Uzaysal Nitelikli Kral Aşaması Cennetsel Canavar (1)

280 54 0
                                    

Kendisi gibi kan ve kirle kaplı küçük beyaz kaplanı taşıyan Zhou Weiqing, çırılçıplak şekilde temiz kıyafetler aramaya gitti. Sonuçta evdeki diğer üyeler de erkekti ve görülmekten utanmıyordu. Dahası, bu karakterle, bir kadın tarafından görülse bile, bizim kerata umursar mıydı ki? Görülmek için bilerek böyle bir şey yapmayacağını kim bilebilirdi!?

Büyük bir küveti suyla dolduran Zhou Weiqing, Şişman Kediyi de beraberinde tutarak küvete atladı. Zavallı küçük Şişman Kedinin kafasını havada tutabilmek için suda çırpınmaktan başka şansı kalmamıştı.

Zhou Weiqing içten bir kahkaha atarak kaplanın matlaşmış ve pislenmiş tüylerini temizlemeye başladı ve hafifçe konuştu: "Şişman Kedi, ne olursa olsun sen bir dişisin... Bu da *Yuanyang Banyosu sayılır mı? Heh heh heh heh."

Bu sözleri duyan Şişman Kedi, onun kafasını duvara yapıştırma dürtüsü hissetti ve patileriyle sevimli bir mücadele verdi. Ama Zhou Weiqing kahkahalar atarak onu temizlemeye devam etti, bitirdikten sonra da kaplanı kenara koydu ve kendisini temizleme aşamasına geçti.

Zhou Weiqing'in sinirleri gerçekten normal insanlardan farklıydı. Bir önceki gece yaşadığı dehşet verici tecrübeden sonra, güzel bir banyo yapıp rahatlayabiliyordu. Neredeyse dünkü acılarını tamamen geçiştirmişti, yaralar iyileştiği anda anılarını silen bir karakterdi. Gerçekten de Ölümsüz İlahi Tekniği delirmeden ilerletebilme imkânı sağlayan bir karaktere sahipti.

Ölümsüz İlahi Tekniğin yaratıcısı, hayallerin ötesinde bir yeteneğe sahipti ve güçlü bir dahiydi. Bu yeteneğin onu öldürmesinin sebebi bedeninin acıları kaldıramaması değildi, ruhunun giderek artan bu acılara katlanamaz hale gelişiydi. Sonuçta, Qi Hai Ölüm Akapunktur Noktasını açmaya çalışırken ızdırabında meydana gelen büyük artış yüzünden ölmüştü.

Zhou Weiqing, yıkandıktan ve temiz kıyafetler giydikten sonra bol miktarda yemek yiyip karnını doyurdu. Doymuş bir şekilde arkasına yaslandığında, tüm ruhunun ve enerjisinin yenilendiğini, son ayların bitkinliğinin çoktan süpürülüp gittiğini hissediyordu.

"Küçük Wei, biraz buraya gel lütfen." Yemeğini bitirdikten sonra, Huyan Aobo'nun sesi duyuldu.

Huyan Aobo ve Feng Yu uykusuz bir gece geçirmişti ve Zhou Weiqing uyandığından beri tetiktelerdi. Ancak şu ana kadar onu rahatsız etmemişlerdi ve şimdiki canlılığını görünce de diyecek bir şey bulamıyorlardı. Böylesi ciddi bir durum yaşayıp çigong sapmasına giren birinin, bunca ızdıraptan sonra hiçbir şey olmamış gibi dolanabilmesini akılları almıyordu.

"Öğretmenim, dün gece son parşömeni bitirdim!" Zhou Weiqing heyecanlı bir şekilde Huyan Aobo'nun odasına koştu, dün gece Ölümsüz İlahi Teknik yüzünden yaşadığı ızdıraptan bahsetmeyecekti.

Huyan Aobo ve Feng Yu, kaygılı bir şekilde Zhou Weiqing'in kollarındaki küçük beyaz kaplana bakıyordu. Onlar da dün olanlar hakkında konuşmak istemiyorlardı ve Zhou Weiqing konuyu açmadıkça hiç yaşanmamış gibi yapmaktan memnun kalırlardı.

Huyan Aobo gülümseyerek cevap verdi: "Çok iyi, çok iyi. Yalnızca birkaç ayda, Birleştirilmiş Ekipman Ustaları kurumumuzun en zor aşamasını tamamladın. Neredeyse Fei Li Şehrine gitme zamanın geldi, artık toparlanmalı ve mümkün olduğunca erken yola çıkmalısın."

Huyan Aobo'nun sözlerini duyan Zhou Weiqing'in heyecanlı bakışı bozuldu. Şişman Kediyi kibarca yere koydu ve Huyan Aobo ile Feng Yu'nun önünde 3 kez eğildi.

Huyan Aobo onu durdurmadı, gözleri gurur ve neşeyle doluydu. Böylesine başarılı bir öğrenciye sahip olmak her öğretmen için hislerin en coşkulusunu yaşatırdı, kendisi de şu anda böyle hissediyordu.

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin