Çömez Turnuvası (4)

311 57 1
                                    

Zhou Weiqing dikkatle ona baktı, tereddütsüz başını salladı: ''Hayır istemiyorum.''

Xiao Se'nin kaşları kavislendi: ''Korkuyor musun?''

Zhou Weiqing cevap olarak sordu: ''Neden seninle kapışmalıyım? Bu benim ne işime yarayacak?''

Xiao Se soğukça: ''Eğer beni yenebilirsen, bölük lideri pozisyonumu sana vermeme ne dersin?''

Zhou Weiqing'in göz bebekleri fırıl fırıl döndü: ''Ya eğer kaybedersem?''

Xiao Se sert bir sesle: ''O durumda ordu kampımızdan kaybolacaksın, ya da en azından 3.taburumuzdan.'' O, Shangguan Bing'er bir Cennetsel Cevher Ustası olduğundan onu kesinlikle bireysel güçte yenemeyeceğini biliyordu. Fakat o komutada kesinlikle ondan daha iyi olduğuna inanıyordu. Ancak,bu Küçük Şişman Zhou aniden belirmişti ve Shangguan Bing'er'i devirme planını tamamen kesintiye uğratmıştı. Üstelik bu Tabur Komutanının pozisyonunu kapmasının da çok daha zor olacağı anlamına geliyordu. Ayrıca onun en önemli amacı Shangguan Bing'er kadar iyi olduğunu ispatlamaktı.

''Hayır, bölük lideri olmanın neresi bu kadar güzel? Nasıl güzel Tabur Komutanını takip etmekle kıyaslanabilir, bu çok konforlu.'' Zhou Weiqing yüzündeki ciddi ifadeyle, birkaç kez daha durmaksızın kafasını salladı. Tabii ki, kalbinde çoktan gülüyordu, kendi kendine düşünürken: Xiao Se, Xiao Ruse, heh heh.

''Kaç yaşındasın? Kafanda romantik ilişkilerden başka bir şey düşünmüyor musun? Ne istiyorsun madem?'' Xiao Se'nin gözlerinde kızgınlık parıldadı.

Zhou Weiqing omuzlarını silkti: ''Buna ne dersin, eğer kaybedersem senin dediğin gibi Tabur komutanını bırakacağım ve 3.taburdan ayrılacağım. Ancak, eğer sen kaybedersen benim bir koşulumu kabul etmelisin. Ama daha bu koşulun ne olacağına karar vermedim.''

Xiao Se Zhou Weiqing'e şiddetle baktığında kaşları çatıldı. Ancak bu Küçük Şişman Zhou saf ve iyi kalpli görünüşlü bir yüz ile basit ve dürüst bir görünüşe sahipti. Sadece ona bakarak bir şey fark etmek, bu gerçekten çok zordu.

''Bu sadece benim yapabileceğim bir şey olmalı ve benim ailemi ilgilendirmemeli veya benim vicdanıma aykırı bir şey olmamalı.'' Biraz düşündükten sonra Xiao Se ciddi bir sesle kabul etti. O gerçekten Küçük Şişman Zhou'nun Shangguan Bing'er'den ayrılmasını sağlamalıydı öbür türlü ordu içinde yanında böyle yüksek potansiyelli bir acemi ile nasıl onunla rekabet edebilirdi? Ayrıca tüm bu yıllar boyunca okçuluğuna sıkı çalışmıştı, Küçük Şişman Zhou daha önce bazı etkileyici okçuluk yetenekleri gösterse de yinede onu yeneceğine güveni vardı.

''Tamam.'' Zhou Weiqing mutlulukla kabul etti.

''Benimle gel.'' Xiao Se arkasını döndü ve uzaklaştı. Cennetsel Yay Şehri yakınlarındaki Yıldızlar Ormanına doğru yol alıyordu.

Zhou Weiqing hızlı bir şekilde turnuvanın kalanını izleyen Shangguan Bing'er''e göz attı. Kendisine dikkat etmediğini görünce çabuk ve sessizce sıvıştı.

Xiao Se Zhou Weiqing'i beklemek için durmadan önce Yıldızlar Ormanının kenarına kadar yürüdü.

Zhou Weiqing yanına ulaştı ve sordu ''Nasıl dövüşmek istiyorsun?''

Xiao Se ciddiyetle: ''Teke tek, sadece sen ve ben. Orman bir okçunun gücünü en iyi sergileyebileceği yer. Aynı anda ormana gireceğiz, aramızda 300 yard uzaklık olacak ve başla dediğimde birbirimize saldıracağız. Düşmana ilk isabet eden kazanır. Kulağa nasıl geliyor?''

D.N: Çevimen 1v1 ne ya sen iyice mobil oyuna sardın glb:)

Zhou Weiqing dikkatle. ''Bölük Lideri Xiao, beni gerçek bir okla vurmaya çalışmıyorsun değil mi?''

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin