"Git kendi kafana dokun!" dedi Shangguan Bing'er sinirle. "Dün olanlara ne demeli? Hmph. Eğer o şeyi kesmeme izin verirsen, ödülünü alırsın."
Zhou Weiqing gönülsüzce bacaklarını kapattı ve birkaç adım geri çekilip korkmuş bir suratla konuştu: "Bing'er, böyle fevri olma! Senin gelecekteki mutluluğunun hatrına... Ödülü pas geçeceğim."
"Hmph, böyle davranmaya devam et." Shangguan Bing'er Zhou Weiqing'e bakarken hem sinir olmuş hem de eğlenmiş bir haldeydi ve aklından son günlerde yaşananlar geçince bakışları yumuşadı. Bir anda etrafını yeşil bir ışık sardı ve Zhou Weiqing kendisine hafifçe sarılan bir figürü hissetti. Daha tepki verme fırsatı olmadan başka bir yeşil ışık belirdi ve kayboldu, az önce çadırda biri olduğunun tek kanıtı çadırın girişinin sallanıyor olmasıydı.
"Haha... haha... " Zhou Weiqing ayakta dikilirken aptalca bir kahkaha attı ve gözlerini kucağında duran küçük beyaz kaplana indirip mutlu mutlu konuştu : "Bunu gördün mü! Bunu gördün mü?! Bana sarıldı, bana kendi isteğiyle sarıldı! Haha! Şeytan tüylü olmak çok iyi!"
Küçük beyaz kaplan gözlerini devirirken şöyle der gibiydi: Dön de kendine bir bak. Ardından sözlerini tamamen yok saydı ve kollarında iyice yayılarak uyumaya devam etti.
...
Göz açıp kapayana kadar 15 gün geçmişti. Kalise İmparatorluğundan gece saldırısı konusunda bir misilleme gelmedi, yalnızca iki tarafın klasik küçük savaşları devam etti.
Bu yarım ayda, Shangguan Bing'er yetişim için inzivaya çekildi. 3 öğün yemek dışında çadırından ayrılmadı. Zhou Weiqing de zamanının çoğunu çadırında eğitime harcadı; Cennetsel Enerjisinin yetişimi dışında Şeytani Değişim sırasındaki hislerini hatırlamaya ve Orman Kurtlarını nasıl öldürdüğünü, yeteneklerini nasıl geliştirebileceğini düşünmeye de oldukça zaman harcadı. Cennetsel Enerjisinin hızlanan yenilenme oranı sayesinde bazı basit becerileri tamamladı.
Zhou Weiqing için bu 15 gündeki en garip olay, küçük beyaz kaplanın inatla bir şey yemeyi reddediyor oluşuydu. Başta oldukça endişelenmişti ve onu yemesi için zorlamıştı, ama zaman geçtikçe, küçük kaplan hala aynı enerjide ve canlılıkta görünmeye, en ufak bir açlık belirtisi göstermemeye devam etti. Zhou Weiqing de genelde oldukça umursamaz biri olduğu için, bunu Cennetsel Canavar olmanın bir gücü olarak yorumlayıp üzerine düşünmeyi kesti.
---Gece---
"Küçük Wei, orda mısın?" Çadırın dışından Xiao Ru Se'nin tanıdık sesi duyuldu. Zhou Weiqing, 5 enerji anaforu sayesinde atmosferden sürekli enerji çekebildiği için, istdiği zaman yetişimini durdurabiliyordu, yetişim yaparken de hızını kendisi ayarlıyordu. Bu yüzden, oturması veya yatması bir değişiklik yaratmıyordu. Genellikle çoğu zamanını yatarak geçiriyor, sonrasında da uyuyakalıyordu.
Gelenin Xiao Ru Se olduğunu duyunca, yetişimi bıraktı ve seslendi : "Ru Se Büyük Kız Kardeş, burdayım, içeri gel."
Tamamen askeri teçhizatla donanmış Xiao Ru Se içeri girdiğinde, son derece cesur ve kabiliyetli görünüyordu. Bu son günlerde, Shangguan Bing'er ve Zhou Weiqing içlerine kapanıp yetişimle ilgilenirken, o da birlikleri eğitmekle, yeni gelenleri takımlara ve bölüklere dağıtmakla ilgileniyordu. Ve şimdi içeri adım attığında, Zhou Weiqing onun yetenekli bir askerin asaletine ve aurasına sahip olduğunu açıkça görebiliyordu.
"Aiii" Zhou Weiqing, Xiao Ru Se'nin göğüslük zırhına baktı ve hafifçe iç çekti.
Xiao Ru Se bu küçük keratanın ne düşündüğünü nasıl bilmezdi, tabii ki anladı ve sinirlendi. "Aptal Küçük Wei, neye bakıyorsun sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
FantasyHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...