"Kardeş Yu, beni bekle!" Difuya, Zhou Weiqing'in gidişini oldukça aptal bir şekilde izledikten sonra sonunda durumu idrak edebilmişti. Ve birkaç adım atarak Ming Yu'yu takip etti. "Kardeş Yu, onunla gerçekten hiçbir bağlantım yok."
Ming Yu hafif bir gülümseyişle pasif bir şekilde cevap verdi: "Difuya, benim öfkemi ve karakterimi biliyor olmalısın. İsmimin herhangi bir şekilde eş hırsızı olarak anılmasına izin veremem. Dahası, daima söylediğim şeylerin arkasında durmuşumdur. Bana yalan söylediğini görmezden geleceğim, ancak beni bir daha arama. Aksi takdirde ne olacağını biliyorsun." Bu sözleri söyledikten sonra arkasına bakmadan Yetenek Depolama Sarayına girdi ve Difuya'yı afallamış bir şekilde geride bıraktı.
Zhou Weiqing'in keyifli modu Difuya'yla karşılaştıktan sonra tamamen mahvolmuştu, Fei Li Şehrinin sokaklarında tek başına dolaşırken oldukça bıkkın ve rahatsızdı. Vaftiz babam, ahh vaftiz babam, senin yüzünü kara çıkarmak istemem ama Bing'er'le kıyaslayınca Difuya'yı kabul etmemin imkanı yok. Di Fengling'ten nişanı bozmayı istemesi nedeniyle kalbinde kalan suçluluk hissinin son parçaları da böylelikle silinmişti ve gururlu bir şekilde kafasını salladı. Soğuk bir humph sesi çıkararak kendi kendine mırıldandı: "Ona sinirlenmeye bile değmez!"
Bu arada, genç bir orta seviye Zun Aşaması Cennetsel Cevher Ustasıyla kapışmış olmak Zhou Weiqing'e kendi gücünün ciddi eksikliğini hissettirmişti. O Ming Yu'nun Cennetsel Enerjisi muhtemelen sekizinci seviye Cennetsel Shen Enerjisiydi ve Zhou Weiqing'ten çok daha güçlüydü. Eğer Zhou Weiqing'in fiziksel kuvveti olağandışı olmasaydı, muhtemelen o gençten güzel bir dayak yiyecekti.
Zhou Weiqing, olanlar hakkında derin derin düşünürken bir yandan da kalacak yer arıyordu. Önce Cennetsel Enerjisini doldurup ondan sonra da elindeki Efsanevi Set Parşömenini Birleştirmeye karar verdi. Yarın yeniden Yetenek Depolama Sarayına gidecekti; Ölümsüz İlahi Tekniğin hızlı iyileşme oranı sayesinde hiçbir sorun çıkmadan ikinci kez yetenek depolamaya teşebbüs edebilirdi.
...
----İki Gün Sonra----
Fei Li Şehrinin doğu kısmı en zengin kısım olarak bilinirdi ve bugün de özellikle kalabalık ve canlı görünüyordu. Özellikle de Yetenek Depolama Sarayına yakın olan akademi bölgesinde yoğun bir kalabalık vardı. Ana sebep, bugünün pek çok büyük akademinin yıllık kayıt günü oluşuydu.
Kayıt dönemi toplamda 3 günlüktü, her akademinin farklı bir kontenjanı ve gerekliliği vardı. Ancak Fei Li İmparatorluğunda tek bir kural vardı - sıradan halk veya soylu ayrımı yapılmaksızın kimse akademinin testinden geçmeden kayıt olamazdı.
Ülkenin bir düzineden fazla kıymetli akademisi vardı, en popüler üç akademinin isimleri ise şu şekildeydi: Fei Li İmparatorluk Ailesi Askeri Akademisi, Fei Li Cennetsel Cevher Ustalığı Akademisi ve Fei Li Saray Akademisi.
Bunların arasında, Fei Li Sarayı Akademisi, birçok üst düzey sivil yetkili yetiştirmesiyle ünlüydü. Bu akademi diğer tüm akademiler arasında en sıkı gerekliliklere sahip olandı, tüm öğrencileri Fei Li İmparatorluğu Vatandaşı olmalıydı, 3 gün içerisinde 9 sınav yapılıyordu ve hepsi de farklı yönleri ele alıyordu. Yalnızca kaymak tabaka kabul ediliyordu. Ayrıca tüm akademiler arasında en çok kayıt yapılan akademiydi, ancak giriş oranı yüzde birden azdı.
Fei Li İmparatorluğunun sivil yetkililerinden %80inden fazlası bu akademiden mezun olurdu; böylece akademinin ne kadar etkili olduğunu söyleyebilirdiniz.
Diğer taraftan, göreceli olarak 'en kolay' olan, yine de en az kayıt yapılan akademi Fei Li İmparatorluğu Cennetsel Cevher Ustalığı Akademisiydi. Yalnızca bir gerekliliği vardı - o da Cennetsel Cevher Ustası olmaktı; vatandaşlığın önemi yoktu. Ancak katılanlar eğer başka bir imparatorluğun vatandaşıysa, Fei Li İmparatorluğu'na bağlılık sözü vermeleri şartı aranıyordu. Akademide yalnızca 100 civarı mevcut öğrenci vardı ve genellikle her yıl 8-10 arası iyi olarak değerlendirilirdi. Cennetsel Cevher Ustalığı Akademisi, pek çok kuvvetli Cennetsel Cevher Ustasını sıfırdan yetiştirmekle ünlüydü. Sonuçta, akademinin öğrencileri, öğrencilik süreleri boyunca Yetenek Depolama Sarayına giderek ücretsiz bir şekilde Yetenek Depolayabiliyorlardı. Böyle kıymetli bir fayda bile, pek çok genç Cennetsel Cevher Ustasının ilgisini çekmek için tek başına yeterli oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
FantastikHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...