Kırmızı cüppeli adamın sesi oldukça garipti, insanımsı değildi, alçaktı, derindi, hatta rahatsız edici ve çarpık bir his doğuruyordu. Zhou Weiqing, bir süre dinledikten sonra, bunun da maskeyle birlikte kimlik gizlemek adına kasıtlı yapıldığını fark etti. Bu kişinin arena dışında başka bir kimliği olduğu belliydi, yoksa burada kendisini gizlemek için bunca çabaya girmezdi. Zhou Weiqing'in bu Yeraltı Arenası hakkındaki merakı iyice kabarmaya başlamıştı.
Tabii ki meraklı olmak bir şeydi, gerçekten araştırmak başka bir şey. Zhou Weiqing, bir Yüksek Seviye Zong Aşaması Cennetsel Cevher Ustasının işini bitiren bir yeri öylece araştıracak kadar aptal biri değildi. Onun için en önemli şey girdiği iddiayı başarıyla tamamlamaktı.
Yun Li'yi yenip kendisine bir Birleştirilmiş Ekipman Ustası Takipçi bulduktan sonra bu dövüşü kaybederse, uğruna çalıştığı her şeyi, hatta beraberinde kendi özgürlüğünü de yitirecekti.
"Evet bir kontrat imzalamak istiyoruz..." dedi Lin TianAo ciddi bir şekilde.
"Peki, lütfen imzalayın..." Kırmızı cüppeli adam bu sözler eşliğinde, beyaz bir kağıt parçası uzatıp önündeki masaya koydu. Lin TianAo ilerledi ve hızlıca anlaştıkları koşulları kağıda yazdı. Zhou Weiqing, Yun Li ve Lin TianAo incelemelerini tamamladıktan sonra sırayla kağıdı imzaladılar.
Kırmızı cüppeli adam da bu süreci izledikten sonra konuştu: "O zaman başlayabilirsiniz."
Zhou Weiqing, ancak o zaman arenayı incelemeyi akıl etti.
Arena aslında büyük bir odaydı, her yönden iyice aydınlatılmış olsa da, görünürde herhangi bir ışık kaynağı yoktu. Yerde ve odanın etrafında yüksek miktarda kan izleri görünüyordu. Ayrıca duvarların ve zeminin hafif metalik bir ışıltısı vardı.
Dairesel oda yaklaşık 30 metre çaptaydı, bir dövüş arenası için oldukça büyük olarak değerlendirilebilirdi.
Lin TianAo, odanın merkezine yürüdüğünde tüm aurası değişti. Odayla tamamen bütünleşmiş gibiydi, bir erkek değil de bir heykeldi sanki. Gözlerinde de büyüyen bir parıltı taşıyordu.
"Hadi." Lin TianAo ikiliye işaret etti, tişörtünün altındaki abartılı kasları ve saf gücü nefes kesiciydi.
Yun Li, Zhou Weiqing'e gözlerinde soru işaretleriyle bakıyordu. Zhou Weiqing, bir kaşını kaldırarak konuştu: "Önce sen onun defansını kontrol et."
Kırmızı cüppeli adam ciddi bir sesle bir kez daha konuştu: "Saldırıya başladığınız anda iddia süresi de başlatılacak. Tek bir tütsünün yanışı sona erene dek mücadele etme hakkınız var." Bunu söylediği anda ellerinde bir tütsü belirdi.
Yun Li derin bir nefes alarak bir adım ilerledi, bileklerindeki Cennetsel Cevherler parlıyordu. Altın-yeşil Kedigözü ve Ejdertaşı yeşimi kendi renklerini saçmaktayken, sağ ayağıyla yere vurarak tüm bedeniyle yaydan fırlamış bir ok gibi ileriye atıldı. Havayı delip geçişiyle Lin TianAo'ya doğru ilerlerken tiz bir ses duyulmuştu.
"Haaaiiii...." Lin TianAo hafifçe bağırarak sol elini kaldırdı, beş Sarı Yeşim Fiziksel Cevheri parlıyordu. Sarı Yeşim dayanıklılığı ya da defansı ifade ederdi ve bu Cevherlerden ilki ani bir ışıkla birlikte bir ekipman parçası şekli aldı.
Bu ekipman parçası, Zhou Weiqing'in hep istediği bir şeydi - bir kalkan. Lin TianAo'nun kalkanının yuvarlak bir şekli vardı, yaklaşık 1 fit ve 5 inç çaptaydı. Herhangi bir dizayn taşımıyordu, yalnızca ortasında tek bir soket görünüyordu.
Yun Li'nin Fiziksel Cevheri Çeviklik temelli Ejdertaşı Yeşimiydi ve Yun Li, bir ışıkla birlikte Lin TianAo'nun önünde belirdi. İlk Kedigözü Cevherindeki parıldamayla birlikte, sağ yumruğunu bir ayak kalınlığında gri bir ışık sardı. Hızının avantajıyla, tam Lin TianAo'ya ulaşmak üzereyken ortadan kayboldu ve bir an sonra Lin TianAo'nun arkasında belirerek yumruğunu geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HJC~1.kitap
FantasyHeavenly Jewel Change adlı Novelin 1. Kitabıdır . TANITIM.. Güç cevheri veya Elementsel cevheri olmadan göksel yay imparatorluğunda doğan Zhou Wei Qing, çöp olarak görülüyordu. İmparatorluğun göksel cevher ustası olan general Zhou'nun oğludur. Başka...