Amiral Zhou Geliyor (3)

321 56 2
                                    

Normalde, babası ona vurduğunda karşı koymazdı. Sonuçta, bir babanın oğluna vurması evrensel olarak kabul edilebilir bir olaydı. Ama bu sefer, bir yanlış anlaşılma olduğu için, o kadar ahmakça davranmayacaktı.

"Kaçmaya cüret mi ediyorsun? Ehh?" Amiral Zhou'nun öfkesi artmış olsa da oğlunun kaçış hızı onu şaşırtmıştı. İçinden şöyle düşündü: Acaba, bu küçük piç gerçeği söylüyor olabilir mi?

"Baba, sen Orta level bir Zong Ustasısın, bana bir Alexandrite Kedigözü Cevherini tanımayacağını söyleme!" Zhou Weiqing kızgınlıkla bağırmıştı. Bunu yaparken de sağ elini kaldırdı ve Cennetsel Enerjisini hareket ettirerek, buzlu bir sis eşliğinde Derebeyi Yayını oluşturdu. Hareketler sözlerden iyi etki ederdi ve boşa harcayacak vakti yoktu; Fiziksel Cevher Birleştirme Ekipmanı onun yerine olanları açıklardı.

Derebeyi Yayı belirdiği anda, çadırın içini etkileyici bir aura doldurdu, Kuvvet Fiziksel Cevheri anında Amiral Zhou'nun dikkatini çekti.

Amiral Zhou oğlunun ellerindeki Derebeyi Yayına boş boş bakıyordu, bir sonraki hareketi o kadar garipti ki Zhou Weiqing ve Xiao Ru Se gülseler mi ağlasalar mı bilemediler. Kafası karışan Amiral ellerini kaldırmış ve gözlerini ovalamıştı.

"Fiziksel Cevher Birleştirilmiş Ekipmanı mı?"

Zhou Weiqing babasının kendisine yeniden vuracağından korkarak aceleyle konuştu: "Evet! Bu benim ilk Fiziksel Cevher Birleştirilmiş Ekipmanım, adı Derebeyi Yayı, 1.5 km mesafeden atış yapabiliyor, patlayıcı özelliği de var. Dahası, birleştirme için bir Elementsel Cevher soketi de var. "

Amiral Zhou'nun bedeni titredi ve biraz kayarak geri adım attı; nefes alışı açıkça öncekinden daha ağırdı."Weiqing, en güçlü yeteneğini kullan ve bana bir ok at."

Bir okçu olarak Zhou Weiqing'in okları doğal olarak yanındaydı, ama kendi babasına ateş etmeye cesaret edemezdi. "Baba... bu..."

"Zamanını harcama, tüm gücünü kullan yoksa seni döverim!" Amiral Zhou kısa süreli şokundan ve inanamazlığından sıyrılmıştı, gözleri heyecanla parlıyordu.

Zhou Weiqing babasının öfkesine aşina olduğu için o ne söylese yapardı. Böylece daha fazla tartışmadı ve odaklanmak için sustu. Okunu çıkartıp Derebeyi Yayına yerleştirdiğinde omuzları gergindi. Hızlıca düşündü. Sonuçta, Amiral Zhou babasıydı, ne kadar en güçlü atışını yap dese de, nitelik çarkını en güçlü kısım olan mavi, Yıldırım kısmından, siyaha, Karanlık kısma ilerletti.

O anda, Zhou Weiqing babasından yaklaşık 10 metre uzaktaydı. Derebeyi Yayını çektiğinde, Amiral Zhou'nun yüzünde bir şaşkınlık belirdi. O yetişim seviyesiyle, Derebeyi Yayından gelen Cennetsel Enerjiyi açıkça hissedebiliyordu.

"Baba, dikkatli ol!" Zhou Weiqing bunu söyledikten sonra yayı serbest bıraktı.

Okun vahşi çığlığıyla patlama sesi aynı anda yankılanırken ve hiç kimse oku göremezken, bir an sonra, Amiral Zhou'nun önünde siyah bir ok belirdi.

Zhou Weiqing'in çenesi karşısındaki manzaraya doğru genişçe açıldı. Derebeyi Yayından attığı ok babasının tam önündeydi ve hangi yeteneği kullandığını görememişti veya hissedememişti.

*Bang* Başka hafif bir patlama daha duyuldu ve ok toza döndü. Karanlığın Dokunuşu yeteneği aktive edilmişti ve 12 siyah dokunaç yarım metre mesafede belirmiş ve ardından kaybolmuştu. Bu kısa sürede Amiral Zhou'yu saran küçük bir ahtapot var gibi görünmüştü.

Zhou Weiqing Derebeyi Yayının yıkıcı etkisinin ne kadar çok olduğunu biliyordu ve o oku atarken gerçekten tüm gücünü kullanmıştı. Ama beklenmedik bir şekilde babası kendi Cennetsel Cevherlerini salmadan bile oku kolaylıkla durdurmuştu. Babasının esas gücüne hiç tanık olmamıştı ve şimdi Orta seviye Zong Aşaması Cennetsel Cevher Ustasının gerçek gücünü anlıyordu.

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin