Fei Li Tanrı General (2)

260 50 0
                                    

Zhou Weiqing kafasını kaldırırken kaşları da istemsizce kalktı. Genç biri, öğretmene doğru yürümüş ve Zhou Weiqing'in kağıdını almıştı. Bu genç, iki gün önce tanıştığı, Difuya'yla birlikte olan Ming Yu'dan başkası değildi.

Hala siyahlar içindeydi ve yüzü, Zhou Weiqing'e baktığında onu tanımıyormuşçasına ifadesizdi.

Zhou Weiqing kendi kendine, "Bu adam Fei Li İmparatorluk Ailesi Askeri Akademisinde bir öğretmen mi?" diye düşündü. "Eğer öyleyse bugün sınavda başım belada olabilir." Dahası, Ming Yu kağıdı ondan alırken, koltuğundan vazgeçerek ayakta bekleyen öğretmenin yüzündeki saygıyı fark etmişti.

Bu sırada Shangguan Bing'er de sınavını tamamlamış ve Zhou Weiqing'in yanına doğru ilerlemeye başlamıştı. Biraz önce, öğretmenin bağırışlarını duymuştu ve bu yüzden Zhou Weiqing'e yönelen bakışları endişeliydi.

Ming Yu ise oturup dikkatli bir şekilde kağıdı okuyordu ve nihayet başını Zhou Weiqing'e bir kez daha bakmak için kaldırdığında, yüzündeki ifadeden çok şaşırdığı belliydi.

"İyi ... iyi ... çok iyi." Ming Yu, Zhou Weiqing'e doğru başını salladı: "Bu bütün gün gördüğüm en iyi cevaptı. Hala biraz naif ve pek ayrıntılı değil, yine de okula kayıt yaptırmaya gelen biri için mükemmel. Öğretmen Ao Le, bana göre bu çaylağın tam not alması gerekiyor. "

"Ne? Tam not mu?" Öğretmenin yüzü bir anda kırmızıya döndü. "Bay Ming Yu, bu doğru olmamalı. Bu öğrencinin cevabı çok absürt. Resmen sivilleri öldürmek istemiş! Dahası, sonlara doğru daha da saçmalamış. Yalnız başına düşman kampına saldırmak ne kadar aptalca bir fikir. Bu cevapla, bırakın tam not almayı, sınavı bile geçememeli." Ming Yu'ya doğru kuşkulu bir bakış attı. Eğer önünde bulunan kişi Ming Yu olmasaydı, onu adam kayırmayla suçlardı.

Ming Yu yavaşça şunları söyledi: "Öğretmen Ao Le, daima her türlü askeri bilgiyi araştırıyor olsan da hiç gerçek bir savaş alanında bulunmadın. Sonuçta savaş, kan ve hayat tarafından dövülmüştür. Bu çaylağın cevabı gerçekten de en iyi cevap. Diğerlerini etkilememek için daha fazla açıklama yapmayacağım. Sınav bittikten sonra size bir açıklama yapacağım. Ancak, bu cevapla ilgili olarak, ona tam puan verme konusundaki sözlerimi tekrarlıyorum. Düşmana gizlice bir saldırı başlatmanın aptalca olduğu düşüncenize gelince, ya o kişi güçlü bir Cennetsel Cevher Ustası ise? Hala bunu saf ve aptal bir fikir olarak düşünüyor musunuz? "

Bunu söyledikten sonra, öğretmenin yanındaki kırmızı kalemi aldı ve kağıda büyük, kırmızı bir 100 yazdı.

"Bekle, sen kimsin? Sen sınav görevlisi değilsin, nasıl yazdıklarımı düzeltebilirsin."

Zhou Weiqing nişanlısıyla birlikte olan bu adama karşı hiçbir minnettarlık veya olumlu his duymamıştı.

Zhou Weiqing'in gözlerindeki açık düşmanlığa bakan öğretmen Ao Le, sonunda Ming Yu'nun bu küçük herifle bağlantılı olmadığına ikna oldu. Sonuçta, daha önce hiç kimsenin, Fei Li Askeri Akademisindeki Akademi Ustalarının dahi, Ming Yu'ya bu şekilde alenen karşı çıktığını görmemişti. Ve sormadan edemedi: "Fei Li İmparatorluk Ailesi Askeri Akademisinde okumak için kayıt oldunuz, ancak Fei Li Tanrı General, Ming Yu'yu tanımıyor musunuz?!"

Zhou Weiqing Shangguan Bing'er'e doğru dönerek sordu: "Fei Li Tanrı General mi? Ünlü mü ki?"

Shangguan Bing'er tamamen aptallaşmış bir şekilde Ming Yu'ya bakarken gözleri saygı ve hayranlık doluydu. Bunu duyan diğer öğrenci adayları da şok ve mutluluk içerisinde kafalarını kaldırdı, hatta bazıları tiz sesler çıkarmayı ihmal etmedi. Ancak sorumlu öğretmenlerden gelen birkaç azarlamadan sonra sınavlarına geri dönebildiler, tabi arada bir kafalarını kaldırıp ona bakmayı sürdürerek.

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin