Beklenildiği gibi, gizli bir kozu vardı. Hala havada olan Zhou Weiqing, gülümsedi. Az önce Mutlak Gecikme okunu attığında, sol ayağıyla yayını desteklemiş ve atışı sol eliyle yapmıştı. Lin TianAo, Yun Li'nin saldırısını durdurduğunda ise, Zhou Weiqing'in ellerinde parlak altın-siyah ışıklar eşliğinde Efsanevi Çekiçler belirdi.
Lin TianAo'nun perspektifine göre, Zhou Weiqing ve Yun Li'nin kombinasyonunda, Zhou Weiqing kontrol yetenekleri kullanacak, esas saldırıyı ise Yun Li yapacaktı.
Bu yüzden Yun Li'nin saldırısını engelledikten sonra, ciddi bir şekilde yaralansa bile, kendi kendine çok mutlu olmuştu, çünkü iddiayı çoktan kazandığını düşünüyordu. Ona göre Zhou Weiqing de birkaç yeteneğini kullanmıştı ve artık seçeneği tükenmiş olmalıydı. Dolayısıyla kalkanı görüşünü kapatırken, dikkati de Yun Li'ye yönelikken, ortaya çıkan iki çekici fark etmedi.
Lin TianAo bir şeylerin ters gittiğini fark ettiğindeyse artık çok geçti ve tepki veremedi. Cennetsel Yıldırım şoku son saniyesindeydi ve hala Depolanmış Yeteneklerini kullanamıyordu. Cehennem Laneti hala aktifti; Asılsız Kalkan bir kez kullanılmıştı, Mutlak Gecikme ise daha 2. Saniyesindeydi. Hiç şüphe yok ki, Lin TianAo en zayıf anını yaşıyordu ve hepsi Zhou Weiqing'in ayrıntılı planının bir sonucuydu.
Sahiden de Yun Li saldırısını yapmadan önce, Zhou Weiqing, Lin TianAo'nun sakladığı bir kozu daha olduğunu düşünüyordu. Bu yüzden Yun Li'yi kullanmış ve o son kozu çıkartmıştı, son saldırıyı yapmak ise kendisine kalacaktı - bir Zong Aşaması Cennetsel Cevher Ustasına bile zarar veren o son saldırıyı.
Kasırga Saldırısı, Zhou Weiqing'in bedenini sarmalayarak gücünü arttırdı. İkiz çekiçler çoktan ortaya çıkmıştı, Gümüş İmparatorun Uzaysal Yırtığı(iki yetenekli kombinasyon) da çekiçlerde uygulanmıştı. Zhou Weiqing'in güçlendirmeleri ve destek yetenekleri Yun Li'ninkinin çok ötesindeydi.
*BBOOOOM*
Tüm yeraltı arenası sarsıldı, hatta tüm Ticaret Merkezinin bile iki çekicin darbesi sonrasında sarsıldığı söylenebilirdi.
Zhou Weiqing'in saldırısının hedefi ise Lin TianAo'nun kendisi değildi. Bu kadar güçlendirme ve desteğe rağmen bile, Lin TianAo'nun ağır kalkanını aşabileceğinden emin değildi. Sonuçta bu 5-Cevherli Birleşim Seti Ekipmanı fazla güçlüydü. Madem kalkanı kıramıyordu, o zaman o da yeri kırardı! Titanyum kaplamayla yapılan yeri! Böylece, Gümüş İmparator Uzaysal Yırtığı ve Kasırga Saldırısıyla güçlenen İkiz Çekiçler, zemine vahşi bir şekilde çarpmıştı. Bu sefer sırtı duvara çarpan kişi, Zhou Weiqing'in takımından biri olmadı, Lin TianAo oldu. Bir sürü güçlü yeteneği vardı, ancak iddia kısıtlaması yüzünden onları kullanamıyordu, ayrıca Zhou Weiqing'in kontrol yetenekleri yüzünden de kısıtlanmıştı. Doğal olarak böyle yoğun bir çarpma sonrasında yerin titreşimi yüzünden dengesini koruyamamış ve devasa, dehşete düşürücü bir şok dalgasıyla birlikte duvara kadar havalanarak garip bir şekilde yere çakılmıştı. Odada yankılanan sesler adeta binlerce arının vızıldaması gibiydi, sonuç olarak tüm oda harabeye dönmüştü.
Doğal olarak zemin tamamen titanyum kaplamayla yapılmamıştı ve Zhou Weiqing titanyumu otuz santim kadar delmişti. Güçlendirilen Gümüş İmparator Uzaysal Yırtığı da 15 yarddan fazla derinliğe ulaşmış ve titanyumla birleşen kayayı parçalara ayırmıştı. Arena odasının merkezinde 3 metreden uzun bir çukur açılmış ve ortalık büyük bir zarar görmüştü.
Zhou Weiqing'in kendisi bile bu saldırının sonrasında sarsılmış, ancak çekiçlerin sahibi olarak şok dalgasından fazla etkilenmemeyi başarmıştı. Yine de, her şey durulduktan sonra bile, çok iyi durumda olduğu söylenemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
FantasyHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...