikuláltan beszélni.

- Hinata és Naruto elárult minket! - ejtette ki kínkeservesen - A Hyuugák akarják Fugakut megölni még Sasuke előtt! Muszáj lesz értesítened erről Sasukét!

Ránéztem Karinra, de nem volt még olyan állapotban, hogy velem tudjon jönni. Az idő pedig vészesen ketyegett.

- Ne aggódj miattam, menj nélkülem!

- És veled mi lesz? - Karin felállt, de csak segítséggel tudott talpon maradni.

- Én pedig kezdek valamit a hülye bátyámmal. Nem akarom a családom Sasuke haragjának kitenni! - nézett elszántan előre a kijárat felé.

Ettől az ötletétől én sem lettem nyugodtabb, de én is hasonlóképp tennék az ő helyében.

- Hinatába bombát ültettek, lehetőleg kerüld el jó messziről! - adta még az utolsó jó tanácsot, mielőtt elrohantam volna az első működő csapig. 

Az én különleges képességem az, hogy a testem képes úgy viselkedni mint a víz. Át tudok változni egy tócsa vízzé vagy a csatornarendszeren keresztül vándorolni az egész városban. Az utóbbit fogom kihasználni. Elég sokat kóboroltam egyedül a város alatt, mikor magányra vágytam. Az elmúlt években nem sok új útvonal létesült, így szerencsére gyorsan átfolytam az Uchiha klán búvóhelyére.

Sasuke elég pontos leírást adott, hogy melyik részben is lesznek, így gyorsan megtaláltam a keresett lakosztályt. A csapból meghallottam Sakura hangját kintről, így megkezdtem a műveletet. Először cseppenként majd lassan kifolyva raktam össze magam.

Kinyílt a fürdő ajtaja.

Sakura úgy nézett rám mintha szellemet látna, majd az ajtón túlra vágta magát, miközben hangosan káromkodott. Sasuke azon nyomban megjelent és elégedetlenül forgatta szemeit. Egy törülközőt vágott hozzám.

- Takard már el magad!

El is felejtettem, hogy képességem egyetlen hátránya az, hogy amint újra összerakom magam a ruháim nem jönnek velem együtt.

- Bocsi! - tekertem közben magam köré a törülközőt - Vészhelyzet van! - és gyorsan elhadartam a tényeket.

Sasuke agyára mintha vörös köd szállt volna, a higgadtsága egy csapásra elpárolgott. Naruto árulása teljesen eszét vette.

- Nyugodj le Sasuke, a terv még... - próbálta csitítani Sakura, de nem járt sikerrel.

- Változik a terv! - felelte hidegen.

Addigra Sasuke már kirobbantotta a falat és rohant a csatatér felé. Sasuke ritkán veszítette el a hidegvérét, de ha az évek óta dédelgetett bosszúja forgott kockán, akkor képes volt átgondolás nélkül cselekedni.

A Bűn városaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin