Şeytani Sağ Bacak (1)

342 51 0
                                    

Zhou Weiqing'in gözlerinde soğuk bir ışık parladı : "Bu bizim değiştirebileceğimiz bir şey değil. Bu iki büyük imparatorluğun arasında sıkıştığımız için herhangi bir kaçış yolumuz yok. Belki diğer insanlar kaçabilir, fakat kıdemli kız kardeş ikimiz kesinlikle kaçamayız. Vaftiz babam* çok iyi bir kral, ülkeyi yönetirken ve geliştirirken çok büyük işler başardı. Ne yazık ki bizim gücümüz çok zayıf ve küçük. Şuan yapabileceğimiz tek şey ileriye doğru bir adım atmak ve elimizden geleni yapmak."

Xiao Ru Se, hafifçe gülümsedi ve memnun olmuş bir şekilde kafasını salladı: "Böyle düşünmen gerçekten çok iyi, kıdemli kız kardeşini gerçekten çok mutlu ettin. Küçük Wei, şuanda kız ve erkek kardeşler olarak başbaşayız. Hala çok genç olmana rağmen sana hatırlatmak istediğim kelimeler var."

"Hangi kelimeler?" Zhou Weiqing sordu.

Xiao Ru Se yüzünde ciddi bir bakışla: "Eğer bir gün, eğer savaş bizim açımızdan çok dezavantajlı bir noktaya gelirse herkes ülke için canını verebilir. Fakat sadece sen kesinlikle ölmemelisin."

Zhou Weiqing şaşırarak: "Ne, neden?"

Xiao Ru Se'nin güzel gözleri hafifçe kısıldı: "Umut sadece yaşadığımız sürece var olur. Sen herhangi bir insandan farklısın. Sen Majestelerinin vaftiz oğlusun, aynı zamanda Amiral Zhou'nun tek oğlu. Senin ileride imparatorlukta kimsenin sahip olmadığı kadar söz hakkın olacak. Daha önemlisi, sen Cennetsel Cevher Ustasısın, sınırsız güç ve yeteneğe sahip bir kişisin. Ayrıca İskender Taşı Kedisinin Gözünü duydum, o sadece efsanelerde var olan bir şey, inanılmaz derecede korkutucu bir Elementsel Cevher. İnanıyorum ki eğer yeterli zaman olduğu sürece, bir gün, olaylarının yönünü değiştirebilecek kapasiteye ulaşacaksın. Sakın kıdemli kız kardeşinin şaka yaptığını düşünme. Şuan yetişimin yüzeysel ve zayıf olabilir ve Cennetsel Cevher Ustalarının ne kadar dehşet verici olduğunu tam kavrayamıyor olabilirsin. Cennetsel Cevher Ustaları kıtamızın tarihinin her noktasında inanılmaz olaylar gerçekleştirdi ve en yakını yaklaşık 15 yıl önceydi. Korkutucu bir Cennetsel Cevher Ustası, sevgilisi uğruna, Wan Shou İmparatorluğuna kafa tuttu.Yürüdüğü her yolda, ziyaret ettiği her noktada kendisini durdurmaya çalışan herkesi yok etti. Wan Shou İmparatorluğunun baş kentine vardığında çoktan binlerce Cevher Ustası ve Cennetsel Hayvan katletmişti. En sonunda Wan Shou İmparatorunun karşına çıktığında sevdiğinin Wan Shou İmparatorluğu tarafından kaçırılmadığını fark etmişti ve kimse onu oradan ayrılırken durduramadı. O sırada, İmparatorun yanında yüzden fazla Zong Aleminde Fiziksel Cevher Ustası ve Elementsel Cevher Ustası ve otuzdan fazla son derece güçlü Zong Aleminde olan Cennetsel Cevher Ustaları vardı. Yine de kimse onu durduramadı. Söylenenlere göre o kişinin 11 set Cennetsel Cevheri varmış."

Sözlerini bitirdiğinde Xiao Ru Se'nin gözlerinde hoşnut, büyülenmiş ve hatta az da olsa tapınırcasına bir bakış vardı : "Küçük Wei, inanıyorum ki senin potansiyelin o adamla karşılaştırılabilir, belki de ondan daha büyük bile olabilir. Eğer bir gün yetişimin o seviyeye gelirse, kim Cennetsel Yay İmparatorluğumuza bulaşmaya cesaret edebilir? İmparatorluk kriz içinde olsa bile, sen akıntının yönünü değiştirebilirsin. İnanıyorum ki gelecekte Zhou Amcadan bile daha başarılı olacaksın. Şimdi kıdemli kız kardeşine söz ver gelecekte ne olursa olsun sakinliğini koruyacaksın."

Zhou Weiqing hafifçe başını salladı, doğduğundan beri ilk kez omuzlarında ağır bir yük hissetmişti. Bu yük, Cennetsel Cevheri uyandığı için onun omuzlarındaydı, fakat onun bu yükten kaçmak ya da saklanmak gibi bir niyeti yoktu. O doğal yaradılışı olarak özgür ve baskılanmamış ruha sahipti, fakat en derinlerde savaşçı ve inatçı bir kişilik tıpkı babası Amiral Zhou'da olduğu gibi onun da kemiklerine işlenmişti.

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin