Zhou Weiqing koltuğuna döndüğünde, Xiao Shi de diğer öğretmenlerle birlikte uzaklaşmıştı. Çevredeki öğrencilerin bakışlarında aşağılama, saygı, korku ve hayranlık karışımları vardı. Zhou Weiqing bu karmaşık ifadeleri yok saydı ve şöyle dedi: "Sınıf temsilcisi olmak istiyorum. İtirazı olan var mı? Sözlerimde ciddiydim, önümüzdeki dört yılda, mezun olana dek sınıftaki herkesin Birleştirilmiş Ekipman ve Yetenek Depolama ihtiyaçlarını karşılayacağım. Mmmnn... benden daha çok yardım almak için, yetişim konusunda sıkı çalışmalı ve mezun olmadan Cevher setlerinizi arttırmalısınız. Sizden başka talebim yok...dört yıl sonra kendi yollarımıza ayrılacağız."Birinci sınıf halk öğrencilerinin bir kısmının kafaları hala sabahki olaylar yüzünden karışık haldeydi. Son sınıf öğrencisi Ding Chen'in ciddi yaralanışı... her şey böyle kolayca sonlanmış mıydı gerçekten? Akademinin başka bir cezası olmayacak mıydı? Bu öğrencilerin daha akıllı olanları, Zhou Weiqing'in nasıl bir zekaya sahip olduğunu anlamışlardı. Bu herif deli olabilirdi, ancak kendine has bir mantığı vardı ve aptal değildi. Bunu yapma sebebi ne olursa olsun, onlara bir zararı yoktu sonuçta.
Bu şartlar altında kim onun temsilci olmasına karşı çıkardı ki?
Ne yazık ki, o anda tüm beklentileri yıkacak bir şekilde, uyumsuz bir ses duyuldu. "Sınıf temsilcisi olmak için... benim iznimi aldın mı?"
Ses yumuşak ve alımlıydı, tamamen baştan çıkarıcı bir tonu vardı ve herkesin bakışları bilinçsizce sesin sahibine kaydı.
Zhou Weiqing salona girdiğinden beri olayların kendi kontrolü dahilinde olduğunu hissediyordu. Ancak şimdi sesin sahibine baktığında, aniden çirkin bir ifadeye büründü.
Orada duran kişi, tatlı yüzünde ve güzel bedeninde dünkü yaralanmalardan hiçbir iz taşımayan Ming Hua'ydı. Çok iyi görünüyordu, hafifçe kızarmıştı ve sevimli gözlerini birinci sınıf öğrencilerine bakarak yuvarlıyordu. Ancak Zhou Weiqing'in ifadesini değiştiren şey bu değildi. Esas sebep kızın görünüşüydü - çünkü öğretmenlere ait olan siyah cüppeyi giyiyordu. Ve gözlerinde Zhou Weiqing'e yönelik bir alay vardı.
"Ohhh? Dilini arı mı soktu sevgili Birleştirilmiş Ekipman Ustam? Sınıf temsilcisi olmak istemiyor muydun?"
Zhou Weiqing acı bir gülüşle sordu: "... Acaba... Bizim sınıf öğretmenimiz falan olabilir misin?"
Ming Hua gülümseyerek yanıtladı: "Üzgünüm, yalnızca tesadüf. Bir anda sizin öğretmeniniz oluverdim. Merhaba öğrencilerim, benim adım Ming Hua ve şu andan sonra sizin öğretmeniniz olacağım. Umarım hepiniz iyi bir eğitim alır, tüm askeri bilgilere kavuşur ve mükemmel liderler veya generaller olursunuz."
Zhou Weiqing, Ming Hua'yı siyah öğretmen cüppesi içinde gördüğünde, kalbinde bir batma hissetti. Ne kadar akıllı ve kurnaz olursa olsun, Ming Hua kadar genç birinin öğrenci değil de öğretmen olmasını beklememişti! Üstelik kendi sınıfının öğretmeniydi! Onunla günleri nasıl geçecekti? Daha geçen gün onu neredeyse ölümüne dövmüştü...
Zhou Weiqing'in çenesini kapatıp sessizce oturmaktan başka şansı yoktu, beyni deli gibi çalışsa da şimdilik başka bir çözüm bulamamıştı.
Ancak Ming Hua, büyük bir şaşkınlık yarattı. Tüm birinci sınıfların dikkatini çektikten sonra gülümseyerek konuşmaya devam etti: "Az önce öğrencimiz Zhou Weiqing'in performasını gördüm. Sözlerinin doğru olduğunu düşünüyorum. Bir insan olarak, en önemli şey omurgalı olmak, ayakta durabilmektir. Hareketleri doğru olsa da olmasa da, en azından sınıfımıza birlik getirdi ve sizleri yakınlaştırdı. Bu nedenle, ona geçici bir temsilcilik görevi vermenin çok kötü olmayacağı kanaatindeyim. Tabii ki açılış töreninden sonra, esas pozisyon için düzgün bir oylama yaparız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
FantasíaHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...