Şişman Kedi, büyük Şişman Kedi Oluyor (3)

293 55 0
                                    

Yi Shi tırnaklarıyla oynayarak tembel bir şekilde konuştu: "Ne yazık ki, sen aşkla zehirlenmiş olsan da ,senin erkeğin başka erkeklerden hoşlanıyor..."

"Seni lanet olasıca travesti, Ben, Senin Annen, seni indirmek için hayatımı riske atacağım!" Küçük Çim öfke içinde bağırarak üzerine atılmak üzereydi. Ancak Shangguan Bing'er hızlıca onu tuttu ve engelledi. Eğer tüm Cennetsel Yay Birimindeki en tehlikeli kişinin kim olduğunu sorarsanız cevabı kesinlikle Yılan Bayan Travesti Yi Shi olurdu. Sık sık bu şekilde kavga ederlerdi ve Shangguan Bing'er de bu duruma oldukça alışkındı.

"Tamam millet. Yeter!" Hua Feng bağırdı.

2 bayan ve 1 travestinin bakışları ona döndü; Hua Feng ise Shangguan Bing'er'e dönerek sakince sordu: "Bing'er, 3. Yeteneğini Depolamayı tamamladın mı?"

Shangguan Bing'er başını salladı ve yanıtladı: "Evet öğretmenim. Başarıyla tamamladım."

Hua Feng de başını salladı: "Bu çok iyi. Sen ve Küçük Wei artık kendinizi koruyabilecek yeterliliktesiniz. İkiniz de okçuluktaki gerçek sırlarımızı öğrendiniz, tek eksiğiniz daha çok pratik ve savaş tecrübesi. Yaklaşık 2 yıldır burdasınız ve artık ayrılma zamanı."

Shangguan Bing'er şaşırmıştı: "Öğretmenim, benim ve Küçük Wei'nin gitmemizi mi istiyorsunuz?"

Hua Feng çaresizce yanıtladı: "Kendin de görüyorsun, Küçük Wei, Mu en ve Luo Ke Di bir araya geldiğinde Cennetsel Yay Birimimiz için büyük bir kaos yaratıyorlar. Aslında niyetim sizi birkaç ay daha tutmaktı, ama anlaşılan daha erken gitseniz iyi olacak. Aksi takdirde, Cennetsel Yay Birimimiz yakında dağılacak. Şimdi dönmen iyi oldu, ikiniz de hazırlanıp yarın ayrılırsınız. Benimle gel, sana söylemem gereken bir şeyler var."

Shangguan Bing'er başını salladı. Öğretmeninin kolaylıkla karar almadığını biliyordu, ancak bir kez bir karar aldığında, fikrini değiştirmek çok zor olurdu. Bu yüzden gözlerinde hüzünlü bir ifadeyle Hua Feng'i ahşap eve takip etmekten başka bir şey yapmadı.

Küçük Çim meraklı bir şekilde Yi Shi'ye döndü: "Patron cidden o küçük velet Zhou Weiqing'i gönderiyor mu?"

Yi Shi cevap verdi: "Umduğun şey bu değil miydi? Niye? Şimdi ne oldu, gitmelerine katlanamayacak mısın?"

Küçük Çim ıslak saçlarını toplayarak mırıldandı: "O küçük velet oldukça sinir bozucu olsa da, sen de o çevredeyken Cennetsel Yay Birimimizin hayat ve kahkahayla dolduğunu düşünmüyor musun?"

Yi Shi önce kikirdedi, ardından da kuvvetli bir kahkaha attı: "Aptal kız, sen cidden Patronun senin sözünle onları kovaladığını mı sanıyorsun? Bunu bir süredir planlıyor olduğu çok açık."

"Çok uzun süredir Patronu seviyorsun, nasıl ne düşündüğünü anlamazsın? O küçük velet Zhou Weiqing son derece sinsi ve kurnaz olsa da aramızda onun inanılmaz yeteneklerini kıskanmayan mı var? Bu 2 yıllık sürede çoktan 5. Seviye Cennetsel Jing Enerjisini 11. Seviyeye çıkarttı! Dahası, yaşlı pisliğin okçuluk stillerinin çoğunu en iyi derecede öğrendi ve burda kalmaya devam etse bile, artık bizden öğrenecek bir şeyi kalmadı. Bu yetenekle, Cennetsel Yay Birimimizde daha fazla kalamaz; Zhou Shui Niu de halen pozisyonunu devralması için oğluna ihtiyaç duyuyor."

Küçük Çimin gözlerinde bir endişe belirdi, klasik öfkesinden bir iz yoktu. "Kesinlikle! İmparatorluğumuz endişe verici bir durumda ve Bai Da İmparatorluğu Kalise'ye gittikçe daha da çok destek veriyor. Zhou Shui Niu'yu sevmesem de, o olmasaydı Cennetsel Yay İmparatorluğunun çoktan parçalanacağını itiraf etmek zorundayım."

HJC~1.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin