Fiziksel Cevher Pekiştirilmiş Ekipman Setleri (4)

320 54 2
                                    

Huyan Aobo'nın sözlerini duyduktan sonra Zhou Weiqing'in ağzı kulaklarına varmıştı ve yüreği ateşli bir tutkuyla doldu. Fiziksel Cevher Pekiştirme Ekipmanını ilk duyduğunda Shangguan Bing'er 'e kıymetli hayatını korumak için yüksek savunma gücü sağlayacak bir zırh istediğini zaten söylemişti. Bu Pekiştirme Ekipmanı Takımı tam istediği şey değil miydi? Bu onun için eşsiz bir fırsat değil miydi? Nasıl olurda aşırı derecede heyecanlanmazdı? Huyan Aobo'ün kelimelerini duyduğu gibi kafasını aşağı yukarı hızlıca salladı ve anlaşmayı onayladı.

Söylediklerinden sonra Huyan Aobo'ın gözleri gururla dolmuştu.

"Eğer bir gün benim öğrencim 10 parça içeren Tanrı Alemindeki bir Pekiştirme Ekipman Takımına sahip olursa gözüm kesinlikle arkada kalmaz ve hayatım verimsiz geçmemiş olur. Küçük Şişman, Pekiştirme Ekipman Parşömenleriyle ilgili düşünmene gerek yok. Sen sadece sıkıca çalışmalı ve en iyi performansını dışarı vurmalısın. Önümüzdeki 2 yıl senin için özellikle önemli ve dikkatini Pekiştirme Ekipman Parşömeni yaratmak için harcayamayacağından çalışmana 4 elle sarılarak bütün eforunu harcamalısın, anladın mı?"

Zhou Weiqing oldukça ciddi ve yüzünde yiğitçe bir bakışla "Usta, için rahat olarak bekleyebilirsin ki zaten sen benden istemesen bile ben aşırı derecede çok çalışacağım.". Hayatını koruyacak olan heybetli Pekiştirme Ekipman Takımı uğrunda o kesinlikle çok çalışacaktı.

İnsanlar hayatta oldukları sürede ancak kendilerini geliştirip ileriye gitmeye çalışırlarsa kendilerini boş ve kaybolmuş hissetmezler. Hırsa sahip olmak ve çalışmaktan zevk almak için kesinlikle bu uğurda bir amaç gerekir ve Zhou Weiqing'in durumu da tam olarak buydu. İşleri en kolay yoldan yapmayı tercih eden zeki bir insan olsa da o kesinlikle tembel biri değildi. Özellikle Cennetsel Cevher Ustalığı kapıları ona açıldığından beri onu yepyeni gizemli bir dünyaya getirmişti ki bu da onu güçlü ve kudretli bir insan olmayı aşırı derecede isteyen biri haline getirmişti.

Huyan Aobo odanın gümüş ışık korumasını dağıttı, aynı zamanda Feng Yu Pekiştirme Ekipman Takımını geri çekti ve hafifçe gülerek:

"Beklerken Pekiştirme Ekipmanını çalıştığın odada kendini gelişimine devam edebilirsin. Bir hizmetli sana yiyecek ve içecek getirecek ayrıca lavabo odanın güney kısmında. Küçük kız Ekipman Pekiştirmesini tamamladığında ikiniz birlikte ayrılabilirsiniz. Eğer ondan önce herhangi bir sebepten dışarı çıkman gerekirse, önce bana ya da ustana haber ver."

"Çok teşekkürler kıdemli Feng Yu. Usta, ilk ben çıkıyorum o zaman."

Bu cümleleri söylediği gibi Zhou Weiqing arkasını döndü ve odanın çıkışına doğru yöneldi, kapıya vardığında bir anlığına duraksadı, kafasını çevirip Huyan Aobo'ya doğru gülümsedi.

"Usta, bence cidden kilo vermelisiniz."

Bu lafını bitirdiği gibi Huyan Aobonun tepkisini beklemeden oradan hızlıca uzaklaştı.

Huyan Aobo göbeğine doğru bakarken Feng Yu kendini tutamadı ve bir kahkaha patlattı.

Huyan Aobo çaresizce başını salladı,

"Bu eğlenceli küçük velet, er ya da geç beni sinirden çıldırtacak."

Feng Yu gülümseyerek:

"Böyle bir kişiliği olması güzel değil mi? Şanslısın ki bu çocuk Cennetsel Yay İmparatorluğunda doğmuş. Eğer Fei Li İmparatorluğunda doğsa nasıl onun gibi bir öğrenciye sahip olurdun?"

Huyan Aobo gülümseyerek:

" Ne derler bilirsin 'Şanslı olan bir insanın endişelenmesine gerek yoktur.'. Başarılarımın limite ulaştığını ve daha fazla artmayacağını düşünürdüm, cennetin bana böylesine büyük bir hediye yollayacağını nerden bilebilirdim? Yaşlı adam Feng Yu, benim değerli çırağımı ne zaman Yetenek Depolamaya götürmeyi düşünüyorsun?"

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin