Ölümcül 'Silah' (2)

284 54 0
                                    

Shangguan Bing'er Luo Ke Di'ye zarar verebileceği konusunda kendisine pek güvenmiyordu, ama test için gereken şey, onun oklardan kaçamayıp savuşturmak zorunda kalmasıydı, bunu başarabileceğine de çok emindi. Sonuçta Sessiz Takip Oku vardı, bu test için net şekilde en iyi çözümdü ve başarısız olacağına ihtimal vermiyordu. Bu yüzden testin içeriğini duyduğunda çok rahatlamıştı.

Beklenildiği gibi, Shangguan Bing'er okunu ateşlediğinde Luo Ke Di anında kaçındı, ama Sessiz Takip Oku sessizce yaklaşıp onu takip etmeyi sürdürdüğü için, Luo Ke Di'nin elini kaldırıp oku durdurmaktan başka şansı olmamıştı.

Shangguan Bing'er Mor Şafak Yayını tutarak gülümsedi ve Zhou Weiqing'e şöyle dedi: "Gerçekten Cennetsel Yay Biriminin büyük bir kıdemlisi, çok güçlü!"

Luo Ke Di de şaşırmıştı; Sessiz Takip Okunu tek parmağıyla kolaylıkla durdurabilmiş olsa da, parmağı uyuşmuş haldeydi. Bu tecrübeyle doğal olarak Shangguan Bing'er'in Cennetsel Enerji Yetişim seviyesini ve Niteliğini anlamıştı. Kendi kendine düşündü: Kesinlikle Cennetsel Yay İmparatorluğunun en zeki genci olmaya layık! Bu genç yaşta çoktan 10. Seviye Cennetsel Jing Enerjisinde! Yaşlı Zhou'nun onu tavsiye etmesine şaşmamalı, önünde parlak bir gelecek var.

"Tamamdır, geçtin. Küçük velet, senin sıran."

Luo Ke Di'nin hedefi hiçbir zaman Shangguan Bing'er olmamıştı ve şimdi sonunda Zhou Weiqing'in sırasıydı, gizli, çarpık bir gülüşle kendi kendine düşündü: Kokulu Küçük Piç, benimle oynamaya nasıl cüret edersin, seni nasıl cezalandıracağımı göreceksin. Shangguan Bing'er bir Cennetsel Cevher Ustası olduğu için kolayca geçmiş olabilir, ama sen en fazla sıradan bir Cevher Ustasısındır. Hmph!

Diğer taraftan, Zhou Weiqing Derebeyi Yayını saldı. Luo Ke Di, aradaki 300 yard mesafeden onun Birleştirilmiş Ekipmanını saldığını görmüştü, ama bileğindeki Cevherleri açıkça görememişti ve Zhou Weiqing'in tek Cevherli bir Fiziksel Cevher Ustası olduğunu düşündü. Onu bu ani yargısı yüzünden suçlamak zordu, sonuçta, Cennetsel Yay İmparatorluğunda bilinen yalnızca 2 Cennetsel Cevher Ustası vardı. Eğer başka bir Cennetsel Cevher Ustası belirecek olursa da, büyük ihtimalle desteklerin bu kadar az olduğu, kısıtlı imkanları olan Cennetsel Yay İmparatorluğunda kalmamayı seçerdi.

Zhou Weiqing bir ok yerleştirdi ve Derebeyi Yayını yarı kuvvetiyle çekti, ilk ok *whoosh* sesiyle havalandı.

Derebeyi Yayı neydi ? Tüm Fiziksel Cevherli Birleştirilmiş Ekipmanlar arasında en iyi yaylardandı ve saf yıkıcı kuvvetiyle biliniyordu, sonuçta yalnızca Kuvvetli Cennetsel Cevher Ustaları onu Birleştirebilirdi. Yarı kapasiteyle çekilip gönderilen ok bile hala Mor Şafak Yayından hızlıydı.

İlk oku, anında ikinci bir ok takip etti. Dahası, Zhou Weiqing ikinciyi maksimum hızla çekerek göndermişti. Bu okçuluk yeteneğine Çift Atış deniyordu; ilk ok göreceli olarak daha yavaş atılıyor, onu izleyen ok daha hızlı olduğu için hedefe aynı anda ulaşıyorlardı. Bunu ona Shangguan Bing'er öğretmişti ve genellikle güçlü düşmanları şaşırtmak için kullanılırdı.

Luo Ke Di'nin gözleri, Derebeyi Yayından gürültülü bir şekilde çıkan okların kendisine gelişini izlerken gözlerini kıstı ve ifadesi biraz değişti. Ne kuvvetli bir yay, yine de faydasız denilebilir. Birebir durumda, bir okçunun en büyük avantajı sessizliğidir. Bu kadar gürültülü bir yay, oldukça işe yaramaz; düşmanları uyarır ve kaçmalarına yardımcı olur.

Bunu düşünürken aynı anda hareket de etti. 2 ok ona ulaştığında, Luo Ke Di bacaklarını kıpırdatmadı bile, onun yerine üst bedenini sola kaydırdı, sanki tüm bedeni kırılmış gibiydi.

Zhou Weiqing'in okları aynı noktaya ulaşabilmiş gibi görünse de, aslında ufak farklar vardı, biri sola, biri de sağa eğikti. Yine de Luo Ke Di'nin kaçınmayı başarması inanılmaz şok ediciydi, kolaylıkla başarılı olmuştu.

Zhou Weiqing'in aklında şunlar belirdi: Fiziksel Cevher Ustası, Esneklik. Hiç şüphesiz ki bu Luo Ke Di Fiziksel bir Cevher Ustasıydı, nitelikleri arasında da kesinlikle esneklik olmalıydı.

Zhou Weiqing düşünüyor olsa da, elleri yavaşlamamıştı. İki ok daha gönderdi; bu sefer biri şu anda bedeninin eğik olduğu yöne, biri de eğilebileceği diğer yöne nişan alınmıştı. Bu şekilde, Luo Ke Di sabit kalırsa ikinci ok, hareket ederse ilk ok tarafından vurulacaktı. Gerçi Zhou Weiqing, bu iki okun Luo Ke Di'nin elini zorlamayacağını biliyordu, amacı, onun en azından ayağa kalkmasıydı.

Ama Luo Ke Di onu yeniden şaşırtarak, yüksek zorlukta bir hareket daha gerçekleştirdi. Sola yatmış olan üst bedeni, bir kamçı gibi geriye yattı ve bu sefer de tersine bir köprü pozisyonuna geçti, bunu yaptığı süre boyunca bacakları yine bir santim bile oynamamıştı, adeta yere çivilenmiş gibiydi.

"Küçük velet, elinden gelen bu kadar mı? Gerçekten bu seviyeyle bizim Cennetsel Yay Birimimize katılabileceğini mi sanıyorsun? Bu boş mekanda bile bacaklarımı kıpırdatamıyorsun, eve gidip süt emmeye devam etmelisin!" Luo Ke Di'nin alaycı sözleri uzaklardan duyulmuştu.

O herif kesinlikle intikam alıyordu! Zhou Weiqing'in kalbinde bu ayna berraklığındaydı. Shangguan Bing'er'in oku gerçekten güçlü olsa da Luo Ke Di bu yetenekle ondan da kolaylıkla kaçınabilirdi. Ama onun geçmesine hemen izin vermiş ve sıranın kendisine gelmesini beklemişti!

Zhou Weiqing'in yüzünde soğuk bir gülüş belirdi. Hmph, bacaklarını kıpırdatmıyorsun ha? Bakalım şimdi nasıl sabit kalacaksın. Bunu düşünürken beşinci okunu ateşledi.

Beşinci ok, Luo Ke Di'nin sol ayağına giderken, bir kez daha etrafı gürültülü bir ıslık sesi sardı. Luo Ke Di yüksek bir kahkaha eşliğinde bacağını kaldırıp kolaylıkla başının üzerine götürdü ve 'Altın Horoz Tek Bacağının Üzerinde Duruyor Pozu'na geçti. Ama bir an sonra onu bekleyen trajediden habersizdi.

Daha önceki oklardan kolaylıkla kaçınmış ve uzaklara gitmelerini sağlamıştı; böylece içlerindeki Cennetsel Enerji harekete geçememiş, Derebeyi Yayının patlayıcı etkisi görülmemişti. Ama bu kez, Luo Ke Di oktan kolaylıkla kaçmış olmasına rağmen, ok tam önündeki zemine indi.

Büyük bir patlama sesiyle birlikte, Luo Ke Di gafil avlandı, tepkisi her zamankinden bir tık yavaştı. Büyük patlama onu havaya uçurduğunda Fiziksel Cevherlerini salıp havada bükülüp dönerek etkiyi azaltsa da, kıyafetleri parçalanmıştı. "S*ktir, ne yayı bu..." Luo Ke Di içinden lanetler saçtı, ancak bela henüz bitmemişti, yaklaşan yeni bir gürültülü ıslık sesi, beraberinde daha güçlü baskılar getirdi.

Luo Ke Di'nin kalbinde öfke kıvılcımları çaktı. O anda vücudu havadaydı ve yaklaşan oktan sıyrılması çok zordu. Başka bir seçimi olmadan avcunu yere bastırdı ve güçlü bir Cennetsel Enerji aracılığıyla yarattığı etki sayesinde geriye doğru yeniden havalandı. Tam bir Fiziksel Cevher Ustasıydı ve 5 Fiziksel Cevheri vardı. Cennetsel Yay Biriminde en zayıflardan biri olarak görülse de Fiziksel Cevheri koordinasyon ve esneklik sağlıyordu, bu yüzden havada dahi olsa, gelen oktan kaçabileceğine olan güveni sağlamdı.

Ama başka bir sürpriz daha yaşadı. Tam da sıçrayarak oktan kaçabilmiş gibi görünürken, göğsünde bir acı hissederek geriye uçtu. Yüksek patlama onu en az 10 metre uzaklaştırmıştı.

Zhou Weiqing aralarındaki mesafeden çarpık bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Umarım Derebeyi Uzaysal Oktan hoşlanmışsındır."

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin